Vooral Simonequote:
Oh dat heb ik niet gedaan, ik ben anti lijstjes, dat doet MrSubtle maar als ie de prul krijgt, dan weten we meteen dat ik m verzonden hebquote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuk dreig gedicht....
Oh ja wiki NDLC aangepast
Ah nee blijf nou naaktquote:
kon ook nog digitale opslag zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zo'n box om je inboedel in op te slaan.
Greys wat een leuk gedicht
*nieslief scharrelt weer terug naar de wiki.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gedaan, ik ben anti lijstjes, dat doet MrSubtle maar als ie de prul krijgt, dan weten we meteen dat ik m verzonden heb
Er komen er nog steeds best wat voor in aanmerking om zo'n gedicht te schrijven.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik had van jou als serieuze sherlock wel beter verwacht
Uhuh!quote:
Hey, ff nog maar een keer; heb je boekje ontvangen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef nieslief het volgende:
Wat een leuk dreig gedicht....
Oh ja wiki NDLC aangepast
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef draculettetje het volgende:
Ronja is wakker ik moet er aan geloven
mocht iemand een scootmobiel voorbij zien vliegen kan dan ff of je mij kan vinden
Is niet dezelfde pen jij hebt roze ik had paars......quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey, ff nog maar een keer; heb je boekje ontvangen!Zal ik met dezelfde pen gaan krabbelen of moet 't een ander kleurtje zijn?
Oh echtquote:Op woensdag 18 november 2009 11:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is niet dezelfde pen jij hebt roze ik had paars......
Hoi , ik heb sex gehadquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Morretje het volgende:
DML, hier is ook alles goed hoor, het besef dat het echt, echt zo is, begint langzaam te komen. Alle familie weet het nu, min beste vriendinnetje ook. Verder vind ik het nog wel lastig om te vertellen, bij scouting bijv.. Hoe doe je dat he?![]()
Greys, das inderdaad een dreigbrief!! Maar je pakje is er nog niet?
Maes, iets met een giletje dan?
Whoei Ynskequote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoi , ik heb sex gehad
en ben nu zwanger![]()
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
kon ook nog digitale opslag zijn
is er geen actie toevallig bij ShurGard?
toen mijn ouders verhuisden hadden ze een actie van 1 euro per maand
Jaaa of een t-shirt laten bedrukken met tekst en dat dragen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mor, het is echt echt![]()
En vertellen lijkt me ook lastig. Ik zou een taart meenemen waaruit de boodschap al blijkt of zo.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je het toch open maakt zou ik het in ieder geval niet aan Tombolafan vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |