1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag. Da's altijd makkelijk zeggen achteraf
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:
"nee laat die foto van die tieten maar, die hoef ik niet" ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.
Maar je wist heul niet wat je dan wel zou krijgen, daar geloof ik niets van
En van Tombola dacht ik echt dat ze mijn grapje meespeelde.
Goffer
Ja, ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:
"nee laat die foto van die tieten maar, die hoef ik niet" ?![]()
![]()
oooh... gay runs in the family?quote:
Niet eensquote:
Sorry!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.
Maar je wist heul niet wat je dan wel zou krijgen, daar geloof ik niets van
En van Tombola dacht ik echt dat ze mijn grapje meespeelde.
Goffer
Kans?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik quote geen PMs, maar tombolafan zal je vast vertellen hoe ver je er naast zit
edit: en trouwens, Tombolafan en ik gaan na volgende week datendus je maakte weinig kans
quote:
Huh? Waar anders meequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kans?
Met mijn grap dan hoop ik dat je bedoelt?
'Tombola en ik gaan daten dus je maakte sowieso weinig kans'.quote:
Ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
'Tombola en ik gaan daten dus je maakte sowieso weinig kans'.
Ik dacht even dat je bedoelde dat jij dacht dat ik...
Nah, laat maar ook
Jajajajaja. Weg vertrouwen. Bewaar die kusjes maar voor je date!quote:
Er is natuurlijk geen echte date Greysquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajaja. Weg vertrouwen. Bewaar die kusjes maar voor je date!
En schop hem namens mij, wil je?
Dat programma is van voor mijn tijd, ik dacht dat het over boeken gingquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die kerel joelend om een Indianentipi huppelen met zijn piem0l in een courgette.
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt, ben ik bang
Had toch gekund?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen echte date Greys... maar dat wist je vast al he?
Hou het ook maar bij dat idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat programma is van voor mijn tijd, ik dacht dat het over boeken ging
Q en oh-oh, letten jullie even op?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef muisje-eliza het volgende:
leuke TT het is nieuwe maan, dus er is geen maan vanaafen voor de mensen die rond 03:30 nog wakker zijn...ga even naar buiten en kijk of je vallende sterren ziet
Nee, nu wil ik het zien ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou het ook maar bij dat idee.
Oh nee, dat kan nu al niet meer he?
Dat was ik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
en ja hoor, mn internet vloog er meteen af...
Ik geloof je hoor!quote:echt echt echt Greys, ik ben meestal best lief...
Awwquote:
in welke verhuisdoos heb je je auto dan gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
En verhuizen is officieel kutMoet nu de auto nog uitpakken, heb hem net hier heen gereden.
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik geloof je hoor!
Zonder wodka ben ik gewoon niet goed in grappen.
Mét ook niet trouwens
Ik zat hier ook te lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!
quote:
* glimlachje tevoorschijn tovert.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in welke verhuisdoos heb je je auto dan gedaan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
En verhuizen is officieel kutMoet nu de auto nog uitpakken, heb hem net hier heen gereden.
das een end springenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen.
Je bent er straks vanaf, van die rotburen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
* glimlachje tevoorschijn tovert.
Klussen tsja heb niet echt veel gedaan meer gedaan watzei omdat ik zelf moe ben.
Maar dan kom je thuis en dan vond de buurvrouw weer dat ze twee plekken in beslag moest nemen en heeft ze vriendje nr tig (erg lachwekkend zo worden steeds weirder) zo ver hetzelfde te doen![]()
Hell wat heb ik met mijn handen in mijn zakken gelopen zeg
*is relekst*quote:
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!
Dat doe je dan niet goed. Ik ben vanuit 1 kamertje naar vierhoog verhuisd, ook zonder trappen. Is een beetje sjouwen, maar je hebt nog niet veel spullen. Die komen in de loop der tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen. Ik ben blij dat ik geen echte verhuisdozen heb want dan zou ik ze zo vol doen dat ik de trap niet meer op kom
Ik ben er nog niet uit welke kleuren ik waar wil........ Maar ik wil wel eerst schilderen voordat mijn bed er staat!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maarehh ga je er eerst in en dan schilderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |