Q-modusquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent er straks vanaf, van die rotburen!
En ik weet wat het is, daar kan je je echt vreselijk over opwinden dan he, om parkeerplekken, als je je toch al niet zo geweldig voelt!Dan weet je wel weer waar je het voor doet, al dat klussen!
Hmm.. ja ik heb bijv. 3 flessen olijfolie op voorraad en 5 dozen rijst etc. "Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je dan niet goed. Ik ben vanuit 1 kamertje naar vierhoog verhuisd, ook zonder trappen. Is een beetje sjouwen, maar je hebt nog niet veel spullen. Die komen in de loop der tijd.
En als je dan gaat verhuizen met veeeel spullen, dan ga je naar de begane grond. Met lift.
Ik vond mijn "ik ga maar eens slapen" grap echt de kers op de slagroomquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappig
En ik jou maar PM-en toen Subtle zei dat ie ging slapen:
'Heb je al gestuurd????? Doe dan maar niet meer hoor!'
![]()
laptop is ideaal ja...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
Bank, dekentje, flaptop, katten die af en aan wandelen.... Laat mij maar liggen.![]()
Al moet ik zeggen dat de SC een beetje aan me voorbij gaat heden ten dagen. Maar ik zit hier prima, zo op de apenootjesgalerij.
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
Bank, dekentje, flaptop, katten die af en aan wandelen.... Laat mij maar liggen.![]()
Al moet ik zeggen dat de SC een beetje aan me voorbij gaat heden ten dagen. Maar ik zit hier prima, zo op de apenootjesgalerij.
Ow ja dat is wel het meest makkelijke.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke kleuren ik waar wil........ Maar ik wil wel eerst schilderen voordat mijn bed er staat!
ja, achter de schermen was ie in elk geval leuk... Dus maar goed dat het zo gelopen is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappig
En ik jou maar PM-en toen Subtle zei dat ie ging slapen:
'Heb je al gestuurd????? Doe dan maar niet meer hoor!'
![]()
hihihi je bedoelt de zonder lift versie en met trap uiteraardquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
O ik snap nu pas de zonder trappen grap!
Ja héquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
No special reason hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?
Of no special reason?
MAAR!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laptop is ideaal ja...
en als je samenvattingen wil dan roep je maar!
Zie je nu hoezeer ik uit de vibe ben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef gothic-blackie het volgende:
ik vind het toch knap dat mensen hier vier hoog wonen zonder trappen, hoe komen jullie er dan? met een springkussen of zo? (sorry ik ben flauw vandaag en ga nu echt snel me bedje in duiken)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen. Ik ben blij dat ik geen echte verhuisdozen heb want dan zou ik ze zo vol doen dat ik de trap niet meer op kom
Ben je in je eentje aan het verhuizen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef P.F het volgende:
Ja!
Ik ga naar beneden, weer even een deel doen, ik heb geen zinnn!
Truste MrS!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten allemaal, ook moe hier
(en wb cat)
en als je een lief parkietje wilt zien met je het zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?
Of no special reason?
Ja.. M'n moeder komt morgen (schoonmaken) en m'n vriendje komt zaterdag helpen.. Maar zou handiger zijn om op 1 dag 4 mensen te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je in je eentje aan het verhuizen?![]()
Ik had destijds een batterij familie en vrienden ingeschakeld. En na poging 1 geen verhuisdozen meer vol boeken gestouwd.
Ik heb jouw parkietje allang gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je een lief parkietje wilt zien met je het zeggen
Zo, hou je vast!quote:
ja sorry ik hou geen lijstje bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw parkietje allang gezien.![]()
quote:Maar Naartjie, Yoko en Satsu willen heel graag nader kennis maken.
P.I? Post Icoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.I. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
gezellig speelhuisjequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft kakkerlakken in z'n huisSchijnen door Afrikanen te komen (serieus, dat zij de man van de ongedierte bestrijding
)
Maar nu heeft hij van dit soort huisjes in z'n huis staanBelachelijk
[ afbeelding ]
ja, fout getypt...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.F. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
ehm, heb je even?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zeg dubbelspion, leg de grap eens uit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, heb je even?
Greys wilde mij een foto van haar decollete sturen, zodat ik die aan MrSubtle kon sturen en kon doen alsof ze van mij waren. Loveless zat ook in het complot en die zou dan net doen alsof hij ze ook kreeg. Als ik het goed begrijp had MrSubtle die foto ooit al ergens gezien, dus het was de vraag of hij ze zou herkennen.
Maar aangezien ik dubbelspion ben heb ik MrSubtle gepmld, die net deed alsof hij geen interesse had. Loveless probeerde hem nog over te halen (en ik ging bijna smeken) maar hij zei dat hij naar bed ging, waarop Greys het opgaf en mij vroeg de foto niet meer door te sturen...
Greys dr grap mislukt, en wij ons doodgelachen
het was ook echt leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik bij moeten zijn!
Oh.. wacht... dat kan!![]()
*teruglezen gaat*
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.quote:
ehm half, hij moet op een tafeltje komen en ik ben in mn eentje... dus dat is iets lastiger dan ik dacht... Maar ik ben er nu uit hoe het moet!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.
En waarom verbaasde het me nu niet dat die uit deze SC kwam?![]()
Beste mensen, ik ga naar bed, dromen over decolletés, stroopwafels en poep. Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |