1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minderquote:
Ik heb heul je nummer nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:Keigave TT en volgens mij is het niet de eerste keer dat je het Nieslief flikt vandaag
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee, maar morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen dus ......
Ik duik m'n nest zo in!!
Jaja, de intentie was drquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zongen valsch?
Dat moet ik terugzien! Morgen even kijken.
Catje
En de intentie van oh-oh
*sigh*
Zal mij benieuwen of ze morgen nog weten van wie het komt......quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweest
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Ahhh een klussende Whoopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Lekker veilig onder de ladder verstopt)
Freestyle
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi op
Dan neem ik het gewoon eens van je aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, de intentie was dr![]()
En als ik het goed met je voor heb dan zeg ik je dat je t beter niet terug kan kijken.
Sorry GothicBlacky, ik moet lachen om je faalkat
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Geen flits dus idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jij hoeft voorlopig ook geen eigengemaakte bapao meer gok ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
bapaozilla is opperdepop, zit wel erg vol nu
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minder
Nou daar kom ik toch eens goed wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Whoopie heeft alien eyes!![]()
[..]
Ow ja, nou, dan is het je vergeven
Ik heb die foto niet gemaaktquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen flits dus idd.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust mequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef gothic-blackie het volgende:
ik gaat ff richting rookhoekje even sigaretje roken (oftewel, post nou niet weer het hele topic vol, dat is nogal veel om terug te lezen, heb de 10 topics van gisteren ook niet gehaald)
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
Wij hebben ook een mooie rooiert.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Jahaaa en volgend jaar mag ik mijn handtekening zetten........quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Overdag topics in je eentje volbeppen ook hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Nee dat snap ik ook wel heurquote:
Dat is een mooie leeftijd,quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Zie je goed in het donker meestal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.
Zal hetquote:
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je goed in het donker meestal?
Zo is het!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg het niet bijgelezen vandaag
. Dus ik val er maar gewoon in....Haai
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!![]()
Greys... die TT![]()
![]()
Foto spam en tevens copy-ende-paste uit eigen topic!
Die foto op die poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Greys... die TT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freestyle
Je bent uniekquote:
Oi Bamba!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:Ik krijg het niet bijgelezen vandaag
. Dus ik val er maar gewoon in....Haai
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, is dit beter? Ik kan het niet zo goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anti-rode-ogen flits werkt ook bij hondjes, maar dan is het anti-groene-ogen flits
Greyyssssssiieeevind je nog liever
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Welterusten niesje en veel plezier met je jongens en hun schoentjes morgen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Haaaaaaai Bamba
En doei aan de rest ik heb eindelijk de bodem van die ranjakan in zicht dus ik kan gaan maffen.....
Die vind ik zelf ook wel geslaagd.quote:
[..]
Greys... die TT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is Satsu nu precies Cat?
And so the lion fell in love with the lamb
quote:
ikke vin t ook een super mooie leeftijd, maar dat komt meer omdat de katten die we vroeger hadden altijd zorgenkindjes waren, tenminste de katten die van mij waren. eentje had lympeklierkanker, wat van het ene op het andere moment plotseling boven kwam (nog geen 3 geworden). en de andere had epileptie en kreeg zelfs door de medicijnen heen aanvallen, en dan heb ik liever dat een kat rustig is dan aanvallen heeft, want elke keer werd hij verdwaasder en duurde het langer voordat hij na de aanval doorhad waar hij was, dus die is ook voordat hij 3 werd ingeslapen. dus de vlag ging hier uit toen gizmo 3+ wasquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een mooie leeftijd,
Onze rooie is drie-en-een-half..
En de andere katten hier zijn 13, 11 en twee-en-een-half jaar oud.
Het was hi-la-risch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Bambaaaaaaaa
Trust Niesje!
Cat, die foto'sVooral die laatste twee
Hij is van 19 juli, dus bijna 4 maanden oud.quote:
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESSquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Bamba, samenvatting (of had je die nou al wel gelezen)
- Q heeft een goedgevulde koelkast met fruit van de markt
- Goodbye had ruzie met haar vriendje
- Oh-oh had nog een Lush hybrid shampoo die ze me gaat opsturen
- Loveless heeft vanavond een feestje
- Ynske vond haar auto op Streetview
- Trainfreak is op een hondenshow geweest
- DeZwabber heeft een stoompan en gaat bapao maken
- Elies zag een mus
- Pagan ook, eentje met tieten
- JJH liet zijn kat vliegen
- Nies heeft veel limonade
- Cat d'r ouders zijn opgelicht, maar ze heeft wel een nieuwe laptop!
- MrSubtle is aan het eten met zijn ex, maar gaat haar niet muurduwen
- Alter-Ego is een newbie, maar wel een attente
- Ik was (weer) in Blijdorp
- Cat heeft MrS zijn nummer
- Ik heb Nick en Simon gemist, but on the bright side, ben niet geroosterd in bad
- Oh-oh drinkt met een rietje
- DeZwabber zijn bapao's zijn gelukt
Zoiets was het!
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat doet die ring boven je hoofd?
En nog meer, wat doet die baard op je kin?
Als je hier nu 2 keer instaat he, maak je dan veel mee op een dag of heb je juist geen leven buiten Fok?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Elies zag een mus
- Ik heb Nick en Simon gemist, but on the bright side, ben niet geroosterd in bad
Zoiets was het!
en ik word niet genoemd snifquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESS
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ikke vin t ook een super mooie leeftijd, maar dat komt meer omdat de katten die we vroeger hadden altijd zorgenkindjes waren, tenminste de katten die van mij waren. eentje had lympeklierkanker, wat van het ene op het andere moment plotseling boven kwam (nog geen 3 geworden). en de andere had epileptie en kreeg zelfs door de medicijnen heen aanvallen, en dan heb ik liever dat een kat rustig is dan aanvallen heeft, want elke keer werd hij verdwaasder en duurde het langer voordat hij na de aanval doorhad waar hij was, dus die is ook voordat hij 3 werd ingeslapen.
Had je haar telefoonnummer maar moeten hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESS
Ik kom er weer lekker van afquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Goodbye had ruzie met haar vriendje, maar dat is weer goed
- Elies zag een mus
Zoiets was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ohwja, die happening is aan mij voorbijgegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!
Voorbijgegaan? Hij is er pas net, dus de pret kan beginnen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, die happening is aan mij voorbijgegaan.
Oh, dan heb ik toch nog redelijk veul meegekregenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Elies zag een mus
Zoiets was het!
dan moet je deze gebruiken:quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!
AH JA KUT, en het was nog wel een historisch moment.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zou ik ook helemaal platterdeplat zoenen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
En Billy ligt inmiddels zo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet wakker ik slaap...
[ afbeelding ]
Hoi Fokkers!'
[ afbeelding ]
Ik moet me echt inhouden om m niet helemaal plat te zoenen en te knuffelen, hij ligt zo leuk te zijn
Hij lijkt zo groot! Gizmo is van 7 augustus en alhoewel hij wel een dikke pens krijgt, blijft hij wel klein vind ik. Levendig genoeg, dat welquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was hi-la-risch!Bonk ende knal ende schuifel en de vroetel en toen zat hij eronder. Om eigenlijk meteen tot de conclusie te komen dat het helemaal niks was zo. Dus ook meteen weer in zijn achteruit en weg.
![]()
[..]
Hij is van 19 juli, dus bijna 4 maanden oud.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:Oh wat wordt die toilet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
STERF STERF STERF DAN TOCH!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
AH JA KUT, en het was nog wel een historisch moment.
Knippen en plakken, doom doom doom!
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
En Billy ligt inmiddels zo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet wakker ik slaap...
[ afbeelding ]
Hoi Fokkers!'
[ afbeelding ]
Ik moet me echt inhouden om m niet helemaal plat te zoenen en te knuffelen, hij ligt zo leuk te zijn
Ik ga hem dalijk wakker zoenen ook, hij heeft nu wel lang genoeg geslapenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die zou ik ook helemaal platterdeplat zoenen.
Ja, smsje gehad vanmiddag. Baloe had vandaag niet zo'n beste dag helaasquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van Ing gehoord? Ik vraag me af hoe het met Baloetje is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh wat wordt die toilet mooi.
Thanksquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, die zwarte tegels met dat witte er op![]()
Je kan dr van die leuke klapzoenen op gevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!
Ja, brrrrrrrrrrr, nou! *ril*quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
STERF STERF STERF DAN TOCH!!!
You are soooooo lucky dat mn kuthoerrrrr dr nie is nu![]()
Dat vraag ik me ook af, ook al ken ik Ingetje verder niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van Ing gehoord? Ik vraag me af hoe het met Baloetje is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan dr van die leuke klapzoenen op geven![]()
En je kan ze zo lekker op dat naakte vel petsen ook
Ik laat het alsnog aan me voorbijgaan, dus begin die pret maar zonder mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voorbijgegaan? Hij is er pas net, dus de pret kan beginnen!![]()
* eet pepernoten
Dan was je echt zooooo de sjaak geweest, en terecht ook nogquote:
ik heb dus precies hetzelfde, huisdiertjes moeten haar hebben vind ik, maar die van jou zien der zo schattig knuffelig zoenerig lief uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!
Hij IS zo groot. Het beest weegt nu ruim 2600 gram en heeft een vetpens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij lijkt zo groot! Gizmo is van 7 augustus en alhoewel hij wel een dikke pens krijgt, blijft hij wel klein vind ik. Levendig genoeg, dat wel. Gizmo weegt nu ongeveer anderhalve kilo.
Mee eens Ingquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:Arme Baloe, ik hoop dat Ing ons snel weer op de hoogte wil houden, we kunnen dr ieg steunen en zo
Hij ligt steeds gekker ookquote:
Arme Baloe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, smsje gehad vanmiddag. Baloe had vandaag niet zo'n beste dag helaas![]()
Hopen dat het morgen beter gaat!
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijstquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan was je echt zooooo de sjaak geweest, en terecht ook nog![]()
Agossie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hem dalijk wakker zoenen ook, hij heeft nu wel lang genoeg geslapen
Dr zijn zooooooooveel huisdieren zonder haar johquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde, huisdiertjes moeten haar hebben vind ik, maar die van jou zien der zo schattig knuffelig zoenerig lief uit
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshopquote:
Must try harder mop!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijst
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij IS zo groot. Het beest weegt nu ruim 2600 gram en heeft een vetpens.
Hijs wakker.quote:
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshop
Ja dag! Q vond me poepigquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Must try harder mop!
Doe het goed of doe het niet
Awwwwwwwwwquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
![]()
Ik kijk ook maar half, ik wil die film al jaren zien omdat Gong Li dr in zit, maar dr commerciële westerse films zijn geloof ik allemaal maar slecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Hannibal Rising staat op hier. Ik kijk met een half oog.
Oh! Wolven op tv en Boris ligt meteen met grote ogen naar de tv te kijken!![]()
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag! Q vond me poepig![]()
Neem nog wat cola. Met een rietje. Zuigen moet je, zuigen!
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.
Donequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.
Wil je hem wel een keer uit je spoiler mikken?
Dan kan ik mijn post later ook even aanpassen
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat normaal voor die leeftijd? Of is mijn Gizmo gewoon echt klein? Hij was sowieso erg klein toen we 'm meekregen.
Frits was toch ook een bravert?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaal
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.
Steek dr nog een op troela
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
DoneEn ook van Photobucket verwijderd.
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Frits was toch ook een bravert?
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Nou, is je heer thuis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Het is dat ik je al wat beter "ken" door al je posts hier en weet dat jij dit liefdevol bedoelt en zegt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Die ouwe zandkastelenpieserdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwarsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ouwe zandkastelenpieserd
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Oooh heerlijk is datquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.![]()
Vandaag heeft ze ook weer uitgebreid liggen kroelen en vrijen bij me op schoot.
Whoeeehoeeeeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
Volhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Niet meerquote:
misschien ligt het gewoon aan de naam van het beestje. mijn gizmo doet dat ook (en nu is hij 6) maar ziet dat ook echt als spelen, maar houd ook op als ik bv au roep of nee zeg. en hij doet het ook alleen bij mij en soms bij mijn vriend, maar bij anderen is hij te bang om dat te doen (de schijterd (of met t, heb t nu 3 keer met beide getypt en zie het niet))quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Nee joh, dies kleiner dan een nomale kat hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whoeeehoeeeeeee![]()
Veeg me op!
Wat is dat trouwens een mega poes!
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.![]()
Tja... alles kan, maar ik vind het wat onwaarschijnlijk. Als hij van stress meer gaat eten dan is het ook logisch als hij bijkomt. Maar als hij normaal of zelfs minder eet (door stress) dan zou ik er ook een fysieke oorzaak bij gaan zoeken. Schildklierproblemen zijn bij voorbeeld berucht.
En weet je zeker dat het vet is? Want een kat kan ook vocht vasthouden en daardoor zwaarder worden. maar dan is een beestje echt ziek en zie je het ook allang aan het gedrag (suffig, sloom etc.)
Ow ja, en dat alle katten hun voeding kunnen doseren en stoppen als ze verzadigd zijn is NIET waar. Naartjie hier die vreet door totdat zijn bak leeg is. En is -ook na een jaar dieet- nog steeds wat te dik.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
Hebiknetgedaanquote:
oh, dan unblock me eensquote:
Hoi Maes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Arme Ingetje en Baloetjevoor allebei.
Thanks to de samenvatting ben ik redelijk op de hoogte.
Ik heb vanmiddag pepernoten gemaakt en ze zijn heerlijk. Ik heb geen keukenweegschaal dus alles moest op de gok. Ik ben een goeie gokker.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, leeg je prullenbak ook eens dan
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Greys, wat is Boris toch een prachtige kat.![]()
Dat denk ik elke keer weer als ik foto's van hem zie.
Ow en Bink is ook een cutie hoor.
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.
De kater waar het om gaat heeft echt overgewicht. We zijn er al eens mee naar de dierenarts geweest en volgens hen was het niet iets fysieks. Hij is toen een poos op dieet geweest met speciaal dieetvoer, maar daar werd ie diep ongelukkig van. Bovendien hebben we nog drie andere katten en die haalden vanalles uit om dat dieetvoer te eten, terwijl de kat op dieet alle moeite deed om de gewone brokjes te pakken te krijgen.
Nu proberen we er maar gewoon op te letten dat hij normaal eet, we zien hem liever gelukkig.
The love story continues!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Bink & Boor, the story so far
20 september 2008, Boor vindt het maar een lange autorit van Zwolle naar Bleiswijk
[ afbeelding ]
21 september, na 1 dag voelt Boor zich al thuis:
[ afbeelding ]
21 september: Bink vindt dat ik teveel foto's van Boor maak en wil ook in tha pictjurrrrr. OH HAI!
[ afbeelding ]
29 september: enige toenadering wordt gezocht, step into tha light, doggy!![]()
[ afbeelding ]
En precies op Dierendag, 4 oktober, geeft Bink toe en mag Boor er bij liggen.
Kijk de triomfantelijke blik van Boor, priceless!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sindsdien is het goed. Alleen... move that butt, dog!
[ afbeelding ]
Boor is gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en mag op de kont van Bink slapen.
[ afbeelding ]
Einde love story
Nee on-be-grij-pe-lijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?![]()
En ja, ik bof!
Oh god ja, weet je nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Boor heeft zoveel expressie, Bink is vrij stoicijns he
Ja maar op foto's altijd vrij uitdrukkingloosquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.
Hoevel water moet er in het bakje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, weet je nog"Weet ie nou waar zijn water staat dan????????"
En juichen bij elke keutel
Hij eet whiskas brokken. (de harde, hij eet geen blik/natvoer).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?
Een gelukkige kat is heel belangrijk, maar een te dikke kat loopt het risico minder lang gelukkig te zijn. Naartjie was ook niet blij met zijn dieetvoer, mar at het wel (= vuilnisbak). Nu krijgt hij een mengsel van dieetvoer en normaal voer en binnenkort gaat hij helemaal over op vers vlees.
[..]
The love story continues!
Boor en Bink![]()
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
De reis van het asiel naar huisquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoevel water moet er in het bakje?
Hij heeft al een uur niet gepoept, weet hij nog waar de kattebak staat?
Moet ik hem erop zetten misschien?
Hoeveel hoort hij te eten, zou dit normaal zijn?
Hij zit bovenop de kast, kan hij er zelf af?
Zoooo lief.
Nou, in die doos was het 't vreselijkste monster dat ik ooit had gezien. Die tanden en die klauwen die door de luchtgaatjes kwamenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
De reis van het asiel naar huisIk kende toen alleen maar mijn eigen kat (dat is een monster) en Boor zat in een doos en daar wilde hij uit. En als ik zeg uit dan bedoel ik uit met alle geweld eruit
En wij stoppen bij het benzinestation en Ing weer bellen. En ik dacht zo komen we nooit thuis met een wilde kat in de auto
Het viel allemaal erg mee
(achteraf)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoevel water moet er in het bakje?
Hij heeft al een uur niet gepoept, weet hij nog waar de kattebak staat?
Moet ik hem erop zetten misschien?
Hoeveel hoort hij te eten, zou dit normaal zijn?
Hij zit bovenop de kast, kan hij er zelf af?
Zoooo lief.
Oops sorry Mr.S. ik keek even heel onscherp en zag jouw ikoon voor die van muis aan.quote:
en ik had op het loopbrugje ook dwarslatje getimmerd, anders was het misschien te gladquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar
Ik heb dus voor mijn eerste konijn een loopplankje gebouwd, omdat ik bang was dat ie niet in z'n hok zou komen anders. Later bleek ie gewoon OVER zijn hok te kunnen springen, laat staan erin
Hoi JJHquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog wat elegante foto's van Bink gevonden
[ afbeelding ]
Vergissen is menselijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oops sorry Mr.S. ik keek even heel onscherp en zag jouw ikoon voor die van muis aan.
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar
Ik heb dus voor mijn eerste konijn een loopplankje gebouwd, omdat ik bang was dat ie niet in z'n hok zou komen anders. Later bleek ie gewoon OVER zijn hok te kunnen springen, laat staan erin
Ja, toen had Bink zich verloofd met Koekie, het hondje van een vriendin (en mede-FOK!ster Conleche).quote:
Ik ben niet zo van de katten, maar deze vind ik wel een heel mooie tekening hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zet ik het voer op de keukentrolley, vraag ik me af of ie er wel bij kan.
Boor en ergens niet bij of op kunnen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de ikonen dan ook nog al was het maar een béetje op elkaar leken, dan was het nog niet zo erg. Maar voor geen meter dat ze op elkaar lijken.quote:
Die tweede ( sphynx ) is maar heel klein, maar die eerste ( peter bald ) is ook niet groot, dat kun je wel zien op die foto's naast Chicoquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, die eerste kat leek echt mega! Maar Karel is nogal van de kale poesjes dus. Ouwe geilerd die het is
Ik gooi Loveless en Enfermereraarefer telkens door elkaar door het icoontjequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als de ikonen dan ook nog al was het maar een béetje op elkaar leken, dan was het nog niet zo erg. Maar voor geen meter dat ze op elkaar lijken.
Ik ken Koekie (en conleche) wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toen had Bink zich verloofd met Koekie, het hondje van een vriendin (en mede-FOK!ster Conleche).
Hoi. Ik vind jou nu officieel engquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken Koekie (en conleche) wel.![]()
(heb ook veel meegelezen in "slank".
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Moet ik hem trouwens even in de keuken laten zien waar zijn bakje water en brokjes staan?
Of is dat te opdringerig en vindt hij dat vanzelf wel, denken jullie?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Heb Boris nu even in de keuken 'opgesloten' met waterbakje, eetbakje (even laten zien) en de kattenbak. Maar hij likt vooral het bakje van Bink uit, want dat ruikt vast erg lekker. Zat niets meer in verder. En Bink begon meteen aan de brokjes van Boris. Dus hoe ik dat het beste op kan lossen, beter apart eten geven maar? Kat in de gang en hond in de keuken ofzo?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het aanrecht? Of dat nou juist weer beter van niet?
Ik voel me echt een n00b, Heer G is de katten-ervarene, ik nietEn hij is nu niet thuis helaas.
Oh, ik zie Boris door de keukendeur nu op het fornuis zitten![]()
Te loeren dat ie weer naar binnen wil!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Dank allemaal
Hoe hoog kan ik dat eten van Boris nou precies plaatsen?
Op de eettafel is geen plan natuurlijk, dan springt ie daar met eten ook steeds op (niet dat we ooit aan tafel eten, maar het gaat om het idee). Op de boekenkast lijkt me weer té hoog. Op het dressoir dan? Da's toch gek, kattenvoer op het dressoir? Of gewoon niet teveel bij nadenken?
Ik moet het wel in één keer goed doen natuurlijk, en niet met dat bakje blijven slepen. Dus nog even goed nadenken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zat net dezelfde foto te posten MissBliss!
Morgen met daglicht weer lekker veel foto's maken, verheug me er nu al op.
Oh, dat brengt me bij de volgende vraag...
Bink slaapt altijd op de slaapkamer. Boris willen we in de woonkamer laten slapen. Zal ie gaan brullen 's nachts, of zal het wel meevallen? Een manier om er achter te komen natuurlijk, dus domme vraag eigenlijk
Ben er nog steeds niet uit wat nou de vaste plek voor het voerbakje van Boris gaat worden.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Viev!
Jullie zijn enorme schatten!![]()
Ben zo blij dat het niet gek is dat ik die vragen stel. Was bang dat het nogal ondoordacht over zou komen dat we de kat hebben geadopteerd, maar Boris hóórt gewoon bij ons en Bink! En als Heer G er was zou die al lang gezegd hebben 'Mens, stel je niet zo aan, zet dat bakjes gewoon daar-en-daar'. Maar nu weet ik niet waar daar-en-daar isKeukentrolley doen dan maar ja?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Wacht! Hij zat natuurlijk net al op het fornuis en die staat naast die trolley!
Dus: hij kan zo hoog springen!
En dat zijn slechts de eerste twee pagina’s uit Boris Bengaal, welkom in Huize Greys! O+quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:Hij ging kopjes geven aan de bovenplank van de trolley, stopte zijn neus eerst in het waterbakje, toen in het voerbakje en ging eerst de brokjes aflikken en ze daarna smakelijk zitten eten
Heb alleen niet gezien hoe hij er weer afgekomen is, of hij dat weer via het fornuis deed of gewoon rechtstreeks op de grond sprong. Lijkt me niet handig als hij regelmatig over het fornuis gaat wandelen, wat als de gaspitten nou nog heet zijn?
Twee weken geleden voor het laatst geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:50 schreef Maes het volgende:
Greys ben jij de laatste tijd nog bij dat leuke kledingwinkeltje bij jou in het dorp geweest?
Hij heeft luipaardvlekkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de katten, maar deze vind ik wel een heel mooie tekening hebben
Ik zie het ook wel vaker verkeerd en dan denk ik van huh, dat is toch helemaal niks voor die-en-die om dat zo te zeggen en dan kijk ik nog eens naar de ikoon ..quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gooi Loveless en Enfermereraarefer telkens door elkaar door het icoontje
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys had het echt zwaar, die eerste avond met Boris.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat zijn slechts de eerste twee pagina’s uit Boris Bengaal, welkom in Huize Greys! O+
Een heel lief topic was dat!
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. Ik vind jou nu officieel eng
Ik ben altijd blij als erma weer een xD icoontje gebruiktquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel vaker verkeerd en dan denk ik van huh, dat is toch helemaal niks voor die-en-die om dat zo te zeggen en dan kijk ik nog eens naar de ikoon ..
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me wetenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja zeg!![]()
omdat ik op fok lees??
Hoe, waar, welke, vertel!?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag een nieuw vriendje geadopteerd
[ afbeelding ] het is de rechter
Die heb ik ook maar dan als speelgoed voor de hondquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat zijn die van Ikea he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Dat denk ik ook vaakquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me weten(en dan bedoel ik niet jou dus)
Big brother is watching youquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me weten(en dan bedoel ik niet jou dus)
Thanksquote:
Nee, maar ik weet niet of ze die nog hebben!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Ik wil dat jurkje wat jij aanhad maar niet hebt genomen. Weet je het merk nog?
Het is een rat maar wij noemen het muis. Bob is er helemaal gek mee. We zijn volgens mij nu aan nummer 4 toe. Ze zijn stevig en gaan best lang mee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die van Ikea he?
Die wil ik ook voor Billy
ik vind die dingen zo tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die van Ikea he?
Die wil ik ook voor Billy
Whiskas is niet echt goed voer voor katten (zegt zij voorzichtig). Er zitten veel granen in waar een kat met zijn spijsvertering niks mee kan. Vers vlees is het bbest, maar als je brok wil blijven geven kijk dan eens naar Carocat (best goedkoop) of Orijen (is duurder). Daar zitten veel minder stoffen in die een kat niet kan verteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij eet whiskas brokken. (de harde, hij eet geen blik/natvoer).
En hij drinkt goed.
De reden dat hij gestressed is, is sinds we 2 andere katten in huis kregen. Nu 2 en 3 jaar later accepteert hij die nog steeds niet en blaast en gromt ie naar ze zodra ze in het zicht zijn.
Hij is nu trouwens alweer bijna 12 jaar.
Als een kitten groeit gaat er meer gewicht aan hangen als je hem zo oppakt (logisch) en wordt het voor een kat onaangenaam. Niet super pijnlijk of zo. Maar fijn is het zeker niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef Bamba het volgende:
Cat, dat van dat nekvel wist ik niet. Ik heb niet het idee dat het hem zeer doet, maar zal wel iets anders verzinnen dan. Ik moet dus nog even volhouden met het bijten afleren. Z'n nagels trekt 'ie gelukkig nu wel in en hij hangt niet meer in m'n gordijnen, dus we maken vorderingen.
Ik weet nog wel jouw entree hier en hoe ze je allemaal té Mr. Perfect vonden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Briljant. Mogelijk materiaal voor m'n boekquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind die dingen zo tof![]()
twee weken geleden deze gehaald:
[ afbeelding ]
dan lig je toch helemaal dubbel als je dat ziet
Eng he, als je het zo achter elkaar leest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk ook!
Heb je de quotes van Cat gelezen, ging het bij jou ook zo ongeveer met je konijn?
die rat heb ik ook, maar degene die ik vandaag heb gehaald is de muis, hij lag daar zo klein en leuk te wezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Bink heeft de IKEA rat ook!
[ afbeelding ]
Hmm ja ik ben er sinds kort achter dat mijn buuf dus ook i-net via onze lijn (en ja die is beveiligd) en ws ook fokt want fok bokt nogal eens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik weet nog wel jouw entree hier en hoe ze je allemaal té Mr. Perfect vonden.
Beter kun je je altijd blijven realiseren dat er lurkers zijn, ook lurkers die zich nooit zullen laten zien en waarvan je nog niet eens het idee hebt dat ze meelezen. Voor je het weet blijkt dat een buurman, collega of kennis te zijn. Gewoon voorzichtig zijn met je prive-info.
Ik vond het zo'n leuk jurkje maar kan het nergens anders vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk ook!
Heb je de quotes van Cat gelezen, ging het bij jou ook zo ongeveer met je konijn?
[..]
Nee, maar ik weet niet of ze die nog hebben!
Bedoel je die wollige? Waarvan ik vond dat ik er breed in uitzag? (vrouwen)
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Beter kun je je altijd blijven realiseren dat er lurkers zijn, ook lurkers die zich nooit zullen laten zien en waarvan je nog niet eens het idee hebt dat ze meelezen. Voor je het weet blijkt dat een buurman, collega of kennis te zijn. Gewoon voorzichtig zijn met je prive-info.
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maes, je bent een echte vrouw, achteraf iets willenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n leuk jurkje maar kan het nergens anders vinden.
Dank je voor je info, ik ga morgen eens googelen op je tips.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whiskas is niet echt goed voer voor katten (zegt zij voorzichtig). Er zitten veel granen in waar een kat met zijn spijsvertering niks mee kan. Vers vlees is het bbest, maar als je brok wil blijven geven kijk dan eens naar Carocat (best goedkoop) of Orijen (is duurder). Daar zitten veel minder stoffen in die een kat niet kan verteren.
Geef je afgemeten hoeveelheden? Want dat doe ik nu met Naartjie en die eet ook apart. Anders weet hij geen maat te houden.
Jammer dat het niet klikt met je andere katten. Heb je wel eens kalmerende zaken als Feliway (stekker of spray) of Bach druppels (door het voer of water) geprobeerd? Daar worden ze rustiger van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik lees ook weleens in OUD maar eigenlijk heb ik er nix te zoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Godver, nou wil ik helemaal die Ikea ratten![]()
Ik kom echt NOOIT bij Ikea, en Billy heeft speelgoed zat.
Welke hond heeft er nou twee overvolle speelgoedmanden, 1 thuis en 1 op kantoor ???
En hij maakt nooit iets stuk, dus het wordt alleen maar meer en meer en meer
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Maes, kijk wat ik tegenkom![]()
Wat was mijn haar kort nog!En wat kijk je guitig!
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesAAAAArgh ik zie em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik op zich wel, maar ik praat in het dagelijkse leven al vaak over m'n kind...Hier in F&F heb ik echt m'n ontspanning!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik lees ook weleens in OUD maar eigenlijk heb ik er nix te zoeken.
Maar juist als ze alles kapot kauwt dan vindt ze het toch net leuk en zou je t voor dr moeten kopen???quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.
ik hoor kwa interesses eigenlijk meer in MUZ of PTA of DIG, maar de mensen hier zijn veel leukerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!
Terwijl jij met je foto's van je huis in K & W best herkenbaar bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben er sinds kort achter dat mijn buuf dus ook i-net via onze lijn (en ja die is beveiligd) en ws ook fokt want fok bokt nogal eens.
oh echt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
MrSubtle en ik zijn volgens mij vrijwel tegelijk begonnen met posten hier
Maar als ze je dan in het echt zien....quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkig
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesGreys, kan ik niet wat schoonheid van jou lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zien er alle2 prachtig uit!
Als ik er de volgende keer ben neem ik er een paar voor je mee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Godver, nou wil ik helemaal die Ikea ratten![]()
Ik kom echt NOOIT bij Ikea, en Billy heeft speelgoed zat.
Welke hond heeft er nou twee overvolle speelgoedmanden, 1 thuis en 1 op kantoor ???
En hij maakt nooit iets stuk, dus het wordt alleen maar meer en meer en meer
Echt niet?quote:
Ik zal het eens proberen op te zoeken!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh echt?ik dacht dat jij een van de vaste crew was... wist wel van MI-etje dat ze ongeveer net nieuw was, bij jou nooit geweten
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dank je voor je info, ik ga morgen eens googelen op je tips.
Ook van de Feliway en Bach druppels.
Ach, het ratje van Ikea is ook geschikt voor hondjes met een kunstgebitjequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Greys, kan ik niet wat schoonheid van jou lenen?Jullie zien er alle2 prachtig uit!
Tja als ze écht willen kunnen ze zoveel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkig
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...
Nee, echt, Billy heeft speelgoed zatquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik er de volgende keer ben neem ik er een paar voor je mee!
Hmm ja als je het zo ziet..ik heb zoiets van waarom verniel je dat schattig knuffeltje nu?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar juist als ze alles kapot kauwt dan vindt ze het toch net leuk en zou je t voor dr moeten kopen???
Ik zou blij zijn als die van mij es wat zouden slopen, dan kon ik nog meer nieuw kopen
In de quote zag ik em wel. Uit dezelfde serie heb ik nog een paar mannenfoto's die niet zo flatteus zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
Moet ik hem heel even in het topic doen en dan zo weer weghalen?
Het is ook haast niet te doen om als je hier post en leest, dan ook nog andere topics bij te houden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou niet zo bescheiden doen hoor Greysie. Je bent een prachtige vrouw!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoor
Nou ja, Maes wel, ik nietIk wil ook wel wat lelijke foto's laten zien? Dan wil je niets meer van me hebben
Hehe, ik heb ook al wel wat gekke foto's van je gezien, maar daar stond je nog beeldig op!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoor
Nou ja, Maes wel, ik nietIk wil ook wel wat lelijke foto's laten zien? Dan wil je niets meer van me hebben
Ik weet welke jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
In de quote zag ik em wel. Uit dezelfde serie heb ik nog een paar mannenfoto's die niet zo flatteus zijn
Nou, dan vindt ze ze dus leuk zat, als ze ze niet leuk vinden doen ze dr niks meequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja als je het zo ziet..ik heb zoiets van waarom verniel je dat schattig knuffeltje nu?
En waarom sloop je dat leuk piepende balletje nu
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Terwijl jij met je foto's van je huis in K & W best herkenbaar bent.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou niet zo bescheiden doen hoor Greysie. Je bent een prachtige vrouw!
Ik vraag me soms werkelijk (geloof het!) af of jullie dezelfde zien als die ik in de spiegel ziequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook al wel wat gekke foto's van je gezien, maar daar stond je nog beeldig op!!
Nee hoor, ik zal me er niets van aantrekken dat jij me eng vindt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, maareh, alter-ego, ik vind 't leuk dat je nu gewoon meepost hoor
Niet verkeerd begrijpen
Grappigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Bamba het volgende:
Mijn eerste post is in SC 214
En die van jou ook
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praatquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me soms werkelijk (geloof het!) af of jullie dezelfde zien als die ik in de spiegel zie
Maar dat hebben vrouwen wel vaker geloof ikLief van jullie in elk geval
Alles dat kapot moet kun je opsturenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan vindt ze ze dus leuk zat, als ze ze niet leuk vinden doen ze dr niks mee![]()
Knuffels haal ik bij de Kringloop, kosten geen fuck, dus gingen ze maar es stuk.
Ballen raken allemaal kwijt, omdat Chico ze bij vlagen persé mee naar buiten wil nemen, dus die mag ik af en toe nog es kopen![]()
Hij wil alleen maar tennisballen.
En IK wil dan niet die saaie gele, maar stoere met printjes, want das leuker voor op de foto, dus tis altijd nog ff zoeken ook
Zenkjoe hulpvolle dame.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Op fok zijn er iig al twee CB topics
MAC adres beveiliging + WPA2 komt dat it-ertje niet doorheenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgen
Baal wel vd buuf want mijn i-net wordt er niet sneller op en heb al eens gezegd dat ze zelf iets aan moet schaffen ipv zo'n it-ertje mijn verbinding te laten kapen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach, het ratje van Ikea is ook geschikt voor hondjes met een kunstgebitje
Zoek zelf lui dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Je tekst is veranderd
overigens is dat strafbaar, en kan je altijd dreigen met gerechtelijke stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Baal wel vd buuf want mijn i-net wordt er niet sneller op en heb al eens gezegd dat ze zelf iets aan moet schaffen ipv zo'n it-ertje mijn verbinding te laten kapen.
Oh jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praat![]()
MAC ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MAC adres beveiliging + WPA2 komt dat it-ertje niet doorheen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
Da's geen desinteresse hoor, dat ik dat nog niet gedaan heb. Maar ik doe eigenlijk amper meer wat met Hyves, vandaarIk zal het morgen allemaal weer eens een beetje bijwerken en je dan toevoegen! Of zometeen nog, eerst even kijken of daar nog genante dingen op staan
Je snapt natuurlijk dat wij ook graag meekijkenoordelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praat![]()
Maar daar ben je toch vanaf zodra je in je nieuwe huis woont?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?????????quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ehm Subtle, je PM box is vol
Zat jij soms heel de avond met oh-oh te PMen?
en weer leegquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Dat werkt niet bij tokkiesquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens is dat strafbaar, en kan je altijd dreigen met gerechtelijke stappen
HELEMAAL NIETquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?????????
Dan doen Mr en ik elke avond
mac adres, is een code die in je computer gebakken zit, zegmaar zijn sofinummerquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Je bent ook veul te druk met lijstjes he?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch vanaf zodra je in je nieuwe huis woont?
Het valt niet op, als jullie beider inboxen zo ongeveer tegelijkertijd vol zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?????????
Dan doen Mr en ik elke avond
Wat doen julie toch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Sam zat er mee aan haar oor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Maes het volgende:
Van dat roze weet ik nix meer (geblokkeerd zeker)
Je hebt PMquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat wij ook graag meekijkenoordelen
Hoi Lovelessquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Enfermera het volgende:
Wat is die hannibal een kutfilm zeg. Dan maar Blade kijken. Maar ga zo slapen gok ik![]()
Nou ja zeg, die van jou is om de haverklap vol , die van mij nu voor t eerstquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt niet op, als jullie beider inboxen zo ongeveer tegelijkertijd vol zijn
Fijn vooruitzicht hoor, weg van de tokkies én naar je eigen met bloed-zweet-en-tranen verbouwde droomstulpje toe.quote:
Ow ik snap het wel maarehh ik wacht wel een maandje en zet de router mooi uit overdagquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mac adres, is een code die in je computer gebakken zit, zegmaar zijn sofinummer![]()
je kan je router instellen om alleen jouw computer door te laten, zelfs al heeft hij het wachtwoord goed
en anders vraag jij een it-ertje om, terwijl zij op jouw internet zit, haar pc te kraken, de verbinding werkt twee kanten op he
You bet your pretty ass it will bequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
Ik neem aan dat dit topic vol is als ik terug kom
hehe...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
MSN doe ik bv ook eigenlijk nooit tot heel weinig. Als ik met iemand ga MSNen gooi ik eerst alle anderen op blokkeer, omdat ik anders nerveus word als er nog iemand tegelijkertijd tegen me praat. Serieus, daar kan ik dus echt niet tegen, tik van me. Dan word ik bloednerveus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |