abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74736715
Het vorige deel: Slank richting pepernoten #878- Literatuur met travestieten

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door kwakz0r op 16-11-2009 00:37:45 ]
Kwak
pi_74736875
fipo!!!!
pi_74736924
mn plaatje doet t niet! grrrrrr
Kwak
pi_74736934
Hehe, leuke TT.
pi_74736962
nu hopelijk een werkend topic plaatje?
Kwak
pi_74736982
tvp !

Oh, spam, nog niet zo interessante spam, maar dat komt nog!
P.Fje heeft een huis!

C! Hoe is je slaapkamer nu? Nog steeds roze?
pi_74736986
Jaaaaa ik zie het plaatje!!!
  Vis een optie? maandag 16 november 2009 @ 00:39:35 #8
70532 loveli
N
pi_74736991
tvdinges
crap in = crap out
pi_74737204
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:38 schreef P.F het volgende:
tvp !

Oh, spam, nog niet zo interessante spam, maar dat komt nog!
P.Fje heeft een huis!

C! Hoe is je slaapkamer nu? Nog steeds roze?
Ja! Maar nu met het bed wat jij ook hebt en ik heb allemaal gestreepte opbergboxen eronder staan en voor de rest weinig changes.

Ik ga ook even tvpen in je topique
pi_74737271
Leuk hoor PF, en dat witte bed heb ik ook! Slaapt heel lekker

Nou ik heb toch nog gegeten gelukkig, we zouden eerst samen koken maar ik kon niet meer wachten, viel van m'n stokkie

Resultaat van vandaag:

O: 3 beschuitjes (2 met dieet becel en aardbeien jam en een met kaas)
L: half donkerbruin pistoletje met geitenkaas en honing, andere helft met sla, hollandse garnalen en avocado
T: warme chocomel met slagroom
T: mandarijn
T: banaan
D: 2 taco's met gehakt, avocado, sla en creme fraiche light
T: half plakje vijgencake
T: festini aardbeien ijsje
pi_74737328
Die slaapbank heb ik ook trouwens
  Vis een optie? maandag 16 november 2009 @ 00:56:34 #12
70532 loveli
N
pi_74737366
Trusten..
crap in = crap out
pi_74737403
ik ga ook slapen. heb echt een superleuke middag en avond gehad (concert van kwartet van een vriend van me, daarna borrel en bijgekletst, en toen met kwartet en familie en vrienden mee, chinees gegeten bij iemand thuis en nu een uurtje thuis. echt heel erg gezellig. en nieuwe mensen ontmoet enzo. ben er helemaal blij van.)

nu gauw slapen, ik mag mij morgen zeker niet overslapen....
Kwak
  maandag 16 november 2009 @ 01:35:28 #14
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74738018
O: doorheen geslapen
L: 3 bruine boterhammen, 1 met kaas, 1 met gerookt rundvleesbeleg, 1 met aardbeien jam
T: Ik vergeet dit nog te doen
D: Runderlappenstoofpot met rijst erbij
T: Bakje komkommer en tomaat, feta en mozarella, beetje olijfolie, peper en een snufje zout
T: Pudding

Drinken: Water, groene thee (nog wel met suiker), 1 glas jus

Moeilijk hoor dit
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74738743
Welkom Moonwalk!

Ik ga vandaag maar weer eens beginnen met gezond doen. Weg met de pure chocoladepepernoten, Chouffes en witte wijn!
Nu nog even naar bed, anders ga ik mij zeker overslapen
  maandag 16 november 2009 @ 05:04:30 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74738766
Goedemorgen..
Wordt een saaie werkdag geloof ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74738965
Goeiemorgen. Ik voel een zware dag aankomen ... gelukkig was de kat wel lief vanmorgen, dat maakt al wat goed .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_74739092
Goedemorgen.

Hier nog 1 met een saaie en zware dag - weer kinderen testen. Op zich was het in het begin best leuk, maar als je al 23 keer dezelfde testjes hebt afgenomen en je weet dat je nog 27 te gaan hebt, wordt het iets vervelender .

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: twee boterhammen met kipfilet, twee met ham
D: aardappeltjes met spinazie en een slavinkje
  maandag 16 november 2009 @ 07:55:36 #19
331 Merel
Be here now.
pi_74739093
Mogguh. Nog steeds te moe om vroeg m'n bed uit te komen om te gaan zwemmen. Klinkt als een slap excuus, maar ik heb nu echt elk uurtje slaap dat ik kan pakken nodig
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 16 november 2009 @ 07:56:18 #20
331 Merel
Be here now.
pi_74739098
En succes met alle zware dagen vandaag PPP, je bent bijna over de helft!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 16 november 2009 @ 07:56:43 #21
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74739103
morning!

Welkom nog, Moonwalk

Ik heb mijn ontbijt al achter de kiezen en ga over een half uurtje richting sportschool. nieuw schema FTW ( negeren we maar even)

plan de campagne voor vandaag:
O: brinta
S: Warming up van 20 min cardio, beetje kracht & half uurtje cardio (intensief)
T: appel, 2x mueslibrood
L: 2 boterhammen
T: kwark
T: 2 rijstwafels met ...?
D: pasta/pesto/broccoli en als niet genoeg broccoli dan courgette erbij
T: ? heb concert vanavond in de melkweg

edit: is te weinig bij elkaar, dus mueslibrood erbij nog

[ Bericht 2% gewijzigd door _Calimero_ op 16-11-2009 08:14:13 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 16 november 2009 @ 07:57:27 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74739109
quote:
Op maandag 16 november 2009 07:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.

Hier nog 1 met een saaie en zware dag - weer kinderen testen. Op zich was het in het begin best leuk, maar als je al 23 keer dezelfde testjes hebt afgenomen en je weet dat je nog 27 te gaan hebt, wordt het iets vervelender .

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: twee boterhammen met kipfilet, twee met ham
D: aardappeltjes met spinazie en een slavinkje
waar zijn je tussendoortjes?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74739142
Merel: Haha, hopelijk ga ik idd vandaag over de helft! Hurray!

Calimero: Geen, behalve hier en daar thee/koffie. Ik kan ook niet eten tussendoor, dan verstaan die kinderen me niet meer . Normaal neem ik een rijstwafel of iets van fruit als T.
  maandag 16 november 2009 @ 08:38:09 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74739404
Hoi. Extreem chaggo. Tvp. Doei.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 november 2009 @ 08:46:20 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74739472
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

Edit: en lijstje alweer aangepast ook, omdat ik vergeten was er een adres in te zetten
O fuck, ik ook . Doe ik dus nog even vanavond of morgenochtend en dan vul ik m'n verlanglijstje ook in, ok?

Tevens tvp. Ik ben vanavond pas om 22:30 thuis ofzo en slanktechnisch gezien heel logisch maak ik me een beetje zorgen over hoe het avondeten eruit zal gaan zien op de maandagen. Want ik ga geen friet of pizza of kantinevoer eten. Neem vandaag boterhammen mee en eet miss vanavond thuis nog wat.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')