quote:Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef Chicolate het volgende:
Mijn nieuwe matras ligt zo lekkerdat ik bijna niet uit bed kon komen
.
Dat heb ik al zolang dat ik denk dat het nog het nummer van m'n moeder is of zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Meestal krijg ik waardeloze doorstuurmail via Hyves, maar nu krijg ik wel een goeie:
in je gsm een nummer opslaan onder de naam ICE (In Case of Emergency, internationaal erkend als afko), zodat ambulancediensten weten wie ze moeten contacteren in geval van nood. Ik ga het doen iig
.
ik ook hoor... tot half tien. zucht.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak: herkenbaar! Alleen ben ik wel iets te lang in bed geblevenAh well.
Ik ga weer even wat orde op zaken stellen in mijn eetlijsten, ik sta alweer bijna twee maanden stil
Vandaag:
O: yoghurt
L: boterhammen pindakaas
T: walnoten
T: peer
S: hardlopen
D: kip met cashews, broccoli, rijst
T: geen alcohol, denk ik. Of wel? Ik slaap echt waanzinnig slecht de laatste tijd.
misshcien moet je dan toch overdag wat meer eten, zodat je savonds minder honger hebt? (overigens: ieuw, ontbijten met cashewnoten...brrr...)quote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, verneukt omdat ik gister weer met veel teveel honger ging slapen en dus met reuzetrek wakker werd![]()
O: cashewnoten, 2 muesliboterhammen met kaas, 3 crackers...
T: slapen![]()
T: warme choco
L: pompoensoep van unox
T; fruit & fruit
D: bij paps en mams, hopelijk iets gezonds![]()
Damn, i feel crappy and guilty. And stuffed
Ik wil de rest van de dag 'compenseren' voor die kcal van vanochtend. soep is goed dusquote:Op woensdag 18 november 2009 12:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
misshcien moet je dan toch overdag wat meer eten, zodat je savonds minder honger hebt? (overigens: ieuw, ontbijten met cashewnoten...brrr...)
crackers en 2 boterhammen als ontbijt is niet zo erg toch?
warme choco: tsja, das suiker, dus reken maar dat je de rest van vandaag toch weer meer trek zult hebben
pompoensoep: vult misshcien wel en is gezond, maar t is niet zo heel erg calorierijk
fruit: ook suiker... wel gezond, maar kan zijn dat je daarna wel extra honger krijgt weer...
(t zijn maar ideeën hoor... maar waarom eet je niet wat meer kip en ei enzo? of vis? ennehh je niet zo schuldig voelen om je ontbijt hoor, echt onzin)
Beter lezen, DaD.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En niets zeggen, Nynke? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ons hele huis is weer spik en span schoon. Zo even de stad in om een cadeautje voor m'n huisgenoot te kopen, hij is precies 1 dag jonger dan ik!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:36 schreef AKnynke het volgende:
toen ik thuis kwam lag er een cadeautje van de vader van het vriendje op me te wachten!
Liever honderden kcals uit noten dan uit snickers. In cashews zit veul meer dan alleen kcals.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
die cashewnoten zijn echt honderden kcal geweest![]()
Beide quotes zeggen helemaal niets over de precieze datum waarop ze jarig is.quote:
Ik las: gratis pantoffeldagenquote:
Succes!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Merel het volgende:
Fijne pantoffeldagen Nynke!
Ik heb straks voortgangsgesprek hier, ben benieuwd wat ze over me gaan zeggen. Ik hou niet van kritiek
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las: gratis pantoffeldagen.
Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Liever honderden kcals uit noten dan uit snickers. In cashews zit veul meer dan alleen kcals.
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=249
Good luckquote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Merel het volgende:
Fijne pantoffeldagen Nynke!
Ik heb straks voortgangsgesprek hier, ben benieuwd wat ze over me gaan zeggen. Ik hou niet van kritiek
Net te laat om je succes te wensen, niet te laat om even te duimen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Merel het volgende:
Gesprek is over 10 minuten. Ben niet zenuwachtig ofzo, maar gewoon niet zo goed in dit soort dingen. Over m'n prestaties praten, en het bijbehorende salaris. Is lastig!
Hebben jullie inspiratie voor een voedzame avondmaaltijd zonder vis, vlees, kaas, champignons, courgette en aubergine? Zet een vegetariër en een paar pietluttige eters bij elkaar en dan krijg je zulke wensen...
Eerst zag ik op google een plaatje en dacht ik 'hey die zitten in mijn muesli, goed dus'.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef loveli het volgende:
Als je noten wilt eten die echt goed voor je zijn, neem dan paranoten. Cashews zijn vaak gebrand waardoor de goede vetten minder goed worden en in paranoten zitten stofjes waar de meeste mensen niet genoeg van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |