quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hierheeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon.
ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
Kwak
Ik zou precies zo reageren als hij: Ja daahaag, ik ben pissig door de regen en het kloterige samenwerken, maar daarna zou ik toch wel gaan. En hij is nu naar de Plusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Als het andersom was geweest, was je dan gelijk naar de Plus gegaan of had je dan ook "ja, daahaag" gedacht?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Echtelijke crisis hierSMS niet gelezen kan toch gewoon gebeuren? En om een verregend persoon opnieuw de regen in te sturen voor zulke kleine boodschapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je gesprek goed ging, Merel. En als ze vol lof over je waren, zal die twijfel echt te maken hebben met de crisis, niet met jou als persoon.
Ik ken 'm wel, deze echtelijke crisis. Maar dan was ik de Mark en ging ik dus mooi niet nog een keer de regen in. Weet je wel hoe rot dat is!![]()
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarom heb ik Kwak ook al heel vaak een low carbdieet aangeraden. Ik weet uit ervaring dat het geen onzin is.
Ik geloof dat ik er zelf ook weer aan moet geloven trouwens. M'n lievelingsjeans kan niet meer dicht zonder een forse zwemband te creëren. Ik haat muffins. Zowel de letterlijke als de figuurlijke.
26. Maar een ander merk 27 zit ook strak. De 28 zit nog prima. Als ik voor in de spiegel kijk zie ik weinig verschil, ik ben niet breder of zo, maar het gaat bij mij in de rondte zitten, dus van de zijkant zie ik het wel degelijk. Zal me morgen eens wegen. Zou niet verbaasd zijn als de 60 weer in beeld is.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.
Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga me binnenkort ook eens beraden op een kleine kickstart, omdat ik al een tijdje stilsta. Maar dat doe ik pas als ik er weer energie voor heb (zeg, na de kerstvakantie). Is dat slap, dat ik het uitstel?
Ben trouwens aan het zoeken naar iets leuks voor de kerstvakantie. Jammer dat ik maar net twee weken heb, ik wil wel een verre reis makenEn liefst ook nog wat betaalbaar. Iemand een goed idee? Mijn beste idee so far: skiën in Iran
Ja, het kan echt en is best te betalen. Maar Meneer heeft een waslijst aan praktische bewaren.
Ik stap even middenin de 'discussie'quote:Op woensdag 18 november 2009 16:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Die maat 27? En idd, carbs kruipen naar je buik. Als je verstandig low-carbt is het ook niet per se ongezond. Alleen als je op de "vreten wat je kunt als er maar geen carb in zit" toer gaat moet je niet gek opkijken dat je je voedingsstoffen niet binnenkrijgt.
Edit: Of je kikt na een half uur even op 'invoeren'.
Als het even kan, ga ik liever richting zuidenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Nynke had ook nog een leuk huisje. Maar da's niet ver weg genoeg?
Klopt: http://tweakers.net/nieuw(...)-storing-update.htmlquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
overigens: kutvodafone, ik heb de hele middag al geen telefoon...
en nu ga ik lekker naar huiswoehoe... (door de storm in t donker... boehoe
)
ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heeft ie vodafone? het vodafone netwerk ligt al de hele dag plat.ik ben ook de hele dag al onbreikbaar.
Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het even kan, ga ik liever richting zuidenAnders heb je van die korte dagen.
Wat mij erg leuk lijkt: Puerto Rico. Klein genoeg om in anderhal/twee weken rond te reizen, en lekker warm. Nu de financiering nog rond zien te krijgen
Ik ben nog steeds van plan om een lang weekend Stockholm&Uppsala te plannen. In het voorjaar, ofzo. Maar dan komen we een keer langs als je er wèl bentquote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij en je meneer zouden rustig in m'n appartement mogen wonen. Ik ben er niet, m'n huisgenoot is er niet..handdoeken en beddegoed aanwezig..T zou wat mij betreft geen probleem zijn.
Het is alleen NL, en ook niet overal.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb hier in zweden wel vodafone smsjes gekregne. Of zou dat anders gaan?
Taart staat in de oven..straks hapjes maken, en laat de vrienden dan maar komen!
Hoe?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik stap even middenin de 'discussie'.
Als jullie een tijdje gaat lowcarben, hoe doe je dat dan. Voor hoe lang bijv. En hoe bouw je daarna weer op?
Durf het eigenlijk nooit omdat ik bij elk dieet het idee heb dat je weer aankomt als je weer 'gewoon' (maar gezond) gaat eten. Maar ik ben benieuwd hoe het voor jullie werkt.
Bedankt voor je uitgebreide antwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |