abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74789050

Het vorige deel: Slank met Sinterklaas # 879 wie stout is eet lekkers

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_74789056
Mooi nummer!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:39:15 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74789117
Hoi .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:39:46 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74789131
Wij hebben de 3D-versie van Coraline op dvd. Met brilletjes erbij dus . Dit weekend ofzo maar even kijken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:40:09 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74789144
En ik zag ook een dvd met allemaal short movies van Pixar! .
Niet meer actief op Fok!
pi_74789156
SDB, ik dacht dat jij bij je ouders woonde!
pi_74789175
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben de 3D-versie van Coraline op dvd. Met brilletjes erbij dus . Dit weekend ofzo maar even kijken .
Oeh Coraline! Heb jaren geleden ooit eens het boek gelezen, kan me herinneren dat het heel vreemd en spannend was!
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:42:12 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74789198
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:41 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oeh Coraline! Heb jaren geleden ooit eens het boek gelezen, kan me herinneren dat het heel vreemd en spannend was!
Wist niet eens dat er een boek van was (o ja wel, heb ik net op de achterkant vd dvd gelezen ).
Niet meer actief op Fok!
pi_74789202
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
SDB, ik dacht dat jij bij je ouders woonde!
Eh nee? Al 2 jaar niet meer! Heb alleen begin dit jaar toen ik uit het buitenland kwam even bij ze gewoond omdat ik geen huis had
pi_74789203
Katten zijn gewoon geweldig. Daarom heb ik er ook 2

Vik, wat ben je slank!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74789227
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wist niet eens dat er een boek van was (o ja wel, heb ik net op de achterkant vd dvd gelezen ).
Ja, met plaatjes zelfs
Heb hem hier nog staan, jeugdsentiment
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:43:29 #12
331 Merel
Be here now.
pi_74789229
Ja hoi
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:46:48 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74789317
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef Ewelina het volgende:
Katten zijn gewoon geweldig. Daarom heb ik er ook 2
Eens .
quote:
Vik, wat ben je slank!!!
Thanks . Wel grappig dat iedereen hier daarover begint Voor de inhoudelijke feedback moet ik het docententopic zijn, geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_74789321
o hai!
Kwak
pi_74789361
Hee Merel Ook zo een trek ik apfelstrudel ?
pi_74789369
tvp anders kom ik zo te laat
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_74789415
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens .
[..]

Thanks . Wel grappig dat iedereen hier daarover begint Voor de inhoudelijke feedback moet ik het docententopic zijn, geloof ik .
Ik was wel heel verbaasd toen je gebaren begon te maken en ik iets hoorde als "pwandaa"

En toen dacht ik: O jaaaaaa! Dat was ook zo
pi_74789935
terug van hardlopen!!

nu eten
Ja doei.
pi_74790439
tvp al zijn jullie vast al weer een heel topic verder tegen de tijd dat ik er weer eens ben

ik ga lekker nerdy mijn boekenkast herindelen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:25:58 #20
236335 neen
schone schijn
pi_74790751
Zo, net m'n avondeten (spinazie) op... dat was wel even lekker, ik had helemaal geen zin in rijst dus daarom dat maar gegeten ook de ingredienten gekocht om lekker soto te maken! Heerlijk
het lijkt niet wat het is
pi_74790980
Ik zou verhuizen met een vriendin - maar het kwam toch maar niet uit.

En ik zou naar de borrel met wat vriendinnen gaan - maar die gaan toch maar niet.

Dus nu zit ik hier eenzaam en ik moet ook nog eten
pi_74791243
.
Vrije week is weer voorbij; dus een gewoon kantoordagmenu
  • Brinta
  • 6 roggebrood pindakaas
  • 3 mandarijn
  • Avondeten: mie, gekookte sperzieboontjes, lamsworstjes, pindasaus. Toe: kwark en stoofperen.
  • 1 glas port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_74791413
    MoBlo: goed hoor, toch 's avonds hardlopen . Ik krijg dat niet voorelkaar, kan nooit genoeg motivatie bijeenschrapen.

Vik: zag er goed uit, je filmpje!

Kwak: succes met het doorslikken van de cactus (en ik ben altijd blij met je uitvallen tegen onzin )

Verder ben ik vast veel reacties vergeten.

Oh ja, Laureline, de teloorgang van de beroepseer, een van mijn stokpaardjes. Het is de bijl aan de wortels van onze beschaving. Ugh. Ik heb gezegd.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_74792229
    Ja!! lijstjestime!!!

O: 1x geroosterd brood met avocado, zout, peper en een beetje zure lightmayo
    L: opgebakken zuurkoolstamp en een balistomini en een nuts mini
    T: taart (halve portie) wat kaaszoutjes, en een glaasje rosé (verjaardag)
    D: kiprollade met sperzieboontjes en champignons
    toe: vla met citroenijs
    pi_74792303
    Citroenijs !
    pi_74792696
    Foto's van mijn huisje!
    P.Fje heeft een huis!
    pi_74793960
    Hou op over beroepseer. Ik ben volgens mij op 't werk de enige die 't nog heeft
    Maar nu ben ik ziek dus als tussen morgen en vrijdag nog iemand komt zeuren over boeken die er niet zijn, dan lossen ze het zelf maar eens op

Ik ben net een vent als ik ziek ben *zeur*zeur*zeur*. Maar! Ik heb wel boodschappen gehaald, waaronder BROCCOLI! En spruitjes. En een verse citroen, zodat ik vers citroensap door mijn thee met honing kan doen!

Alleen is m'n reuk weg sinds vanmiddag
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_74795407
    Aw beterschap Syrena! Maar de broccoli gaat vast helpen!

En ik ben even aan het SOG-en. Ik moet van mezelf nog 40 pagina's lezen voor ik naar huis mag, maar ik denk niet dat ik dat red voor de bieb sluit.

Ziet er trouwens goed uit PF! Je hebt zelfs een klein balkonnetje.
    De vloer van de badkamer ziet er wel echt fiesss uit, hopelijk krijg je dat nog een beetje schoon.
    pi_74795837
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Bob. het volgende:

En ik ben even aan het SOG-en. Ik moet van mezelf nog 40 pagina's lezen voor ik naar huis mag, maar ik denk niet dat ik dat red voor de bieb sluit.

De vloer van de badkamer ziet er wel echt fiesss uit, hopelijk krijg je dat nog een beetje schoon.
    Schoonmaakazijn of powercleaner van de Lidl En misschien een wondersponsbehandeling
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      dinsdag 17 november 2009 @ 21:40:25 #30
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_74796134
    Hoi! Terug van etentje! Tomatensoep / Varkenshaas gevuld met pruimen, patatjes / gedingest fruit met sabaglione ofzo.

Wel lekker, niet spectaculair. Wel veel leuke winkelstraatjes gezien die ik vrijdag met mn mams onveilig ga maken!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      dinsdag 17 november 2009 @ 22:16:22 #31
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_74797743
    Leuk huisje PF!

Mijn daglijstje
    s. 15 minuten crosstrainer
    o. duits broodje met kaas en paté
    t. appel en banaan
    l. 3 boterhammen met pindakaas en zalmsalade + cracker kaas + stuk taart
    t. mars en een kitkat + wat snoepjes
    d. salade van brocolli + gerookte kip + paprika + komkommer + mayo en kerriepoeder
    t. 2 handen pelpinda's + glaasje calvados + komkommer met hete dipsaus
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_74797901
    Hoi. Moe.

O: 2 eitjes, spinazie
    T: zoet broodje
    L: rijstwafels met pindakaas
    T: nog zo'n broodje
    T: koekje
    T: appel
    S: pilates
    D: friet
    T: wodkaatje voor het slapengaan.
    pi_74798041
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef sigme het volgende:
    ...
    Oh ja, Laureline, de teloorgang van de beroepseer, een van mijn stokpaardjes. Het is de bijl aan de wortels van onze beschaving. Ugh. Ik heb gezegd.
    Met jou kan ik praten!

pi_74798246
    Ik heb ook broccoli gegeten

Zalmblokjesen kleine stukjes broccoli met plakjes winterpeen, klaargemaakt in de wok. Beetje wilde rijst erbij. Was erg lekker.
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
    pi_74798469
    Ik ben zó blauw . Maar wel lekker getraind gelukkig .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      dinsdag 17 november 2009 @ 22:36:24 #36
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_74798584
    toen ik thuis kwam lag er een cadeautje van de vader van het vriendje op me te wachten!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_74799988
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef Bob. het volgende:

Jaa! Op dat balkonnetje wil ik allemaal (nep)bloemen doen, denk ik! Zo heel vrolijk!

De badkamer stinkt ook echt naar kattenzeik Maar er was gister een kat naar binnen geslopen, maar volgens mij is hij daar niet geweest
      dinsdag 17 november 2009 @ 23:18:03 #39
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_74800299
    Resultaat van vandaag = gelijk aan planning van vandaag

Ik heb extra hard mijn best gedaan met sporten, want onderweg van werk naar the gym, brak mijn zadel af van mijn fiets Een teken dat ik te zwaar ben ?
    30 minuten spinnen wel erg fanatiek gedaan, want toen ik weer beneden was, begon alles te tintelen en slap te voelen maar even een bakje kwark ingeduwd die ik nog bij me had

beterschap voor Syrena en voor Mo en het hardlopen! De rest ben ik vergeten...
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_74800560
    Ik heb pas net mijn avondeten op, maar ik heb nog steeds vreetzin. Gelukkig heb ik echt níks in huis. Alleen een beetje jammer dat ik morgen dus ook geen ontbijt heb.

Allemaal bloemen bij je balkon lijkt me trouwens leuk PF, die zie je dan vanuit de woonkamer (die zit bij het balkon toch?) ook hangen, vrolijk.
      dinsdag 17 november 2009 @ 23:24:47 #41
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_74800581
    OMG OMG ik ben 5e geworden op een woning waar ik op had gereageerd! Straks moet ik nog echt gaan nadenken of ik die zou willen hebben
    En 17e bij een gelijksoortige, maar die is duurder (heeft dan wel weer cv, dat ontbreekt bij de ander)..
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_74800702
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:24 schreef Bob. het volgende:
    Ik heb pas net mijn avondeten op, maar ik heb nog steeds vreetzin. Gelukkig heb ik echt níks in huis. Alleen een beetje jammer dat ik morgen dus ook geen ontbijt heb.

Allemaal bloemen bij je balkon lijkt me trouwens leuk PF, die zie je dan vanuit de woonkamer (die zit bij het balkon toch?) ook hangen, vrolijk.
    Nee, de slaapkamer is bij het balkon... Maar ik kan daar ook nog de woonkamer van maken natuurlijk!
    pi_74800762
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee, de slaapkamer is bij het balkon... Maar ik kan daar ook nog de woonkamer van maken natuurlijk!
    Nouja, vanuit je bed naar bloemetjes turen is ook leuk toch.
    Ik ben wel jaloers hoor, ik ga over 3 weken weer terug naar mijn 12m2 kamertje waar ik alles deel met 5 anderen.
    pi_74800879
    Als je in Amsterdam wil wonen kun je hier ook reageren!
      Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 23:31:13 #45
    70532 loveli
    N
    pi_74800906
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef Syrena het volgende:
    * waaronder BROCCOLI! En spruitjes. *
    crap in = crap out
      Vis een optie? dinsdag 17 november 2009 @ 23:31:31 #46
    70532 loveli
    N
    pi_74800923
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef Webby het volgende:
    Ik heb ook broccoli gegeten
    crap in = crap out
    pi_74800945
    Broccoli is wel binnen te houden met sesamolie..
    pi_74801155
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef P.F het volgende:
    Als je in Amsterdam wil wonen kun je hier ook reageren!
    Is zo ver elke dag naar mijn colleges in Groningen.

En Broccoli is stiekem de enige groente die ik echt vies vind.
      dinsdag 17 november 2009 @ 23:36:23 #49
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_74801156
    Bloemkool is net even lekkerder

Morgen spruitjes en een komkommersalade
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_74805195
    Goedemorgen!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')