abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74821620
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon .
heeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat. ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
Kwak
  woensdag 18 november 2009 @ 16:52:53 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74821652
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als het andersom was geweest, was je dan gelijk naar de Plus gegaan of had je dan ook "ja, daahaag" gedacht?
Ik zou precies zo reageren als hij: Ja daahaag, ik ben pissig door de regen en het kloterige samenwerken, maar daarna zou ik toch wel gaan. En hij is nu naar de Plus . En we hebben er niet eens ruzie over gehad (als hij niet gegaan was, was ik zelf gegaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_74821660
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon .
SMS niet gelezen kan toch gewoon gebeuren? En om een verregend persoon opnieuw de regen in te sturen voor zulke kleine boodschapjes?

Ik ken 'm wel, deze echtelijke crisis. Maar dan was ik de Mark en ging ik dus mooi niet nog een keer de regen in. Weet je wel hoe rot dat is!
pi_74821723
Ik moet ook nog boodschappen doen
Maargoed ik wordt ervoor betaald

En heb net een potje babyvoeding op, maar had nog geen lunch gehad...how low can you go
  Vis een optie? woensdag 18 november 2009 @ 16:55:12 #130
70532 loveli
N
pi_74821724
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Daarom heb ik Kwak ook al heel vaak een low carbdieet aangeraden. Ik weet uit ervaring dat het geen onzin is.

Ik geloof dat ik er zelf ook weer aan moet geloven trouwens. M'n lievelingsjeans kan niet meer dicht zonder een forse zwemband te creëren. Ik haat muffins. Zowel de letterlijke als de figuurlijke.
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.

Edit: Of je kikt na een half uur even op 'invoeren'.

[ Bericht 3% gewijzigd door loveli op 18-11-2009 17:11:30 ]
crap in = crap out
pi_74821932
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.
26. Maar een ander merk 27 zit ook strak. De 28 zit nog prima. Als ik voor in de spiegel kijk zie ik weinig verschil, ik ben niet breder of zo, maar het gaat bij mij in de rondte zitten, dus van de zijkant zie ik het wel degelijk. Zal me morgen eens wegen. Zou niet verbaasd zijn als de 60 weer in beeld is.

En ik doe altijd een vrij gezonde variant van low-carb. Ben dan niet de hele dag boter en slagroom aan het eten, alleen omdat je er niet van aankomt.
pi_74822025
Wow het is nu al donker ...

Kwakkie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_74822048
Ik ga me binnenkort ook eens beraden op een kleine kickstart, omdat ik al een tijdje stilsta. Maar dat doe ik pas als ik er weer energie voor heb (zeg, na de kerstvakantie). Is dat slap, dat ik het uitstel?

Ben trouwens aan het zoeken naar iets leuks voor de kerstvakantie. Jammer dat ik maar net twee weken heb, ik wil wel een verre reis maken En liefst ook nog wat betaalbaar. Iemand een goed idee? Mijn beste idee so far: skiën in Iran Ja, het kan echt en is best te betalen. Maar Meneer heeft een waslijst aan praktische bewaren.
  Vis een optie? woensdag 18 november 2009 @ 17:13:02 #134
70532 loveli
N
pi_74822331
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga me binnenkort ook eens beraden op een kleine kickstart, omdat ik al een tijdje stilsta. Maar dat doe ik pas als ik er weer energie voor heb (zeg, na de kerstvakantie). Is dat slap, dat ik het uitstel?

Ben trouwens aan het zoeken naar iets leuks voor de kerstvakantie. Jammer dat ik maar net twee weken heb, ik wil wel een verre reis maken En liefst ook nog wat betaalbaar. Iemand een goed idee? Mijn beste idee so far: skiën in Iran Ja, het kan echt en is best te betalen. Maar Meneer heeft een waslijst aan praktische bewaren.
Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?
crap in = crap out
pi_74822375
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Edit: Of je kikt na een half uur even op 'invoeren'.
Ik stap even middenin de 'discussie' .

Als jullie een tijdje gaat lowcarben, hoe doe je dat dan. Voor hoe lang bijv. En hoe bouw je daarna weer op?

Durf het eigenlijk nooit omdat ik bij elk dieet het idee heb dat je weer aankomt als je weer 'gewoon' (maar gezond) gaat eten. Maar ik ben benieuwd hoe het voor jullie werkt.
pi_74822461
Kwak: Klinkt als een goede stap om in januari aan die therapie te beginnen. Je kunt tot die tijd proberen om de schade te beperken zodat je niet nog meer kwijt hoeft, maar als dat teveel moeite kost is het natuurlijk veel belangrijker dat je een beetje 'sane' blijft tot je aan dingen kunt gaan werken.

Iets heel anders (beetje stom om nu gelijk over mezelf te beginnen ), ik heb net alweer een stapel ongelezen kranten weggegooid. Ik heb m'n abo al opgezegd maar dat stopt pas eind december. Ik krijg zin om gewoon naar NRC te bellen dat ik wel gewoon doorbetaal maar of ze alsjeblieft willen stoppen met kranten sturen. Maar serieus, weet iemand of het omzetten naar een ander abonnement wel meteen kan? Ze hebben tegenwoordig ook een ePaper, geen papier dus ideaal!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_74822549
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?
Als het even kan, ga ik liever richting zuiden Anders heb je van die korte dagen.

Wat mij erg leuk lijkt: Puerto Rico. Klein genoeg om in anderhal/twee weken rond te reizen, en lekker warm. Nu de financiering nog rond zien te krijgen
pi_74822709
overigens: kutvodafone, ik heb de hele middag al geen telefoon...

en nu ga ik lekker naar huis woehoe... (door de storm in t donker... boehoe )
Kwak
pi_74822805
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
overigens: kutvodafone, ik heb de hele middag al geen telefoon...

en nu ga ik lekker naar huis woehoe... (door de storm in t donker... boehoe )
Klopt: http://tweakers.net/nieuw(...)-storing-update.html

En ze weten ook niet hoe lang het nog gaat duren . Ik kon ook opeens mn vriend niet meer sms'en vanmiddag .
Dat wist je al

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 18-11-2009 17:37:37 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 17:28:00 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74822899
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat. ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?

Taart staat in de oven..straks hapjes maken, en laat de vrienden dan maar komen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 18 november 2009 @ 17:29:11 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74822943
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als het even kan, ga ik liever richting zuiden Anders heb je van die korte dagen.

Wat mij erg leuk lijkt: Puerto Rico. Klein genoeg om in anderhal/twee weken rond te reizen, en lekker warm. Nu de financiering nog rond zien te krijgen
Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:32:36 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74823061
voor kwak
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74823101
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.
Ik ben nog steeds van plan om een lang weekend Stockholm&Uppsala te plannen. In het voorjaar, ofzo. Maar dan komen we een keer langs als je er wèl bent
pi_74823255
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?

Taart staat in de oven..straks hapjes maken, en laat de vrienden dan maar komen!
Het is alleen NL, en ook niet overal.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:43:18 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74823467
ook gezellig, CF! Dan zou ik rond April/Mei komen, dan heb je grote kans dat de sneeuw weg is!
pi_74823667
O: 2 crackers met kaas
T: Boterham met rookworst
L: 1 glas crystal clear, 1 ei, 2 plakjes ontbijtkoek, 2 crackers met smeerkaas
D: Doperwten met aardappelschijfjes & Yogurt met een handje studentenhaver
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_74823838
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ik stap even middenin de 'discussie' .

Als jullie een tijdje gaat lowcarben, hoe doe je dat dan. Voor hoe lang bijv. En hoe bouw je daarna weer op?

Durf het eigenlijk nooit omdat ik bij elk dieet het idee heb dat je weer aankomt als je weer 'gewoon' (maar gezond) gaat eten. Maar ik ben benieuwd hoe het voor jullie werkt.
Hoe?
Ik ontbijt dan met een gekookt eitje met wat vleeswaren en/of wat kaas
Lunch bestaat uit: salade met kip of tonijn, zalm of ei of een combi, of een ongebonden soep, mag wel met vlees en balletjes, of in mijn minder strenge fase eet ik er ook wel 2 crackers bij, met filet américain oid. Of een omelet met groenten.
Avondeten: veel groenten en vlees of vis.

Tussendoortjes: koud vlees, kaas, noten

Ik eet geen: brood, pasta, aardappelen, suiker, rijst en andere etenswaren waar veel koolhydraten inzitten

Toegestaan fruit: aardbeien, frambozen en meloen

Hoe lang:

Totdat ik op streefgewicht ben. Als je niet zondigt gaat dat vrij rap. Als je wél zondigt duurt dat heel lang.

Hoe bouw je weer op naar een gewoon regime:

Door langzaam weer gezonde koolhydraten in te voegen: volkoren brood, crackers, peulvruchten etc.

Waarom moet ik nu toch weer beginnen

Ik heb echt heel erg veel zoetigheid gegeten de laatste maanden. Als ik gewoon gezond was blijven eten was er geen gram bijgekomen.
Maar je kan de ellende heel goed beperken door weer even te gaan lowcarben, want dat neemt de trek in koolhydraten direct weg.
pi_74824362
Maarre Co, je komt dus niet weer aan als je met brood enz begint? En eet je uiteindelijk toch weer pasta's enz?
pi_74824451
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:53 schreef conleche het volgende:

-knip-
Bedankt voor je uitgebreide antwoord . Dat opbouwen, hoe langzaam doe je dat? Hoe lang duurt die periode ongeveer?
pi_74824526
goedenavond..

Mr.Mo is nog niet weg van z'n werk, en ik heb honger en het is drie kwartier rijden...

maar verder wel redelijk dagje gehad morgen weer een lange drukke dag, maar met overwegend leuke dingen dus dat scheelt.

Lijstje is niets veranderd.. tenzij ik zo wat neem om de honger te stillen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')