Oeh Coraline! Heb jaren geleden ooit eens het boek gelezen, kan me herinneren dat het heel vreemd en spannend was!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben de 3D-versie van Coraline op dvd. Met brilletjes erbij dus. Dit weekend ofzo maar even kijken
.
Wist niet eens dat er een boek van wasquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh Coraline! Heb jaren geleden ooit eens het boek gelezen, kan me herinneren dat het heel vreemd en spannend was!
Eh nee? Al 2 jaar niet meer! Heb alleen begin dit jaar toen ik uit het buitenland kwam even bij ze gewoond omdat ik geen huis hadquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
SDB, ik dacht dat jij bij je ouders woonde!
Ja, met plaatjes zelfsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een boek van was(o ja wel, heb ik net op de achterkant vd dvd gelezen
).
Eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef Ewelina het volgende:
Katten zijn gewoon geweldig. Daarom heb ik er ook 2
Thanksquote:Vik, wat ben je slank!!!
Ik was wel heel verbaasd toen je gebaren begon te maken en ik iets hoorde als "pwandaa"quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Thanks. Wel grappig dat iedereen hier daarover begint
Voor de inhoudelijke feedback moet ik het docententopic zijn, geloof ik
.
Schoonmaakazijn of powercleaner van de Lidlquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Bob. het volgende:
Aw beterschap Syrena! Maar de broccoli gaat vast helpen!![]()
En ik ben even aan het SOG-en. Ik moet van mezelf nog 40 pagina's lezen voor ik naar huis mag, maar ik denk niet dat ik dat red voor de bieb sluit.![]()
Ziet er trouwens goed uit PF! Je hebt zelfs een klein balkonnetje.![]()
De vloer van de badkamer ziet er wel echt fiesss uit, hopelijk krijg je dat nog een beetje schoon.
Met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef sigme het volgende:
...
Oh ja, Laureline, de teloorgang van de beroepseer, een van mijn stokpaardjes. Het is de bijl aan de wortels van onze beschaving. Ugh. Ik heb gezegd.
Jaa! Op dat balkonnetje wil ik allemaal (nep)bloemen doen, denk ik! Zo heel vrolijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Bob. het volgende:
Aw beterschap Syrena! Maar de broccoli gaat vast helpen!![]()
En ik ben even aan het SOG-en. Ik moet van mezelf nog 40 pagina's lezen voor ik naar huis mag, maar ik denk niet dat ik dat red voor de bieb sluit.![]()
Ziet er trouwens goed uit PF! Je hebt zelfs een klein balkonnetje.![]()
De vloer van de badkamer ziet er wel echt fiesss uit, hopelijk krijg je dat nog een beetje schoon.
Nee, de slaapkamer is bij het balkon... Maar ik kan daar ook nog de woonkamer van maken natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb pas net mijn avondeten op, maar ik heb nog steeds vreetzin.Gelukkig heb ik echt níks in huis. Alleen een beetje jammer dat ik morgen dus ook geen ontbijt heb.
Allemaal bloemen bij je balkon lijkt me trouwens leuk PF, die zie je dan vanuit de woonkamer (die zit bij het balkon toch?) ook hangen, vrolijk.
Nouja, vanuit je bed naar bloemetjes turen is ook leuk toch.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, de slaapkamer is bij het balkon... Maar ik kan daar ook nog de woonkamer van maken natuurlijk!
Is zo ver elke dag naar mijn colleges in Groningen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
Als je in Amsterdam wil wonen kun je hier ook reageren!
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef Chicolate het volgende:
Mijn nieuwe matras ligt zo lekkerdat ik bijna niet uit bed kon komen
.
Dat heb ik al zolang dat ik denk dat het nog het nummer van m'n moeder is of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Meestal krijg ik waardeloze doorstuurmail via Hyves, maar nu krijg ik wel een goeie:
in je gsm een nummer opslaan onder de naam ICE (In Case of Emergency, internationaal erkend als afko), zodat ambulancediensten weten wie ze moeten contacteren in geval van nood. Ik ga het doen iig
.
ik ook hoor... tot half tien. zucht.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak: herkenbaar! Alleen ben ik wel iets te lang in bed geblevenAh well.
Ik ga weer even wat orde op zaken stellen in mijn eetlijsten, ik sta alweer bijna twee maanden stil
Vandaag:
O: yoghurt
L: boterhammen pindakaas
T: walnoten
T: peer
S: hardlopen
D: kip met cashews, broccoli, rijst
T: geen alcohol, denk ik. Of wel? Ik slaap echt waanzinnig slecht de laatste tijd.
misshcien moet je dan toch overdag wat meer eten, zodat je savonds minder honger hebt? (overigens: ieuw, ontbijten met cashewnoten...brrr...)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, verneukt omdat ik gister weer met veel teveel honger ging slapen en dus met reuzetrek wakker werd![]()
O: cashewnoten, 2 muesliboterhammen met kaas, 3 crackers...
T: slapen![]()
T: warme choco
L: pompoensoep van unox
T; fruit & fruit
D: bij paps en mams, hopelijk iets gezonds![]()
Damn, i feel crappy and guilty. And stuffed
Ik wil de rest van de dag 'compenseren' voor die kcal van vanochtend. soep is goed dusquote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misshcien moet je dan toch overdag wat meer eten, zodat je savonds minder honger hebt? (overigens: ieuw, ontbijten met cashewnoten...brrr...)
crackers en 2 boterhammen als ontbijt is niet zo erg toch?
warme choco: tsja, das suiker, dus reken maar dat je de rest van vandaag toch weer meer trek zult hebben
pompoensoep: vult misshcien wel en is gezond, maar t is niet zo heel erg calorierijk
fruit: ook suiker... wel gezond, maar kan zijn dat je daarna wel extra honger krijgt weer...
(t zijn maar ideeën hoor... maar waarom eet je niet wat meer kip en ei enzo? of vis? ennehh je niet zo schuldig voelen om je ontbijt hoor, echt onzin)
Beter lezen, DaD.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En niets zeggen, Nynke? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ons hele huis is weer spik en span schoon. Zo even de stad in om een cadeautje voor m'n huisgenoot te kopen, hij is precies 1 dag jonger dan ik!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef AKnynke het volgende:
toen ik thuis kwam lag er een cadeautje van de vader van het vriendje op me te wachten!
Liever honderden kcals uit noten dan uit snickers. In cashews zit veul meer dan alleen kcals.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
die cashewnoten zijn echt honderden kcal geweest![]()
Beide quotes zeggen helemaal niets over de precieze datum waarop ze jarig is.quote:
Ik las: gratis pantoffeldagenquote:
Succes!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Merel het volgende:
Fijne pantoffeldagen Nynke!
Ik heb straks voortgangsgesprek hier, ben benieuwd wat ze over me gaan zeggen. Ik hou niet van kritiek
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las: gratis pantoffeldagen.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Liever honderden kcals uit noten dan uit snickers. In cashews zit veul meer dan alleen kcals.
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=249
Good luckquote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Merel het volgende:
Fijne pantoffeldagen Nynke!
Ik heb straks voortgangsgesprek hier, ben benieuwd wat ze over me gaan zeggen. Ik hou niet van kritiek
Net te laat om je succes te wensen, niet te laat om even te duimen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Merel het volgende:
Gesprek is over 10 minuten. Ben niet zenuwachtig ofzo, maar gewoon niet zo goed in dit soort dingen. Over m'n prestaties praten, en het bijbehorende salaris. Is lastig!
Hebben jullie inspiratie voor een voedzame avondmaaltijd zonder vis, vlees, kaas, champignons, courgette en aubergine? Zet een vegetariër en een paar pietluttige eters bij elkaar en dan krijg je zulke wensen...
Eerst zag ik op google een plaatje en dacht ik 'hey die zitten in mijn muesli, goed dus'.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef loveli het volgende:
Als je noten wilt eten die echt goed voor je zijn, neem dan paranoten. Cashews zijn vaak gebrand waardoor de goede vetten minder goed worden en in paranoten zitten stofjes waar de meeste mensen niet genoeg van hebben.
Maar het probleem met paranoten is dat ze zo lekker zijn dat ik dan binnen een dag zo'n zak op eet en vervolgens genoeg calorieën voor een hele week binnen heb.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef loveli het volgende:
In paranoten zit ook selenium. In NL en scandinavie is de bodem arm aan selenium. In scandinavie voegen ze het toe aan brood, in NL niet. Je hoeft maar een paar noten per dag te eten om aan een goede hoeveelheid te komen.
dat had ik dus met mijn cashewnotenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar het probleem met paranoten is dat ze zo lekker zijn dat ik dan binnen een dag zo'n zak op eet en vervolgens genoeg calorieën voor een hele week binnen heb.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leptinquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb daar dus geen last van. ik heb geen gewone hongerprikkel en ook gene gewone "vol" prikkel.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef Ek-Mei het volgende:
Ook even een lijstje
O: yoghurt met 2 lepels muesli
T: 1 boterham vruchtenhagel, 1 boterham pure hagelslag (beide ook met boter)
L: 2 boterhammen boter/grillworst, beker optimel
T: pims koekje en dropje
T: appel
D: broccoli, kipschnitzel, gekookte aardappels, appelmoes, mosterd
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leptin
Er is een connectie tussen ongevoeligheid voor leptine en insuline (diabetes II).
Eerlijk gezegd vind ik ze naar niks smaken, een beetje muf. Ik pak ze soms wel eens uit een notenmix als die ergens staat met het idee dat ik een amandel pak, dan blijft het dus bij 1quote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar het probleem met paranoten is dat ze zo lekker zijn dat ik dan binnen een dag zo'n zak op eet en vervolgens genoeg calorieën voor een hele week binnen heb.
Daarom heb ik Kwak ook al heel vaak een low carbdieet aangeraden. Ik weet uit ervaring dat het geen onzin is.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een connectie tussen ongevoeligheid voor leptine en insuline (diabetes II).
(ik wist dit overigens, maar ik zou ook in dit geval niet onderschatten dat veel obese mensen gewoon ook cognitief ontwend zijn hun honger en vol signalen te herkennen. daarom probeer ik op schema te eten, en niet op buikgevoel. als ik (ooit) afval zou mijn gevoeligheid moeten verberen (zoals ook insulinegevoeligheid verbetert als dikke mensen afvallen))quote:Op woensdag 18 november 2009 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
kwak doet even helemaal geen dieten, ook al worden ze meermalen aangeraden door mensen die dat lief bedoeln. ik begin in januari hopelijk met hele intensieve therapie. dieten nu maakt me alleen maar volledig depressief en opent een nieuwe vicieuze cirkel van proberen, falen, me rto voelen nog meer falen etc.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarom heb ik Kwak ook al heel vaak een low carbdieet aangeraden. Ik weet uit ervaring dat het geen onzin is.
Ik geloof dat ik er zelf ook weer aan moet geloven trouwens. M'n lievelingsjeans kan niet meer dicht zonder een forse zwemband te creeeren. Ik haat muffins. Zowel de letterlijke als de figuurlijke.
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kwak doet even helemaal geen dieten, ook al worden ze meermalen aangeraden door mensen die dat lief bedoeln. ik begin in januari hopelijk met hele intensieve therapie. dieten nu maakt me alleen maar volledig depressief en opent een nieuwe vicieuze cirkel van proberen, falen, me rto voelen nog meer falen etc.
ik moet er zelfs echt van huilen nu ik erover typ, omdat ik het gevoel heb dat ik me moet verdedigen dat ik geen low-carb dieet wil...
zo hoog zit het...
(één van de vele redenen is dat ik moet afvallen met een methode die ik zeker twee jaar kan volhouden, en dan de rest van mn leven inm verminderde mate. omdat er zó veel af moet. en ik ga geen twee jaar zonder brood kunnen. zonder aardappels. zonder pasta. alleen al omdat ik veel te weinig dingen lust die low carb zijn. een low carb dieet komt voor mij neer op het uitsluitend eten van: vlees, vis en rauwkost. no way dat ik dat mezelf ga aandoen
ik moet leren dat ik ook gelukkig kan zijn zonder me vol te vreten. de enige reden dat ik dik ben en blijf zijn de zakken chips die er hier doorheen gaan, de snacks, de repen chocola, de bakken ijs. niet omdat ik honger heb, maar omdat ik me kut voel. of blij. of moe. of allen. mijn lichaam is best in staat tot afvallen met een normaal menu, en als ik afval zal ook mn hongerherkennign beter worden.)
sorry voor het lange verhaal, maar dit zit me best hoog, en het komt elke keer tot tranen aan toe op als ik word aangesproken op "waarom geen lowcarb" of "fructose maakt je obees" of "leptineresistentie zorgt ervoor dat je neit kan afvallen" -- ik wéét dit allemaal... en ik kan er nu even niks mee...
fijn dat het goed ging en dat ze blij met je zjin!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
Nou, gesprek was wel oké. Niets dan lof eigenlijk, m'n contract wordt sowieso verlengd, maar of dat een nieuw jaarcontract of een vast contract wordt is nog niet duidelijk. En dat laatste steekt stiekem wel een beetje. Als ze me goed vinden, waarom dan twijfelen over een vast contract? Maarja, dat ligt aan de crisis, niet aan mij...
fijn merel dat je gesprek wel ok was!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef Merel het volgende:
Oh sorry Kwak, ik zat m'n reply te typen terwijl jij je reactie plaatste! Nou niet huilen, neus snuiten, en een hap chocola nemenIn januari kijk je wel weer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon.
Niet meer actief op Fok!
Het was beslist geen aanval hoor.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hierheeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon.
ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
Kwak
Ik zou precies zo reageren als hij: Ja daahaag, ik ben pissig door de regen en het kloterige samenwerken, maar daarna zou ik toch wel gaan. En hij is nu naar de Plusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Als het andersom was geweest, was je dan gelijk naar de Plus gegaan of had je dan ook "ja, daahaag" gedacht?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hierSMS niet gelezen kan toch gewoon gebeuren? En om een verregend persoon opnieuw de regen in te sturen voor zulke kleine boodschapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon.
Ik ken 'm wel, deze echtelijke crisis. Maar dan was ik de Mark en ging ik dus mooi niet nog een keer de regen in. Weet je wel hoe rot dat is!![]()
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarom heb ik Kwak ook al heel vaak een low carbdieet aangeraden. Ik weet uit ervaring dat het geen onzin is.
Ik geloof dat ik er zelf ook weer aan moet geloven trouwens. M'n lievelingsjeans kan niet meer dicht zonder een forse zwemband te creëren. Ik haat muffins. Zowel de letterlijke als de figuurlijke.
26. Maar een ander merk 27 zit ook strak. De 28 zit nog prima. Als ik voor in de spiegel kijk zie ik weinig verschil, ik ben niet breder of zo, maar het gaat bij mij in de rondte zitten, dus van de zijkant zie ik het wel degelijk. Zal me morgen eens wegen. Zou niet verbaasd zijn als de 60 weer in beeld is.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.
Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga me binnenkort ook eens beraden op een kleine kickstart, omdat ik al een tijdje stilsta. Maar dat doe ik pas als ik er weer energie voor heb (zeg, na de kerstvakantie). Is dat slap, dat ik het uitstel?
Ben trouwens aan het zoeken naar iets leuks voor de kerstvakantie. Jammer dat ik maar net twee weken heb, ik wil wel een verre reis makenEn liefst ook nog wat betaalbaar. Iemand een goed idee? Mijn beste idee so far: skiën in Iran
Ja, het kan echt en is best te betalen. Maar Meneer heeft een waslijst aan praktische bewaren.
Ik stap even middenin de 'discussie'quote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.
Edit: Of je kikt na een half uur even op 'invoeren'.
Als het even kan, ga ik liever richting zuidenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?
Klopt: http://tweakers.net/nieuw(...)-storing-update.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
overigens: kutvodafone, ik heb de hele middag al geen telefoon...
en nu ga ik lekker naar huiswoehoe... (door de storm in t donker... boehoe
)
ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat.ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het even kan, ga ik liever richting zuidenAnders heb je van die korte dagen.
Wat mij erg leuk lijkt: Puerto Rico. Klein genoeg om in anderhal/twee weken rond te reizen, en lekker warm. Nu de financiering nog rond zien te krijgen
Ik ben nog steeds van plan om een lang weekend Stockholm&Uppsala te plannen. In het voorjaar, ofzo. Maar dan komen we een keer langs als je er wèl bentquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.
Het is alleen NL, en ook niet overal.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?
Taart staat in de oven..straks hapjes maken, en laat de vrienden dan maar komen!
Hoe?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik stap even middenin de 'discussie'.
Als jullie een tijdje gaat lowcarben, hoe doe je dat dan. Voor hoe lang bijv. En hoe bouw je daarna weer op?
Durf het eigenlijk nooit omdat ik bij elk dieet het idee heb dat je weer aankomt als je weer 'gewoon' (maar gezond) gaat eten. Maar ik ben benieuwd hoe het voor jullie werkt.
Bedankt voor je uitgebreide antwoordquote:
Nee, ik ben heel lang stabiel gebleven. Kom de laatste tijd weer aan omdat ik echt meuk eet icm verminderd sporten. Dat ligt echt helemaal aan mezelf. En het is nog niet dramatisch hoor, maar ik moet het nu wel stoppen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Maarre Co, je komt dus niet weer aan als je met brood enz begint? En eet je uiteindelijk toch weer pasta's enz?
Ja dat weet ik niet precies, ik volg geen boek of zo, maar als ik tevreden ben qua gewicht, dan eet ik eerst eens wat boterhammen bij de lunch, dan voeg ik eens wat aardappelen, rijst of pasta toe......en dat heel geleidelijk. Als ik zou moeten schatten, duurt dat hele terug naar normaal een week of 3..........quote:Op woensdag 18 november 2009 18:11 schreef karoltje het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Dat opbouwen, hoe langzaam doe je dat? Hoe lang duurt die periode ongeveer?
3 weken klinkt heel goed te doen! Dankje!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet precies, ik volg geen boek of zo, maar als ik tevreden ben qua gewicht, dan eet ik eerst eens wat boterhammen bij de lunch, dan voeg ik eens wat aardappelen, rijst of pasta toe......en dat heel geleidelijk. Als ik zou moeten schatten, duurt dat hele terug naar normaal een week of 3..........
persoonlijk zou ik gewoon gaan eten. hij warmt t maar op...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
arme verzopen katjes allemaal. Ik ben droog overgekomenen alles voor het avondeten staat al klaar
maar ja.. zonder vent geen eten
ik gebruik altijd die 'paella/risotto-rijst' in grote zakken van de AH XLquote:Op woensdag 18 november 2009 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 'ie ondertussen wel al vertrokken, mo?
Ik ga vanavond ook spinazierisotto maken.. Ik vind het zowaar een beetje spannend, want ik heb eindelijk arboriorijst gevonden dus de Lassie blijft achterwege.
het is heel druk op de weg, kloteweer enzo.. filesquote:Op woensdag 18 november 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, kutvodafone...Mijn vriendje kan het nu niet laten weten, want we hebben allebei vodafone...
En normaal is ie er rond 18.30 en nu is ie er nog niet en het eten is bijna klaar
Hij is met de trein vanuit Amsterdam! Nouja, NS/Prorail heeft nogal eens last van blaadjes op het spoor dus misschien is dat hetquote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is heel druk op de weg, kloteweer enzo.. files
Ik kom nooit bij de AH.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gebruik altijd die 'paella/risotto-rijst' in grote zakken van de AH XLprima spullie
en ja, hij schijnt onderweg te zijn (10 over 6 vertrokken ofzo) dus hij kan elk moment binnenkomen... net al van de spinazie staan snoepen die ik alvast geslonken had en van het vocht al een deel van de bouillonspinazie
Altijd leukquote:Op woensdag 18 november 2009 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh man, ik ben met een klantenservice aan het bellen en de kerel die ik spreek krijgt het voor elkaar om me om de twee woorden mevrouw te noemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/klaagpost]
Nu ga ik als troost twee oreokoekjes eten.
wij alleen maar voor dingen die ze bij de Lidl niet hebben eigenlijkquote:
Jij hebt geen aardige ouders, Daph. Pfeiffer of geen Pfeiffer.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef Daph_ het volgende:
[klaagpost]
Bweh
[/klaagpost]
Nu ga ik als troost twee oreokoekjes eten.
Eens met sigme.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hebt geen aardige ouders, Daph. Pfeiffer of geen Pfeiffer.
Sterkte.
M'n vader is niet zo erg, maar mijn moeder maakt continu stekende opmerkingen (niet alleen over de Pfeiffer, trouwens).quote:Op woensdag 18 november 2009 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hebt geen aardige ouders, Daph. Pfeiffer of geen Pfeiffer.
Sterkte.
Over 48 uur rond deze tijd lig ik met de mijne te knuffelen!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne komt ook zo thuis, maar die hoeft maar een kwartiertje te fietsen.. Fijn dat 'ie er weer is, Maria.
.
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat!!! Ik wist dat ik telkens wat vergat!!
tackar!!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:07 schreef Bob. het volgende:
Ja, gefeliciteerd Nynke!
En dat klinkt naar Daph.. Ik snap dat het lastig is, maar je moet je niks van die opmerkingen aan trekken van je moeder hoor, jij weet zelf hoe hard je je best doet!
Uit het BOEKverslag van m'n neefjequote:De hoofdpersoon is Michiel (gespeeld door Martijn Lakemeier
Hardlopen............. denk niet dat ik ooit de moed kan vinden om dat ooit nog te doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
Meuh. Ik geef toe, het is grotendeels mijn eigen schuld: door de drukte heb ik het hardlopen wat verwaarloosd. De laatste keer was in ParijsMaar het sucks echt heel erg hard als je langzamer loopt dan eerst
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uit het BOEKverslag van m'n neefjeEn hij snapt ook niet dat ik dit een beetje dom vind
.
Heb je daar misschien een schemaatje of een linkje van, van hoe je zoiets opbouwt? Ik wil namelijk zelf al een paar jaar wat minder carbs gaan eten omdat ik last heb van prikkelbare darmen, en de suikers die erin zitten gewoon haske slecht zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel lang stabiel gebleven. Kom de laatste tijd weer aan omdat ik echt meuk eet icm verminderd sporten. Dat ligt echt helemaal aan mezelf. En het is nog niet dramatisch hoor, maar ik moet het nu wel stoppen.
En je kan daarna ook wel weer gewoon pasta's eten en zo. Het enige waar ik voor moet oppassen is dat die koolhydraatverslaving dan niet weer om de hoek komt kijken en dat ik toch weer erg veel ga snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een schemaatje of een linkje van, van hoe je zoiets opbouwt? Ik wil namelijk zelf al een paar jaar wat minder carbs gaan eten omdat ik last heb van prikkelbare darmen, en de suikers die erin zitten gewoon haske slecht zijn.
Knuf voor Daph!
En mijn moeder belde trouwens met niet zo goed nieuws:Nee eigenlijk volg ik geen schema. Ik weet intussen wel uit mijn hoofd war wel og geen koolhydraten inzitten, dus daar kies ik dan uit al naar gelang ik zin heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat eerst eens gewoon alle carbs weg bij je avondeten, (wel meer groenten nemen dan) en natuurlik sws alle snoep en andere snelle suikers de deur uit doen. Dan kan je overdag gewoon nog wel volkoren brood of crackers blijven eten. Ik heb geen idee van het effect van helemaal lowcarb op prikkelbare darmen, dus zou rustig beginnen en kijken of het zo misschien al helpt.
En naar nieuws over je oom! Sterkte!
Ik heb dat helemaal niet! Sterker nog: als ik de avond ervoor idioot veel gegeten heb, met kerst of zo, dán juist word ik wakker met heel erge trek. Eet ik weinig tot geen carbs, dan heb ik nooit trek. Dan eet ik omdat het moet. Wat ook wel weer jammer is natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, grappig dat je dat zegt, van geen honger. Als ik bij het avondeten de carbs laat staan, heb ik inderdaad 's avonds geen last, maar word ik de volgende ochtend met gierende honger wakkerMijn lijf laat zich niet voor de gek houden.
Er is pas sprake van diabetes als je je bloedsuiker niet onder controle kunt houden. Het proces om het te ontwikkelen duurt 15, 20 jaar. Voldoende beweging en goede voeding verminderen het risico drastisch. Als je eenmaal diabetes hebt kun je er niets meer aan doen. Voor het zover is kun je het nog wel voorkomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik heel gevoelig ben voor bloedsuikerspiegelschommelingen. En dat dat er op de één of andere manier mee te maken heeft. Mijn oma had diabetes, zij moest zichzelf injecteren en mijn vader, zowel als mijn moeder hebben het sinds een paar jaar ook. Zij kunnen het nog met medicijnen en een dieet af. (Hoewel ik in de praktijk weinig merk van een dieet.) Dus ik maak mijn borst nat, ik hoop het natuurlijk niet, maar de kans is best groot dat ik het later ook ontwikkel.
Wat dacht je van "goedemorgen"?quote:Op donderdag 19 november 2009 07:42 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik was er al wel, maar wist niet wat te zeggen
.
Mja, dat is een mogelijkheidquote:Op donderdag 19 november 2009 07:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je van "goedemorgen"?
Ik ga zo weer naar school en ik ben nerveus. Ik hoop niet dat ik de rest van m'n werkzame leven nerveus blijf als ik naar school ga. Ik hoop dat de nietsnut nog ziek is, dat zou een hoop schelen. Maar ik vrees het ergste
.
Oh dat wil ik vanavond denk ik ook wel eten, goed ideequote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Alsnog gefeli Aknynke.![]()
En sterkte voor Daph en SDB.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: yoghurt met bosvruchten stuk banketstaaf
L: salade van tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven
T: yoghurt met bosvruchten
T: de yoghurt met bosvruchten van vanochtend
D: onbekend nasi met twee gebakken ei
Planning voor vandaag:
O: salade van stronk witlof en twee eieren
L: kliekje nasi
T: salade van tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven
D: onbekend
Fijn dat het sneller gaat dan gepland, meestal is het andersom met dat soort dingen!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen. Ik moet over een kwartiertje weg, kinderen testen weer. De laatste keer voorlopig, na mijn vakantie nog twee dagen en dan is het klaar. Het is me uiteindelijk erg meegevallen, als het goed is ben ik er maar 9 dagen totaal aan kwijt, in plaats van de 12 die ik verwachtte. Moet er vandaag 5, hopelijk gaat het een beetje vlot (net als maandag), dan kan ik rond 2 uur al klaar zijn.
Lijstje had ik gister al gepost. Ben wel trots op mezelf- heb gewoon salade klaargemaakt om mee te nemen! Normaal grijp ik dan toch brood, maar ik heb weer even de knop omgezet voor het échte gezonde eten.
Oh en sterkte Daph! Had ik gisteren helemaal overheen gelezen. Vervelend dat je moeder zo reageert, kun je het haar niet nog eens rustig uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef _Calimero_ het volgende:
Natuurlijk ga je niet afbellen, dat komt allemaal harstikke goed man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit weer in de bieb, het normale leven is voor een dagje begonnen..vandaag hard werken, dan kan ik morgen, overmorgen en zondag vrij nemen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef Syrena het volgende:
Moggels! Ik ga geen lijst gevenIk heb wel al bijna een halve pot honing op.
ik vul het altijd in op valtaf.nl, daar kun je ook zien hoeveel procent eiwit/kh/vet je eet per maaltijd en in totaal. Ik vind die wel handig en bijna alle producten staan erin!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:10 schreef Webby het volgende:
caloriechecker.nl in gaan vullen van het voedingscentrum. kan je per dag alles registreren, dacht leuke tool. zegt ie dat 'muesli zonder suiker' een fout product is
thanks!!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
dieetinzicht.nl volgens mij, kwak.
mja, maar daar heeft ie toch te weinig keuze. bijvoorbeeld alleen "cruelsi met halfvolle melk" en ik eet het zónder melk...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
MOgge...
www.voedingscentrum.nl/eetmeter splits ook alles, t/m alle vitamines e.d.
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Bonjour!
Dank jullie wel nog![]()
Ik ook weer aan de studie, maar even proberen alles te vergeten en even door. Ben nu al thuis bezig maar de bieb van de uni is toch iets fijner dus daar ga ik zometeen naartoe.
Nynke was je verjaardag leuk?
www.dieet-inzicht.nl geloof ik..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
wat was ook alwer t adres van die calorieteller online waar je echt álle voedingsstoffen kon uitsplitsen? niet van t voedingscentrum en niet van valtaf. PF had een linkje...
Goh, da's ook niet leuk zeg! Had ze het druk ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.
M'n zusje is m'n verjaardag compleet vergeten!
In het weekend heb je een leuker feestjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.
Vervelend maar kan gebeuren...ik moet af en toe ook goed nadenken dat ik niemands verjaardag vergeet!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze had blijkbaar een smsje gestuurd, maar dat was niet aangekomen. Ach ja, t maakt me niet zoveel uit!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, da's ook niet leuk zeg! Had ze het druk ofzo?
inderdaad! Nog maar 24 uur wachten. Ik had nooit gedacht dat ik iemand op deze manier zou missen, maar gek genoeg voelt het heel 'fijn'!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef loveli het volgende:
[..]
In het weekend heb je een leuker feestje
k geloof niet dat ze een vodafone mobiel heeft. Ach, ik maak me er ook echt niet druk om. T kan iedereen gebeuren..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ze heeft nog wel het Vodafone-alibi.... Toch?
Dat laatste. Ik ben niet zo'n broodliefhebber en zeker als ik lang moet doorwerken vind ik een warme hap fijnerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, jij hebt altijd van die afwisselende dingen als lunch, dat komt er hier nooit van. Hoe doe je dat? Maak je die er speciaal voor of kook je extra avondeten en eet je dan nog eens hetzelfde?
Nee, heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd en ik ben het tegenovergestelde van een emotionele eter.quote:
Ja, klopt. Maar ik ben nu inderdaad al thuis, dus tis goed gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn dat het sneller gaat dan gepland, meestal is het andersom met dat soort dingen!
Mont-St-Michel, in Franrijk. Volgens mij heb ik het hier al een keer gespamdquote:
Sjeesis Daph, schrikken zeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Goooodver ik zit hier helemaal te shaken. Net een aanrijding gehad, hart zit in mijn keel, nog steeds.. Zelf heb ik niks, maar bumper, koplamp, kentekenplaat en motorkap zijn flink beschadigd. Gelukkig had mijn voorganger ook niks, schade op zijn auto was amper zichtbaar.
Auto A = ik
Auto B = voorganger
Auto C = auto voor voorganger
Auto's rijden op de snelweg, linkerrijstrook met C voorop, gevolgd door B en A. C wil plotseling naar rechts, dus trapt vol op de rem. B trapt ook vol op de rem, A ook, maar de auto remde niet hard genoeg en knalde achterop.
Schade laten repareren gaat veel geld kosten denk ik, dus wss wordt het een andere auto.
Jaa idd. Het hotel heeft verschillende fiets- en wandelroutes naar Mont-St-Michel / Chateau Montgomery, dus als het droog is, willen we dat zeker gaan doen. Het is zo mooi daar! Ik ben er al eens eerder geweest, in Normandie, maar nog nooit naar Mont-St-Michel (het is echt een kinderdroom van mij, sinds ik die trilogie van Thea Beckman heb gelezen, op mijn achtste ofzo).quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jaaaaHoe tof is dat! Leuk joh! Normandië is echt een herfstige streek vind ik (keihard aan de cider&calvados na een lange wandeling door het bos).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben helemaal shaky. Wilde net het online schadeformulier invullen, maar daarvoor moet ik de schade weten. Hmpf. Zal het even aan mijn vader vragen, die kan dat wel redelijk inschatten. Bweh.
Ik wil deze post wel afsluiten met twéé positieve noten:
- Gisteren Harry Potter dvd ontvangen van bol.com, echter de extra zat er niet bij. Gemaild, zou nagezonden worden. Vandaag lag er nóg een DVD maar nu mét extraatje in de bus
- Salarisverhoging van 0,5 %. Yaaay. Ik had op 0 gerekend, dus dit is leuk
Jup. Dit is misschien 500 meter voor mijn afrit gebeurd dus ik was er bijna.. Gelukkig was ik niet té moe, anders was de schade niet te overzien geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Mont St Michel is een puike training voor je kuitenherinner ik me. 't Is wel wat toeristisch, maar de uitzichten zijn echt geweldig en ik vind het stadje ook heel sfeervol, wel. Het ademt echt 'oud'
Daph, hemel, wat een schrik. Was je onderweg naar huis?
True, maar hier kon ik onmogelijk op tijd voor remmen. Ik hield voldoende afstand, maargoed als iemand plotseling hard remt, sta jij nooit meteen stil. Dan maar "schuldig",ben allang blij dat we geen lichamelijk letsel hadden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig ben je zelf nog heel Daph! Dat is het belangrijkste! En waarschijnlijk druk met het schadeformulier, als ik je al zo hoor over Auto A, B en C. Nu nog de situatieschets![]()
Volgens mij ben je, als je van achteren op iemand botst, inderdaad zelf 'schuldig', hoe raar degene voor je ook heeft gereden: je hoort genoeg afstand te houden, redeneert de verzekering meestal. Maar als de verzekering de schade niet vergoedt, kan je altijd bij de sloop nog bumpers etc. halen, dat scheelt honderden euro's (ik heb er ook wat stukgereden, alleen werd onze auto op den duur zó zeldzaam, dat de enige bumper die we nog vonden - in een foute kleur!- uit Friesland moest worden opgestuurd).
Gefeliciteerd nog Nynke!Ik ben ook een dag te laat, maarja, die Vodafone hè
Nwah het lijkt me nergens handig dat je vól op de rem gaat staan om een baan op te schuiven (of af te slaan, for that matter)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Laureline het volgende:
Misschien ben je als het op de snelweg gebeurt niet schuldig, want daar mag je natuurlijk niet plotseling gaan stilstaan. Ik word trouwens ook wel benieuwd naar je moeder![]()
Nope rechts auto's en vrachtwagens en links beton (tunnelwand)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
je kon zeker ook niet uitwijken?
Weetje wie ik al heeeel lang niet gezien heb: Miss_S!
Da's toevallig,daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
Geen ideequote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toevallig,daar dacht ik ook net aan
Hoekanda?
Die zit onder een kloon in het andere dieettopic. (heb ik van horen zeggen)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
Als Mr_XL?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zit onder een kloon in het andere dieettopic. (heb ik van horen zeggen)
Ik heb haar nog wel gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
Helaasquote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb geen enkel idee
Wie wil me pmén?
quote:
las er vandaag nog een column over. in de Volkskrant volgens mij...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog wel gezien. Onder een andere naam that is.
Veel succes met uitvogelen onder welke kloon ze post!.
Daph_! Gelukkig ben je nog heel!
Ik heb het weer overleefd, maar vraag niet hoe. Deze klas + computers = ellende troefBen benieuwd of ze morgen hun huiswerk af hebben. Ik snap het niet, hoor: ze hebben een studiewijzer, weten dus wat ze moeten doen en toch moet je het op het bord zetten, het nog een keer face to face zeggen! Kom op! Het is Havo 4!!!! Ik zie niet hoe die ooit op het HBO terecht kunnen komen.
Ter vergelijking: In Havo 2 kwam vandaag een oplettende leerling naar me toe om te zeggen dat ik werk had opgegeven dat niet op de studiewijzer stond. Kijk, daar houd ik nou van.
goedzo! Ergometer is gewoon zo'n roei apparaat wat in de sportschool staat?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Ja goed idee!
Ik heb net een uur op de ergometer gezeten (nou ja, wel korter)
en zo moet ik weer sporten
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Misschien moeten we een detective bureau opzetten!!
Omdat ik kruisjes moet halenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goedzo! Ergometer is gewoon zo'n roei apparaat wat in de sportschool staat?
Ik ga zo 2 uur spinnen en dan nog even mijn hardloop sessie erachteraan (die wel 3x 2 minuten duurt)
Waarom trouwens eerst die ergometer endan ook nog gewoon sporten en niet wat beter verdeeld?
Waarover?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
las er vandaag nog een column over. in de Volkskrant volgens mij...
Wow, jij gaat echt goed! Als ik jouw lijstjes lees denk ik ook nooit: nou, dat mag nog wel wat meer zijn. Het zal zich nu toch wel gaan stabiliseren rond de 55 kilo lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Was vanochtend trouwens 55.7 kg
Zit nu ongeveer op 1800 kcal op een dag, dat mag dus wel wat meer maar ik durf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |