quote:
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ikquote:Op woensdag 18 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaloers... Ik wou dat mijn dag zo goed begon
Boh... nog beter... daar zou je lekker van hebben geslapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ik
* MrSubtle kijkt in inbox...quote:
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, gewoon naar m'n werk zo, maar ik heb gisteravond nog tot 1 uur zitten werkendus ga ietsje later. Hoezo?
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag pasquote:Op woensdag 18 november 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.
Maar dat kan wel tot vanavond wachten
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Just say yessss![]()
![]()
Wat een bout nummer, en dat draaien ze dan nog 100x op een dag ook
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
Maakt toch helemaal niks uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag passowwy
Hoe moet ik nou weten wat jij denkt bij een liedje?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???
Snow Patrol.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
oh volleeeeeeeedig mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......quote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Ik mag volgende week gaan met de jongens.... Heb er nu al zin in..... Volle sporthallen.....twee jongens.... met z'n allen in de rij voor die prik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:59 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is hier vandaag griepprikkendag. Zal ik wel of zal ik niet, that's the question
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |