ohja, dat is idd te ver wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Misan het volgende:
[..]
het is meer dan 300 km verderop, daar heb ik dus geen zin in
ook aan gedacht: "Koffer met verrassingsinhoud t.e.a.b."quote:
Vandaar de verrassing. Gewoon voor een tientje ofzo, hebben mensen toch nog een koffer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ook aan gedacht: "Koffer met verrassingsinhoud t.e.a.b."
alleen krijg ik dan wel gezeik over de inhoud die men geheid niet interessant vindt
gedaan, maar misschien leest ze die mail dus niet, vandaar ook dit topic. misschien zijn er nog andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:16 schreef trovey het volgende:
Laatste mail sturen...deze week ophalen of het gaat de vuilnisbak in.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Misan het volgende:
(ze heeft sinds half oktober niet meer gereageerd op het forum)
Grinquote:
Als ze haar mail niet leest is dat haar probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:17 schreef Misan het volgende:
[..]
gedaan, maar misschien leest ze die mail dus niet, vandaar ook dit topic. misschien zijn er nog andere mogelijkheden
verknipt was ze zekerquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:15 schreef Rekkie het volgende:
Na een maand al een koffer met kleren meenemen? en borden en kopjes?
Verknipte vrouw, weggooien die meuk
ah dat vind ik een prima optiequote:
goed punt, heb zelfs vrienden van r al gevraagd het door te gevenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ze haar mail niet leest is dat haar probleem.
Ja okay, met een beetje geluid. Maar net geen full blown LOL. Nèt niet.quote:
Kan je het altijd nog weigeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan heb je nog de kans dat je het terug krijgt
Meer dan genoeg moeite gedaan dus.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Misan het volgende:
goed punt, heb zelfs vrienden van r al gevraagd het door te geven
Dat dus! Wellicht kun je mooi inpakken en als cadeau aan je huidige / toekomstige vriendin geven!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer dan genoeg moeite gedaan dus.
Dus best positiefquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay, met een beetje geluid. Maar net geen full blown LOL. Nèt niet.
quote:
EINZZZ JIJ HAD MET SHE!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
Tip voor jullie allemaal trouwens: pas op met welke crew je aanpapt op FOK!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
Officieel geloof ik nog wel.quote:
Crew die zolang niet meer inlogt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef Misan het volgende:
KRENTEBOL!quote:
Als ik denk wie het is dan hè.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef Misan het volgende:
[..]
oh echt?
ik kan 'r nu een mooi bashtopic van maken, maar dat lijkt me niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |