Drie die al in de buurt warenquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doen deze mensen hier bij dit item?
Ze hebben willekeurig 3 'BN'-ers gebeld?
Inderdaad valt mij ook altijd op. Vooral bij persoonlijke vragen weet hij niet hoe snel hij verder moet gaan met een ander onderwerp.quote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef buddyb het volgende:
Waarom heeft Matthijs altijd zoveel moeite met het beantwoorden van vragen die door de gasten worden gesteld?
Deed 'ie datquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Barish het volgende:
Grappig dat die gast van Kyteman Herman van Veen noemt als 1 van zijn favorieten.
Domme trut? Ze weet als één van de weinigen dat Freddy Mercury een Pers was. Serieus, Chazia.quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chazia Mourali is echt een domme trut, maar Queen hoort gewoon in de Top-2000.
Ja, hij noemde Herman van Veen als één van zijn favorieten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deed 'ie datIk heb het echt niet gehoord.
Ja, er werd gevraagd naar zijn top 3 ofzo. Hij noemde een nummer van Radiohead, alles van Herman van Veen en nog iets wat mij ook ontschoten is.quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deed 'ie datIk heb het echt niet gehoord.
Tsja, maar als je zo amicaal met je gasten omgaat. Vind ik het wat lafjes om zelf nooit een mening te geven.quote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef maril het volgende:
HIj houd zijn privè leven strikt gescheiden van zijn werk als presentator en gelijk heeft hij,
Hij houd wel van Charles Aznavour, en in zijn stukjes in de varagids laat hij een kiertje open, leuke stukjes vind ik het altijd.
Hij zei alles van Herman Brood.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Barish het volgende:
[..]
Ja, er werd gevraagd naar zijn top 3 ofzo. Hij noemde een nummer van Radiohead, alles van Herman van Veen en nog iets wat mij ook ontschoten is.
FreddIEquote:Op maandag 16 november 2009 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Domme trut? Ze weet als één van de weinigen dat Freddy Mercury een Pers was. Serieus, Chazia.![]()
Ik interpreteerde "alles" als "al zijn nummers".quote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hij noemde Herman van Veen als één van zijn favorieten.
Nee hoor, Herman van Veen, 100% zekerquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zei alles van Herman Brood.
Farrokh Bulsara.quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
FreddIE![]()
Prem is irritant, Queen geniaal. Punt.
Ja, nu ik erover nadenk, heb je volgens mij gelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Barish het volgende:
[..]
Ik interpreteerde "alles" als "al zijn nummers".
welnee. Herman van Veen. Prem begon nog over "Anne".quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zei alles van Herman Brood.
Daarom juist leuk, soort van statement.quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef starla het volgende:
Ach, Kyteman had ook nooit Herman van Veen genoemd als hij afgelopen week niet in het nieuws was geweest![]()
Props for everything in it's right place trouwens
Derde wat hij noemde was een nummer van Elbow.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef Barish het volgende:
[..]
Ja, er werd gevraagd naar zijn top 3 ofzo. Hij noemde een nummer van Radiohead, alles van Herman van Veen en nog iets wat mij ook ontschoten is.
Statements zuigen en principes rukken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Daarom juist leuk, soort van statement.
Is dat een statement?quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Statements zuigen en principes rukken.
hehe eindelijk weet ik hoe dat nummer heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |