thanks!!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
dieetinzicht.nl volgens mij, kwak.
mja, maar daar heeft ie toch te weinig keuze. bijvoorbeeld alleen "cruelsi met halfvolle melk" en ik eet het zónder melk...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
MOgge...
www.voedingscentrum.nl/eetmeter splits ook alles, t/m alle vitamines e.d.
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Bonjour!
Dank jullie wel nog![]()
Ik ook weer aan de studie, maar even proberen alles te vergeten en even door. Ben nu al thuis bezig maar de bieb van de uni is toch iets fijner dus daar ga ik zometeen naartoe.
Nynke was je verjaardag leuk?
www.dieet-inzicht.nl geloof ik..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
wat was ook alwer t adres van die calorieteller online waar je echt álle voedingsstoffen kon uitsplitsen? niet van t voedingscentrum en niet van valtaf. PF had een linkje...
Goh, da's ook niet leuk zeg! Had ze het druk ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.
M'n zusje is m'n verjaardag compleet vergeten!
In het weekend heb je een leuker feestjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt. Verjaardag was okay, niet zo bijzonder. 's Avonds wat vrienden over, en wat hapjes gegeten en wijntjes gedronken. Was gezellig.
Vervelend maar kan gebeuren...ik moet af en toe ook goed nadenken dat ik niemands verjaardag vergeet!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze had blijkbaar een smsje gestuurd, maar dat was niet aangekomen. Ach ja, t maakt me niet zoveel uit!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, da's ook niet leuk zeg! Had ze het druk ofzo?
inderdaad! Nog maar 24 uur wachten. Ik had nooit gedacht dat ik iemand op deze manier zou missen, maar gek genoeg voelt het heel 'fijn'!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:52 schreef loveli het volgende:
[..]
In het weekend heb je een leuker feestje
k geloof niet dat ze een vodafone mobiel heeft. Ach, ik maak me er ook echt niet druk om. T kan iedereen gebeuren..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ze heeft nog wel het Vodafone-alibi.... Toch?
Dat laatste. Ik ben niet zo'n broodliefhebber en zeker als ik lang moet doorwerken vind ik een warme hap fijnerquote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, jij hebt altijd van die afwisselende dingen als lunch, dat komt er hier nooit van. Hoe doe je dat? Maak je die er speciaal voor of kook je extra avondeten en eet je dan nog eens hetzelfde?
Nee, heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd en ik ben het tegenovergestelde van een emotionele eter.quote:
Ja, klopt. Maar ik ben nu inderdaad al thuis, dus tis goed gekomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn dat het sneller gaat dan gepland, meestal is het andersom met dat soort dingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mont-St-Michel, in Franrijk. Volgens mij heb ik het hier al een keer gespamdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |