Een half jaar terug heb ik een meisje leren kennen en daar heb ik een maand wat mee gehad. Ze had een koffer met kleren meegenomen maar heeft ze nooit meegenomen toen het over was. Nu zijn we inmiddels een half jaar verder en ik heb die koffer nog steeds. Ik heb 'r meerdere malen gevraagd 'm op te halen en half oktober was het eindelijk zover: mevrouw zou de koffer op komen halen. Alles leuk en aardig, maar dat is dus nooit gebeurd en ik zit nog steeds met die koffer.
Inhoud van de koffer is o.a. twee paar laarzen, een bordenset een kopjesset en de nodige kleding. Ik heb alleen nog een e-mailadres van haar en daar reageert ze niet op, ook op pm's reageert ze niet (ze heeft sinds half oktober niet meer gereageerd op het forum) en ik begin er onderhand sterk over te denken om die koffer met inhoud weg te gooien al vind ik dat ergens niet kunnen (aangezien er wel voor een paar honderd euro aan spullen in zit). Wat vinden jullie dat ik moet doen? Alles gewoon maar weg gooien of hebben jullie nog tips om 'r duidelijk te maken dat ik van die rotzooi af wil?