Sjeesis Daph, schrikken zeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Goooodver ik zit hier helemaal te shaken. Net een aanrijding gehad, hart zit in mijn keel, nog steeds.. Zelf heb ik niks, maar bumper, koplamp, kentekenplaat en motorkap zijn flink beschadigd. Gelukkig had mijn voorganger ook niks, schade op zijn auto was amper zichtbaar.
Auto A = ik
Auto B = voorganger
Auto C = auto voor voorganger
Auto's rijden op de snelweg, linkerrijstrook met C voorop, gevolgd door B en A. C wil plotseling naar rechts, dus trapt vol op de rem. B trapt ook vol op de rem, A ook, maar de auto remde niet hard genoeg en knalde achterop.
Schade laten repareren gaat veel geld kosten denk ik, dus wss wordt het een andere auto.
Jaa idd. Het hotel heeft verschillende fiets- en wandelroutes naar Mont-St-Michel / Chateau Montgomery, dus als het droog is, willen we dat zeker gaan doen. Het is zo mooi daar! Ik ben er al eens eerder geweest, in Normandie, maar nog nooit naar Mont-St-Michel (het is echt een kinderdroom van mij, sinds ik die trilogie van Thea Beckman heb gelezen, op mijn achtste ofzo).quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jaaaaHoe tof is dat! Leuk joh! Normandië is echt een herfstige streek vind ik (keihard aan de cider&calvados na een lange wandeling door het bos).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben helemaal shaky. Wilde net het online schadeformulier invullen, maar daarvoor moet ik de schade weten. Hmpf. Zal het even aan mijn vader vragen, die kan dat wel redelijk inschatten. Bweh.
Ik wil deze post wel afsluiten met twéé positieve noten:
- Gisteren Harry Potter dvd ontvangen van bol.com, echter de extra zat er niet bij. Gemaild, zou nagezonden worden. Vandaag lag er nóg een DVD maar nu mét extraatje in de bus
- Salarisverhoging van 0,5 %. Yaaay. Ik had op 0 gerekend, dus dit is leuk
Jup. Dit is misschien 500 meter voor mijn afrit gebeurd dus ik was er bijna.. Gelukkig was ik niet té moe, anders was de schade niet te overzien geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Mont St Michel is een puike training voor je kuitenherinner ik me. 't Is wel wat toeristisch, maar de uitzichten zijn echt geweldig en ik vind het stadje ook heel sfeervol, wel. Het ademt echt 'oud'
Daph, hemel, wat een schrik. Was je onderweg naar huis?
True, maar hier kon ik onmogelijk op tijd voor remmen. Ik hield voldoende afstand, maargoed als iemand plotseling hard remt, sta jij nooit meteen stil. Dan maar "schuldig",ben allang blij dat we geen lichamelijk letsel hadden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:05 schreef Laureline het volgende:
Gelukkig ben je zelf nog heel Daph! Dat is het belangrijkste! En waarschijnlijk druk met het schadeformulier, als ik je al zo hoor over Auto A, B en C. Nu nog de situatieschets![]()
Volgens mij ben je, als je van achteren op iemand botst, inderdaad zelf 'schuldig', hoe raar degene voor je ook heeft gereden: je hoort genoeg afstand te houden, redeneert de verzekering meestal. Maar als de verzekering de schade niet vergoedt, kan je altijd bij de sloop nog bumpers etc. halen, dat scheelt honderden euro's (ik heb er ook wat stukgereden, alleen werd onze auto op den duur zó zeldzaam, dat de enige bumper die we nog vonden - in een foute kleur!- uit Friesland moest worden opgestuurd).
Gefeliciteerd nog Nynke!Ik ben ook een dag te laat, maarja, die Vodafone hè
Nwah het lijkt me nergens handig dat je vól op de rem gaat staan om een baan op te schuiven (of af te slaan, for that matter)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Laureline het volgende:
Misschien ben je als het op de snelweg gebeurt niet schuldig, want daar mag je natuurlijk niet plotseling gaan stilstaan. Ik word trouwens ook wel benieuwd naar je moeder![]()
Nope rechts auto's en vrachtwagens en links beton (tunnelwand)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
je kon zeker ook niet uitwijken?
Weetje wie ik al heeeel lang niet gezien heb: Miss_S!
Da's toevallig,daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
Geen ideequote:Op donderdag 19 november 2009 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toevallig,daar dacht ik ook net aan
Hoekanda?
Die zit onder een kloon in het andere dieettopic. (heb ik van horen zeggen)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
Wat kut Daph_
Als Mr_XL?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zit onder een kloon in het andere dieettopic. (heb ik van horen zeggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |