Ik heb haar nog wel gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
je kon zeker ook niet uitwijken?
Weetje wie ik al heeeel lang niet gezien heb: Miss_S!
Helaasquote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb geen enkel idee
Wie wil me pmén?
quote:
las er vandaag nog een column over. in de Volkskrant volgens mij...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog wel gezien. Onder een andere naam that is.
Veel succes met uitvogelen onder welke kloon ze post!.
Daph_! Gelukkig ben je nog heel!
Ik heb het weer overleefd, maar vraag niet hoe. Deze klas + computers = ellende troefBen benieuwd of ze morgen hun huiswerk af hebben. Ik snap het niet, hoor: ze hebben een studiewijzer, weten dus wat ze moeten doen en toch moet je het op het bord zetten, het nog een keer face to face zeggen! Kom op! Het is Havo 4!!!! Ik zie niet hoe die ooit op het HBO terecht kunnen komen.
Ter vergelijking: In Havo 2 kwam vandaag een oplettende leerling naar me toe om te zeggen dat ik werk had opgegeven dat niet op de studiewijzer stond. Kijk, daar houd ik nou van.
goedzo! Ergometer is gewoon zo'n roei apparaat wat in de sportschool staat?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Ja goed idee!
Ik heb net een uur op de ergometer gezeten (nou ja, wel korter)
en zo moet ik weer sporten
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef P.F het volgende:
Misschien moeten we een detective bureau opzetten!!
Omdat ik kruisjes moet halenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
goedzo! Ergometer is gewoon zo'n roei apparaat wat in de sportschool staat?
Ik ga zo 2 uur spinnen en dan nog even mijn hardloop sessie erachteraan (die wel 3x 2 minuten duurt)
Waarom trouwens eerst die ergometer endan ook nog gewoon sporten en niet wat beter verdeeld?
Waarover?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
las er vandaag nog een column over. in de Volkskrant volgens mij...
Wow, jij gaat echt goed! Als ik jouw lijstjes lees denk ik ook nooit: nou, dat mag nog wel wat meer zijn. Het zal zich nu toch wel gaan stabiliseren rond de 55 kilo lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Was vanochtend trouwens 55.7 kg
Zit nu ongeveer op 1800 kcal op een dag, dat mag dus wel wat meer maar ik durf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |