dan zou ik t niet vertellenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
Mja, ik wil het juist niet zo aan de heule grote klok hangen. Ik vind het wel een leuk experiment om het nieuws te laten sijpelen. Er wordt zo ongelooflijk veel gekletst namelijk, dat ik wel benieuwd ben wie er het lef heeft om dan bij ons te komen met de vraag of het echt zo is. Ik ben raar he?
uuuh beetje wel? Waarom zou je het niet aan de grote klok willen hangen? Het gaat nu toch goed enzo? En je wil gewoon beetje kijken wie met wie over je kletst ofzo? En of iemand het dan durft te vragen ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
Mja, ik wil het juist niet zo aan de heule grote klok hangen. Ik vind het wel een leuk experiment om het nieuws te laten sijpelen. Er wordt zo ongelooflijk veel gekletst namelijk, dat ik wel benieuwd ben wie er het lef heeft om dan bij ons te komen met de vraag of het echt zo is. Ik ben raar he?
Das dan weer niet handig, omdat in elk geval mijn team moet weten dat ik met pinksteren (altijd heul groot kamp) zeer waarschijnlijk er niet ben, terwijl ik de enige ben die goed weet hoe dat kamp draait..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik t niet vertellen
ze zien t toch wel op een gegeven moment
oeh nee, dat snap ik helemaal! Lijkt me prachtig als je dan van die mensen ziet kijken die het niet durven te vragen omdat ze het niet zeker weten (en dan bang zijn dat ze je per ongeluk voor dik uitmaken...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:25 schreef Morretje het volgende:
quote:
oh dat is minder handig dan... dan zou ik gewoon voorzichtig laten vallen dat je dat weekend waarschijnlijk niet mee kan... Kijken wat ze zeggen/vragen...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das dan weer niet handig, omdat in elk geval mijn team moet weten dat ik met pinksteren (altijd heul groot kamp) zeer waarschijnlijk er niet ben, terwijl ik de enige ben die goed weet hoe dat kamp draait..![]()
Ach, ik maak het nodeloos ingewikkeld, dat weet ik wel.
Kijk da's nou typisch vrouwenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
leuke manier van laten zien dan...
Zooooooohooooo Morrie, beetje zwaar getafeld?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh nee, dat snap ik helemaal! Lijkt me prachtig als je dan van die mensen ziet kijken die het niet durven te vragen omdat ze het niet zeker weten (en dan bang zijn dat ze je per ongeluk voor dik uitmaken...![]()
)
vind je dit lief:quote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk da's nou typisch vrouwenzeg je wat liefs, is de manier waarop weer niet goed
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je het toch open maakt zou ik het in ieder geval niet aan Tombolafan vertellen
jaha, voor 2!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zooooooohooooo Morrie, beetje zwaar getafeld?
Gofferquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_nu_een_hondje.html
Aww wat een lief hondje
Het liet toch zien dat ik aan je denk?quote:
alweer! jij woont in een gevaarlijke buurt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
Jezus het waait echt debiel hard.
En een sirenes hier
Sensatiezoekerquote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef Qwea het volgende:
18-11-09 11:25:41 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 Vomar KONINGDWARSSTRAAT 70 DEN HELDER Stormschade DHD640
0201478 Brandweer Den Helder Beroepsploeg
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het liet toch zien dat ik aan je denk?
Dat zijn de betere verhalenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
En hier waait het ook hard ja... er waaide net een fietser bijna van zn fiets...
Ja nou hoeft 't niet meerquote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mannen...
![]()
Nou goed dan, ik vind jou ook lief hoor!
Neuh, ik woon vlakbij het ziekenhuis ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alweer! jij woont in een gevaarlijke buurt!
En hier waait het ook hard ja... er waaide net een fietser bijna van zn fiets...
ja doei, das in de stad. Dan moet ik zeker of met deze wind 20 min fietsen, als ik uberhaupt er al doorkom... of met de auto me 5 min laten wegwaaien.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sensatiezoeker![]()
Zullen wel wat dakplaten afgewaaid zijn ofzo.
Moet je niet even foto's gaan nemen?
Jaaaaaaaaaaaaaa! Foto's!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sensatiezoeker![]()
Zullen wel wat dakplaten afgewaaid zijn ofzo.
Moet je niet even foto's gaan nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |