1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag. Da's altijd makkelijk zeggen achteraf
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:
"nee laat die foto van die tieten maar, die hoef ik niet" ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.
Maar je wist heul niet wat je dan wel zou krijgen, daar geloof ik niets van
En van Tombola dacht ik echt dat ze mijn grapje meespeelde.
Goffer
Ja, ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
Heb je OOIT een man horen zeggen,... en ik quote mezelf even heel vrij hier:
"nee laat die foto van die tieten maar, die hoef ik niet" ?![]()
![]()
oooh... gay runs in the family?quote:
Niet eensquote:
Sorry!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wist heus wel dat er iets niet klopte, dat geloof ik ook wel.
Maar je wist heul niet wat je dan wel zou krijgen, daar geloof ik niets van
En van Tombola dacht ik echt dat ze mijn grapje meespeelde.
Goffer
Kans?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik quote geen PMs, maar tombolafan zal je vast vertellen hoe ver je er naast zit
edit: en trouwens, Tombolafan en ik gaan na volgende week datendus je maakte weinig kans
quote:
Huh? Waar anders meequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kans?
Met mijn grap dan hoop ik dat je bedoelt?
'Tombola en ik gaan daten dus je maakte sowieso weinig kans'.quote:
Ohquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
'Tombola en ik gaan daten dus je maakte sowieso weinig kans'.
Ik dacht even dat je bedoelde dat jij dacht dat ik...
Nah, laat maar ook
Jajajajaja. Weg vertrouwen. Bewaar die kusjes maar voor je date!quote:
Er is natuurlijk geen echte date Greysquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajaja. Weg vertrouwen. Bewaar die kusjes maar voor je date!
En schop hem namens mij, wil je?
Dat programma is van voor mijn tijd, ik dacht dat het over boeken gingquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds die kerel joelend om een Indianentipi huppelen met zijn piem0l in een courgette.
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt, ben ik bang
Had toch gekund?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen echte date Greys... maar dat wist je vast al he?
Hou het ook maar bij dat idee.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat programma is van voor mijn tijd, ik dacht dat het over boeken ging
Q en oh-oh, letten jullie even op?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef muisje-eliza het volgende:
leuke TT het is nieuwe maan, dus er is geen maan vanaafen voor de mensen die rond 03:30 nog wakker zijn...ga even naar buiten en kijk of je vallende sterren ziet
Nee, nu wil ik het zien ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou het ook maar bij dat idee.
Oh nee, dat kan nu al niet meer he?
Dat was ik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
en ja hoor, mn internet vloog er meteen af...
Ik geloof je hoor!quote:echt echt echt Greys, ik ben meestal best lief...
Awwquote:
in welke verhuisdoos heb je je auto dan gedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
En verhuizen is officieel kutMoet nu de auto nog uitpakken, heb hem net hier heen gereden.
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik geloof je hoor!
Zonder wodka ben ik gewoon niet goed in grappen.
Mét ook niet trouwens
Ik zat hier ook te lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!
quote:
* glimlachje tevoorschijn tovert.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in welke verhuisdoos heb je je auto dan gedaan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
En verhuizen is officieel kutMoet nu de auto nog uitpakken, heb hem net hier heen gereden.
das een end springenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen.
Je bent er straks vanaf, van die rotburen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
* glimlachje tevoorschijn tovert.
Klussen tsja heb niet echt veel gedaan meer gedaan watzei omdat ik zelf moe ben.
Maar dan kom je thuis en dan vond de buurvrouw weer dat ze twee plekken in beslag moest nemen en heeft ze vriendje nr tig (erg lachwekkend zo worden steeds weirder) zo ver hetzelfde te doen![]()
Hell wat heb ik met mijn handen in mijn zakken gelopen zeg
*is relekst*quote:
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het stomme is juist dat het eigenlijk een hele goeie grap was!
Dat doe je dan niet goed. Ik ben vanuit 1 kamertje naar vierhoog verhuisd, ook zonder trappen. Is een beetje sjouwen, maar je hebt nog niet veel spullen. Die komen in de loop der tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen. Ik ben blij dat ik geen echte verhuisdozen heb want dan zou ik ze zo vol doen dat ik de trap niet meer op kom
Ik ben er nog niet uit welke kleuren ik waar wil........ Maar ik wil wel eerst schilderen voordat mijn bed er staat!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maarehh ga je er eerst in en dan schilderen?
Q-modusquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent er straks vanaf, van die rotburen!
En ik weet wat het is, daar kan je je echt vreselijk over opwinden dan he, om parkeerplekken, als je je toch al niet zo geweldig voelt!Dan weet je wel weer waar je het voor doet, al dat klussen!
Hmm.. ja ik heb bijv. 3 flessen olijfolie op voorraad en 5 dozen rijst etc. "Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je dan niet goed. Ik ben vanuit 1 kamertje naar vierhoog verhuisd, ook zonder trappen. Is een beetje sjouwen, maar je hebt nog niet veel spullen. Die komen in de loop der tijd.
En als je dan gaat verhuizen met veeeel spullen, dan ga je naar de begane grond. Met lift.
Ik vond mijn "ik ga maar eens slapen" grap echt de kers op de slagroomquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappig
En ik jou maar PM-en toen Subtle zei dat ie ging slapen:
'Heb je al gestuurd????? Doe dan maar niet meer hoor!'
![]()
laptop is ideaal ja...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
Bank, dekentje, flaptop, katten die af en aan wandelen.... Laat mij maar liggen.![]()
Al moet ik zeggen dat de SC een beetje aan me voorbij gaat heden ten dagen. Maar ik zit hier prima, zo op de apenootjesgalerij.
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
Bank, dekentje, flaptop, katten die af en aan wandelen.... Laat mij maar liggen.![]()
Al moet ik zeggen dat de SC een beetje aan me voorbij gaat heden ten dagen. Maar ik zit hier prima, zo op de apenootjesgalerij.
Ow ja dat is wel het meest makkelijke.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit welke kleuren ik waar wil........ Maar ik wil wel eerst schilderen voordat mijn bed er staat!
ja, achter de schermen was ie in elk geval leuk... Dus maar goed dat het zo gelopen is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, hij was reteflauw, maar achter de schermen leek het enorm grappig
En ik jou maar PM-en toen Subtle zei dat ie ging slapen:
'Heb je al gestuurd????? Doe dan maar niet meer hoor!'
![]()
hihihi je bedoelt de zonder lift versie en met trap uiteraardquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
O ik snap nu pas de zonder trappen grap!
Ja héquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*is relekst*![]()
No special reason hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?
Of no special reason?
MAAR!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
laptop is ideaal ja...
en als je samenvattingen wil dan roep je maar!
Zie je nu hoezeer ik uit de vibe ben?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef gothic-blackie het volgende:
ik vind het toch knap dat mensen hier vier hoog wonen zonder trappen, hoe komen jullie er dan? met een springkussen of zo? (sorry ik ben flauw vandaag en ga nu echt snel me bedje in duiken)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
Hihiiii. Nee het is echt heel kut, want ik woon nu op vier hoog zonder trappen. Ik ben blij dat ik geen echte verhuisdozen heb want dan zou ik ze zo vol doen dat ik de trap niet meer op kom
Ben je in je eentje aan het verhuizen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef P.F het volgende:
Ja!
Ik ga naar beneden, weer even een deel doen, ik heb geen zinnn!
Truste MrS!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:37 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten allemaal, ook moe hier
(en wb cat)
en als je een lief parkietje wilt zien met je het zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me nog even herinneren waarom de SC aan je voorbij gaat?
Of no special reason?
Ja.. M'n moeder komt morgen (schoonmaken) en m'n vriendje komt zaterdag helpen.. Maar zou handiger zijn om op 1 dag 4 mensen te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je in je eentje aan het verhuizen?![]()
Ik had destijds een batterij familie en vrienden ingeschakeld. En na poging 1 geen verhuisdozen meer vol boeken gestouwd.
Ik heb jouw parkietje allang gezien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je een lief parkietje wilt zien met je het zeggen
Zo, hou je vast!quote:
ja sorry ik hou geen lijstje bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw parkietje allang gezien.![]()
quote:Maar Naartjie, Yoko en Satsu willen heel graag nader kennis maken.
P.I? Post Icoonquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.I. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
gezellig speelhuisjequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft kakkerlakken in z'n huisSchijnen door Afrikanen te komen (serieus, dat zij de man van de ongedierte bestrijding
)
Maar nu heeft hij van dit soort huisjes in z'n huis staanBelachelijk
[ afbeelding ]
ja, fout getypt...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, hou je vast!
DeZwabber heeft een lief parkietje die Napoleon heet maar vrouw is,![]()
Greys wilde (samen met mij en Loveless) een grap uithalen met MrSubtle, maar omdat ik een dubbelspion ben heb ik dat verraden![]()
P.F. gaat verhuizen vóórdat ze geschilderd heeft
En jij hebt een nieuwe laptop!!!
ehm, heb je even?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zeg dubbelspion, leg de grap eens uit?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, heb je even?
Greys wilde mij een foto van haar decollete sturen, zodat ik die aan MrSubtle kon sturen en kon doen alsof ze van mij waren. Loveless zat ook in het complot en die zou dan net doen alsof hij ze ook kreeg. Als ik het goed begrijp had MrSubtle die foto ooit al ergens gezien, dus het was de vraag of hij ze zou herkennen.
Maar aangezien ik dubbelspion ben heb ik MrSubtle gepmld, die net deed alsof hij geen interesse had. Loveless probeerde hem nog over te halen (en ik ging bijna smeken) maar hij zei dat hij naar bed ging, waarop Greys het opgaf en mij vroeg de foto niet meer door te sturen...
Greys dr grap mislukt, en wij ons doodgelachen
het was ook echt leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik bij moeten zijn!
Oh.. wacht... dat kan!![]()
*teruglezen gaat*
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.quote:
ehm half, hij moet op een tafeltje komen en ik ben in mn eentje... dus dat is iets lastiger dan ik dacht... Maar ik ben er nu uit hoe het moet!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb jouw intrigerende sig maar eens aangeklikt.
En waarom verbaasde het me nu niet dat die uit deze SC kwam?![]()
Beste mensen, ik ga naar bed, dromen over decolletés, stroopwafels en poep. Trusten!
whoehoe! er is nog iemand!quote:
Toekans! Cool!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:29 schreef Strega het volgende:
Zwabber, wat heb je een ontzettend leuke Napoleon!
Mooie foto's
Mijn schoonmoeder heeft tegenwoordig heel Avifauna achter het huis.
Inclusief blauwe toekans.
Ja, ze zijn echt heel mooi, ook heel verliefd, dan geeft hij haar stukjes fruit.quote:
ja, als je zoiets zegt dan denk ik dat je gaat slapen he...quote:
ik ga straks voordat ik ga maffen nog even in de lucht staren denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 00:44 schreef Strega het volgende:
Nu we gaan hier slapen Truste!
Pagan zag net nog vallende sterren!
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef Strega het volgende:
P.F, nou stoppen met verhuizen hé, tis donker, straks val je!
quote:
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ikquote:Op woensdag 18 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jaloers... Ik wou dat mijn dag zo goed begon
Boh... nog beter... daar zou je lekker van hebben geslapenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk al van gisteravond, maar toen sliep ik
* MrSubtle kijkt in inbox...quote:
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:38 schreef MrSubtle het volgende:
Nee, gewoon naar m'n werk zo, maar ik heb gisteravond nog tot 1 uur zitten werkendus ga ietsje later. Hoezo?
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag pasquote:Op woensdag 18 november 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou omdat ik dan sneller zou weten of het boekje vandaag aankomt.
Maar dat kan wel tot vanavond wachten
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Just say yessss![]()
![]()
Wat een bout nummer, en dat draaien ze dan nog 100x op een dag ook
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
Maakt toch helemaal niks uit?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, dat wordt vanavond, want de postbode komt hier altijd in de middag passowwy
Hoe moet ik nou weten wat jij denkt bij een liedje?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat dat liedje waarvan ik steeds denk dat het Joni Mitchell is???
Snow Patrol.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar zo te lezen mis ik niks?
Ik ben momenteel helemaal weg van Fireflies (van Owl city)
oh volleeeeeeeedig mee eensquote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......quote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snow Patrol.
Ik vind dat sowieso van die non-muziek dat soort 13 in een dozijn bandjes als Razorlight, Keane, Snow Patrol, Kings of Leon etc. etc. allemaal van die Coldplay/U2 kloontjes
Ik mag volgende week gaan met de jongens.... Heb er nu al zin in..... Volle sporthallen.....twee jongens.... met z'n allen in de rij voor die prik.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:59 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Het is hier vandaag griepprikkendag. Zal ik wel of zal ik niet, that's the question
De keer dat ik ze heb gezien was het vreselijk en zouden ze een uur spelen en waren ze na 3 kwartier alweer pleite, iedereen dacht er komt nog een encore, maar nee heurquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Snowpatrol was wel cool op PinkPop hoor.......
Maar ja wij luisteren niet zoveel radio dus ik hoor al die popiejopiebandjes haast niet. Kings of Leon vond ik ook leuk.
Tsja mr.Lief en ik hebben heel gezellig samen op een heuveltje zitten relaxen daar en luisteren, af en toe wat rondlopen en kijken. We zijn daar ook heengegaan voor The Boss (mr.lief is fan) en die twee dagen erna waren extra voor de ontspanning. Wij hadden het even nodig om samen te zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De keer dat ik ze heb gezien was het vreselijk en zouden ze een uur spelen en waren ze na 3 kwartier alweer pleite, iedereen dacht er komt nog een encore, maar nee heur![]()
Sowieso vind ik het ook geen lekkere live muziek. Je kan er niet echt lekker op los gaan ofzo.. Je staat daar maar beetje naar van die leuke gevoelige muziekjes te kijken
IF I LAAAAAAAAAAAAY HERE, WOULD YOU LAAAAAAAAAAY WITH MEEEEEEEEEE
AARAHGHHGGH![]()
Wat liefquote:Op woensdag 18 november 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsja mr.Lief en ik hebben heel gezellig samen op een heuveltje zitten relaxen daar en luisteren, af en toe wat rondlopen en kijken. We zijn daar ook heengegaan voor The Boss (mr.lief is fan) en die twee dagen erna waren extra voor de ontspanning. Wij hadden het even nodig om samen te zijn.
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.quote:
Wij zijn een keer naar een concert van The Boss geweest in het Feijenoord Stadion. Het waren op het laatste moment gekregen kaarten dus echt fan ben ik niet (ik zou niet in de rij gaan liggen voor een kaart, zeg maar) maar we hebben genoten. Stoere man hoor die Bruce, hij speelde door met gesprongen snaren waaraan hij zijn vinger had gesneden. Het bloed droop op de grondquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.
Mr.Lief wou graag naar The Boss maar dagkaarten waren al weg dus ik heb hem driedagenkaarten gegeven voor z'n verjaardag. Eindresultaat: Mr.Lief heeft helemaal vooraan gestaan bij The Boss (ik ben weggegaan wegens oorpijn) en zijn pinkpoppetje ligt nu in Amerika.
Dat verschilt per merk, maar die hebben zelden wat aan.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef Maes het volgende:
Oh-oh welke maat jasje hebben Karel en Keesje? Of hebben die nooit een jasje aan? Ik heb gisteravond Bob gemeten en die moet XL.
en mr lief zn petje is op tv te zien dat The Boss m in zn broekzak heeft zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he was ook echt nodig en was heerlijk om gewoon drie dagen mannetje en vrouwtje te zijn i.p.v. oververmoeide papa en mama.
Mr.Lief wou graag naar The Boss maar dagkaarten waren al weg dus ik heb hem driedagenkaarten gegeven voor z'n verjaardag. Eindresultaat: Mr.Lief heeft helemaal vooraan gestaan bij The Boss (ik ben weggegaan wegens oorpijn) en zijn pinkpoppetje ligt nu in Amerika.
Oh die concerten vroeger in de Kuip, en dat je dan eerst nog bij de VVV in de rij moest gaan liggen voor kaarten, dat waren nog eens tijden hequote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij zijn een keer naar een concert van The Boss geweest in het Feijenoord Stadion. Het waren op het laatste moment gekregen kaarten dus echt fan ben ik niet (ik zou niet in de rij gaan liggen voor een kaart, zeg maar) maar we hebben genoten. Stoere man hoor die Bruce, hij speelde door met gesprongen snaren waaraan hij zijn vinger had gesneden. Het bloed droop op de grond
Maar Muse is dan ook geen poprockquote:Op woensdag 18 november 2009 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat liedje van Snowpatrol is het enige dat ik ken en dat vind ik stiekem een mooi liedje![]()
En Kings of Leon vind ik al jaren goed eigenlijk![]()
Ik zat te denken om alle cd's te kopen, maar nu heb ik spullen voor Chico gekocht haha.
En ik ben helemaal geen liefhebber van gewone saaie poprock eigenlijk![]()
U2 REM Muse Radiohead etc, allemaal nooit mijn ding geweest, wel allemaal live gezien en zo , op festivals, maar dan nog niet mijn ding![]()
Ik ben wel nog steeds heel benieuwd naar de nieuwe cd van Aneuk.
MrSubtle, ik heb geen geluid hier dus ik zoek m vanavond nog es op als ik dr aan denk.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Muse is dan ook geen poprock![]()
Radiohead snap ik ook niet zo. Ze hebben wel wat coole nummers, maar het geniale erachter snap ik ook niet zo...
De nieuwe Anouk is best aardig, maar schuift steeds wat meer richting blues / R&B en niet echt meer die rockchick van eerst, maar ach![]()
En ieder z'n smaak toch? Kan me voorstellen dat het wel heel relaxend is om bij zoiets lekker ff met biertje in het gras te liggen bijkomen, maar mijn ding is 't niet NiesjeHeb Pinkpop dit jaar sowieso overgeslagen omdat ik 't niet veel soeps vond, helaas momenteel idd vrij veel van dat soort 'hippe' bandjes, ook hier in NL, dan word er weer iets als Moke ofzo helemaal de hemel in geprezen door 3FM
![]()
Maar goed, wie er van houdt moet dat lekker doen, gok dat die mensen mijn muziek weer vreselijk vinden
Het is ook maar goed dat mensen verschillend zijn. Wij hebben echt drie dagen lang volop genoten, lekker in de zon gelegen en gelopen. Anouk gezien, Krezip gezien allemaal bands die wij eigenlijk nooit live zien. Want we gaan eigenlijk weinig uit. En als je eigenlijk nooit naar live optredens gaat is zomaar drie dagen muziek heel leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Muse is dan ook geen poprock![]()
Radiohead snap ik ook niet zo. Ze hebben wel wat coole nummers, maar het geniale erachter snap ik ook niet zo...
De nieuwe Anouk is best aardig, maar schuift steeds wat meer richting blues / R&B en niet echt meer die rockchick van eerst, maar ach![]()
En ieder z'n smaak toch? Kan me voorstellen dat het wel heel relaxend is om bij zoiets lekker ff met biertje in het gras te liggen bijkomen, maar mijn ding is 't niet NiesjeHeb Pinkpop dit jaar sowieso overgeslagen omdat ik 't niet veel soeps vond, helaas momenteel idd vrij veel van dat soort 'hippe' bandjes, ook hier in NL, dan word er weer iets als Moke ofzo helemaal de hemel in geprezen door 3FM
![]()
Maar goed, wie er van houdt moet dat lekker doen, gok dat die mensen mijn muziek weer vreselijk vinden
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben denk ik minstens 20 keer naar Pinkpop geweest, maar dat kamperen daar, dat was echt horror altijd
Nou ik was eigenlijk de 3 of 4 jaar ervoor op Pinkpop geweest, dat waren echt magistrale jaren vond ik dan weer; Metallica, Foo Fighters, RHCP, Rage Against The Machine, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Muse, Marylin Mansonquote:Op woensdag 18 november 2009 09:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat mensen verschillend zijn. Wij hebben echt drie dagen lang volop genoten, lekker in de zon gelegen en gelopen. Anouk gezien, Krezip gezien allemaal bands die wij eigenlijk nooit live zien. Want we gaan eigenlijk weinig uit. En als je eigenlijk nooit naar live optredens gaat is zomaar drie dagen muziek heel leuk.
Doet me denken aan schuurfeestenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Festivals![]()
Tentjes![]()
Dronken torren in en om tentjes![]()
Mogguh!
Toen ik dat nog deed zat ik op de middelbare school, en zelfs toen vond ik dat al helemaal niksquote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel ja..... twee meter hoog gras vol met brandnetels..... ja zet je tentje maar ergens neer. Die blik in de ogen van Mr.Lief wat onbetaalbaar want die is al helemaal niet van het kreperen. Ik had nog zoiets van ach we slapen er alleen maar maakt dat wat uit.
Ava Adorequote:Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff als ik al die muziek voorbij zie komen, denk ik maar een ding: shit vriendje en ik moeten nog een nummer hebben voor bij t trouwen, en we hebben niet een eigen nummeriemand ideeen? jaren 80/90 nu?
NERD heb ik op Werchter gezien, hoewel het totaal niet mijn stijl is supercool optreden.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik dat nog deed zat ik op de middelbare school, en zelfs toen vond ik dat al helemaal niks![]()
Maar de laatste paar jaar dat ik naar Pinkpop ging kreeg ik sowieso altijd vrijkaartjes en ging ik alleen op maandag.
Laatste keer was echt een superjaar![]()
NERD wil ik nog wel es zien trouwens
Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet me denken aan schuurfeesten
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk de 3 of 4 jaar ervoor op Pinkpop geweest, dat waren echt magistrale jaren vond ik dan weer; Metallica, Foo Fighters, RHCP, Rage Against The Machine, Linkin Park, Smashing Pumpkins, Muse, Marylin Manson
Borstomvang is wel het belangrijkste!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Maes het volgende:
Hahahahaha gaat het over popconcerten en kom ik er tussendoor met Bob d'r maten
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de echte goede jaren waren in de jaren 90 toen bandjes als Rage Against en zo dr voor het eerst stonden. Fuck dat was een lekker optreden toen!
90 91 en 92 waren echt toffe jaren
Je zei het echtquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Borstomvang is wel het belangrijkste!
OMG wat zeg ik nu weer
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, heb je ook in Noord-Holland gewoond?
Of doen ze dat ook elders in het land?
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch nietquote:
Kop van Overijssel doen ze het ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NERD heb ik op Werchter gezien, hoewel het totaal niet mijn stijl is supercool optreden.
Werchter ben ik trouwens ook paar keer geweest, Lowlands ook, Graspop 1x, en in de UK naar Reading Festival.
Dit jaar voorzichtige plannen om misschien Roskilde (Denemarken) te doen, mag wel weer na rustig jaartje qua festivals afgelopen jaar
Die ballad van eh wacht even, even zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
denk dat ik dat nog wel kan waarderen maar vriendje niet. enne ik zoek echt meer iets om op te schuivelen (dansen kennen we toch niet)
Elders ookquote:Op woensdag 18 november 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Greysie, I LOOOOOOOOOOOVE Dave Matthewsquote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik wel fijne muziek.
Ooit ook op Pinkpop gezien (maar dat was het verhaal met het hele verre lopen op de oranje-roze regenlaarzen, dus dat heb ik verdrongen verder)
Mwah, dus niet als je bij die eerste reeks wasquote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, maar toen was ik 6 ofzo![]()
Maar de comeback optredens van de Pumpkins en zeker RATM waren ook echt heel stoer
euhm volgens mij zijn die schuurfeesten begonnen in twente/achterhoek. maar zodra je de stad uit komt hebben ze t welquote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Oh wat vreselijk, dus het fenomeen schuurfeesten heeft zich niet beperkt tot NH
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
Zouden ze daar niet paar jaar mee kappen met Glastonbury? Ivm met milieu ofzo? En sowieso is dat bijna onmogelijk. Dat is vaak zonder dat er ook maar 1 artiest bekend is binnen 5 minuten uitverkocht ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das een van de redenen waarom ik als ik ooit een dochter krijg die Ava zal noemen
![]()
[..]
NERD is ook niet mijn stijl maar wat een optreden idd, en sindsdien ben ik wel fan en knal ik die cds door de speakers thuis als ik ga schoonmaken en zo![]()
Werchter ben ik vaak geweest, Pukkelpop ook, het enige festival waar ik ooit nog wel heen zou willen gaan is Glastonbury
Maar het is wel zo, die moet je echt goed meten, nek mag wat te ruim zitten, ruglengte mag wat korter zijn maar die borstmaat moet kloppen !quote:
Huuuuuuuuu dat vind ik echt gekrijs van de bovenste plankquote:
Ik ben er ook weinig gok ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
De komende dagen ga ik trouwens weinig tot niet in de dagcijfers staan denk ik!
Vanavond komen mijn ouders, die blijven ook slapen.
Morgen moet mijn vader weg maar ga ik met mijn moeder shoppen.
's Avonds uit eten.
Vrijdagavond weer uit eten met Conleche en Vivi.
En daarna ligt FOK! er een weekend uit.
Dat wordt afkicken!
Ik mis jullie nu al![]()
Ja dat is idd het kutte aan Glastonbury, die kaarten.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet paar jaar mee kappen met Glastonbury? Ivm met milieu ofzo? En sowieso is dat bijna onmogelijk. Dat is vaak zonder dat er ook maar 1 artiest bekend is binnen 5 minuten uitverkocht ofzo![]()
Op mijn lijstje staan nog:
-Rock am Ring (DE) want die hebben altijd qua echte rock/metal veeul grote artiesten, Pinkpop boekt daar ook veel mee samen, anders zou PP nooit zo groot geworden zijn (is nl. vaak in hetzelfde weekend)
-Roskilde (DEN) want gewoon festival-der-festivals zo'n beetje
-Sziget (HUN) want gewoon ubercool, een eiland midden in de stad 10 dagen lang gewoon één groot feest, lijkt me zo relaxt. Ben al eens in Budapest geweest en dat eilandje in de Donau is sowieso cool
Slechte kwaliteit?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu dat vind ik echt gekrijs van de bovenste plank
nee gewoon, die bandquote:Op woensdag 18 november 2009 09:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit?Dan heb ik de verkeerde video nl.
Kan jij dat tijdelijk even van me overnemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Maar wie moet dan slechte grappen maken?
Tsja smaken verschillen......quote:
quote:It's you that I adore
You will always be my whore
You'll be the mother to my child
And a child to my heart
We must never be apart
We must never be apart
Lovely girl you're the beauty in my world
Without you there aren't reasons left to find
And I'll pull your crooked teeth
You'll be perfect just like me
You'll be a lover in my bed
And a gun to my head
We must never be apart
We must never be apart
Lovely girl you're the murder in my world
Dressing coffins for the souls I've left to die
Drinking mercury
To the mystery of all that you should left behind
In time
In you I see dirty
In you I count stars
In you I feel so pretty
In you I taste god
In you I feel so hungry
In you I crash cars
We must never be apart
Drinking mercury
To the mystery of all that you should ever seem to find
Lovely girl you're the murder in my world
Dressing coffins for the souls I've left behind
In time
We must never be apart
And you'll always be my whore
Cause you're the one that I adore
And I'll pull your crooked teeth
You'll be perfect just like me
In you I feel so dirty in you I crash cars
In you I feel so pretty in you I taste god
We must never be apart
Blijft mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 09:46 schreef Maes het volgende:
More than words van ExtremeLekker corny
![]()
Wat is dat voor gala dan op de pier?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er ook weinig gok ik.
Vrijdagavond gala in Scheveningen op de pier met vooraf eten.
Zaterdag brak zijn en s'avonds naar Nederlands vrouwenelftal in Den Haag tegen Wit-Rusland ofzo.
Tussendoor nog een laptopje van iemand ff fixen en er wat extra geheugen inprikken en ff opnieuw installeren met Windows 7 enzo.
Diequote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga FOK! gewoon NIET missen dit weekend
Twee afspraken in 2 dagen![]()
en overdag natuurlijk bijkomen daarvan
Nee, niet alleen vanwege dat nr, maar de titel vind ik wel mooi ( en het nr an sich ook ).quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar oh-oh, wil je je dochter echt naar Ava Adore vernoemen, heb je de lyrics al eens goed geluisterd![]()
[..]
Ik zal het proberen, maar ik maak van nature betere grappen dan jijquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij dat tijdelijk even van me overnemen?
Ah, toe?
Afspraken als in 'possible muurduwerij'? Twee verschillende? Jij slet!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga FOK! gewoon NIET missen dit weekend
Twee afspraken in 2 dagen![]()
en overdag natuurlijk bijkomen daarvan
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Diedoet natuurlijk dat je even je agenda moet verantwoorden aan ons...
Jaaaaaa smsen.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat voor gala dan op de pier?
En ga je naar vrouwenvoetbal?
Je hebt kans dat ik je ergens nog wel sms in de komende dagen, for old times sake
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendinquote:Gala 'Verborgen Verleiding'
Lokatie: de Pier, Scheveningen
Ja ik ga de laminaat weer opbreken en gewoon nog eens lekker, puur omdat het kanquote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Afspraken als in 'possible muurduwerij'? Twee verschillende? Jij slet!
Want anders valt er weinig bij te komen natuurlijk, aangezien je niet drinkt
Of ga je weer laminaat leggen?
Kan je doen. Ik word daar leuker door!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik maak van nature betere grappen dan jij
Misschien moet ik ook 4 slokken wodka proberen?
Jaaaaah die is ook mooi.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief you know what i like, als ik nu nog vriendje zo ver zou krijgen dan zou het zoiets worden:
maar hij reageert net zoals oh-oh
Ik zou wel willen maar ik heb je nummer nietquote:
Huuuuu jeugdtrauma!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Ik ben zoooo leukquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je doen. Ik word daar leuker door!
Maar als jij al zo leuk van jezelf bent dan... nou weet je, doe het maar!
Dat wil ik wel eens meemakenteruglezen!
Misschien dat je vader vond dat ie ineens ook laminaat wilde? Wijsneusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ga de laminaat weer opbreken en gewoon nog eens lekker, puur omdat het kan![]()
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaa smsen.![]()
[..]
Jaarlijkse gala van studievereniging van een vriendin![]()
Maar écht écht gala. Vrouwen in jurk en mannen in rokkostuum. Moet de mijne vandaag nog ff laten stomen.
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben zoooo leuk
Maar volgens mij zou het best een dramatisch effect geven als ik nu 4 glazen alcohol zou drinken... de eerste 4 glazen ooit zo ongeveer![]()
Iets zegt me dat ik moet zorgen dat ik voor ik dat ga proberen mijn internetverbinding moet uitschakelen
Greys, maak jij eenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Er was toch een plan voor een tijdelijk weekend-survival-forum, ik geloof van Zwabbert? gaat dat nog door?
En anders gaan we elkaar gewoon het hele weekend smsen![]()
Greys en lijstjesquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, maak jij eenlijstje
met de nummers dan trouwens?
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Tof, zulke échte gala's. Daar zouden er meer van moeten zijn
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusiefquote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuu jeugdtrauma!
Ik had een vriendje dat bouwkunde studeerde in Delft![]()
De horror, de drama's, de gala's
Het valt nooit mee. Nee seriously, het is nog NOOIT meegevallenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Misschien valt het hartstikke mee en heeft Iteejertttt dat in een middag voor elkaar geknutseld?
Of verwachten ze dat het echt een heel weekend gaat duren?
You know me!quote:
Jaaaaaaaaaaa! Ik wil meer gelegenheden voor zulke jurken!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt er nog wel een jurkie voor hangen, of niet
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
Ja maar als je dan toch voor het shock effect gaat moet je het goed doenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhmmm, bij mij waren het ook echt 4 slokken he?
Jij hebt het meteen over 4 glazen![]()
Greys heppumquote:Op woensdag 18 november 2009 09:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb je nummer niet
Oh god ik was in die tijd heel erg alto , met Dr. Martens en zo en ik wilde nooit mee en dan ging ie janken en smeken en jurken kopen en dan liep ik de hele avond met een sjaggo kop al die nare mensen te negeren met mn dr Martens onder die shitjurkenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Ik vind het wel grappig. Alle mannen super netjes in smoking of rokkostuum, vrouwen in mooie jurk. Vaak is het afgekocht, dus je dokt per paar ff 6/7/8 tientjes en alles de hele avond inclusief![]()
Coolste gala was in Brasschaat bij Antwerpen, was een of andere zustervereniging van die club waar ik nu mee ga, echt half kasteel daar, super vet ingericht van binnen, diverse zalen, paar honderd man van allerlei verenigingen, zowel Belgen als Nederlanders
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh da's ook leuk DMLben je al eens geweest?
Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vriendlief komt net vertellen dat het ziekenhuis wat uitslagen had bekeken en vindt dat het weer zo goed gaat dat hij niet ter observatie opgenomen hoeft te worden volgende week
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
DML kan de weg daar blind vinden volgens mij!
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Eurodisney was echt zo een desillusie![]()
Wij waren in Disneyland toen ik 11 was en dat was natuurlijk he-le-maal je van het toen.
En toen heb ik mn broertje toen ie zn communie gedaan had meegenomen naar Eurodisney, mèn hele mooie jeugdherinnering aan gort. Ik vond alles zo klein en zo neppig
Ik was er 15 jaar geleden of zo, en alles stond in de stijgers , overal bouwputten!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is enorm uitgebreid inmiddels. Maar Amerika blijft groter dat klopt.
Nee hoor, ze zijn die studio's nog steeds aan het uitbreiden dus oud is het nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er echt jaaaaaaaaren geleden geweest, in Disney. Maar toen was dat hele nieuwe gedeelte (wat nu weer oud is volgens mij, die Studios) er nog niet eens. Waren ze volgens mij aan het bouwen toen ofzo.
is denk ik 10 jaar terug ofzo
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en als je 11 bent dan is de wereld toch al mooier en groter ook, ik vond het echt zooooo een tegenvaller dat ik dr nooit meer heen hoef.
Uitnodiging waarvan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???quote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Help me nou es. Op de uitnodiging staat business attire. Ze mogen lijen dat ik in een mantelpakje ga. Dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ga dan naar Disneyworld in Florida. Das nog veel groter dan Disneyland in California.
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.quote:
Ik help je niet voor ik die borstmaat weetquote:Op woensdag 18 november 2009 10:07 schreef Maes het volgende:
Getailleerd blousje, kort stropdasje..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een nette broek, een overhemd en een stropdas???
Nette broek, blouse en blazer?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik jompel met je mee want dat is goed nieuws.![]()
![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 10:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi, die had ik gemist, maar dat is inderdaad goed nieuws!![]()
![]()
Ja dat ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Getailleerd blousje, kort stropdasje..
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoest met jou nu draakje?
En Mor nog klachten of voel je je goed?
Spuug je echt heel de dag?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel goed hoor! Het is gewoon een gewenning dat spugen
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikkequote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik kijk wel, wat jullie voorstellen is niet echt ikke
Beebje zit goed toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
Wordt het dan nog niet minder?? Je bent toch al langer zwanger dan 3 maanden?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor na elke maaltijd, en als ik s'avonds nog eens echt heel misselijk ben
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Thing van meneer Maes zijn werk. Eten, borrelen enz enz enz.
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvangquote:
Mooi gelukkig fijn nou nog een goed huisje voor die hond.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
DML, goed nieuws zeg!
Oh en nog meer goed nieuws:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_leeft__.html?p=2,1
Heeel herkenbaar. Lastig dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bloesjes, die passen (ivm mijn borstomvang) vaak niet of staan nergens naar. Ik zat even op de site van esprit en die hebben wel leuke dingen. Hier in de Oosterhof zit een esprit winkel dus vanmiddag maar even kijken.
Ja!quote:
We moeten er allemaal doorheenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!Tering wat waait het zeg. En dan moet ik daar straks met Baloe doorheen
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Rond het middaguur komt in het noordelijk en noordwestelijk kustgebied korte tijd een zuidwesterstorm te staan, windkracht 9, met vooral in de kustprovincies zware windstoten tot 100 km/uur.
Ik niet, hier valt het reuze meequote:
Hij niet, ikke welquote:Op woensdag 18 november 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat ie weg waait hoor.
Mogge lieve kerstkaartenverstuurster
ik dus met ronja maar die slaapt nu nogquote:Op woensdag 18 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |