1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minderquote:
Ik heb heul je nummer nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:Keigave TT en volgens mij is het niet de eerste keer dat je het Nieslief flikt vandaag
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee, maar morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen dus ......
Ik duik m'n nest zo in!!
Jaja, de intentie was drquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zongen valsch?
Dat moet ik terugzien! Morgen even kijken.
Catje
En de intentie van oh-oh
*sigh*
Zal mij benieuwen of ze morgen nog weten van wie het komt......quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweest
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Ahhh een klussende Whoopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Lekker veilig onder de ladder verstopt)
Freestyle
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi op
Dan neem ik het gewoon eens van je aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, de intentie was dr![]()
En als ik het goed met je voor heb dan zeg ik je dat je t beter niet terug kan kijken.
Sorry GothicBlacky, ik moet lachen om je faalkat
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Geen flits dus idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jij hoeft voorlopig ook geen eigengemaakte bapao meer gok ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
bapaozilla is opperdepop, zit wel erg vol nu
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minder
Nou daar kom ik toch eens goed wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Whoopie heeft alien eyes!![]()
[..]
Ow ja, nou, dan is het je vergeven
Ik heb die foto niet gemaaktquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen flits dus idd.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust mequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef gothic-blackie het volgende:
ik gaat ff richting rookhoekje even sigaretje roken (oftewel, post nou niet weer het hele topic vol, dat is nogal veel om terug te lezen, heb de 10 topics van gisteren ook niet gehaald)
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
Wij hebben ook een mooie rooiert.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Jahaaa en volgend jaar mag ik mijn handtekening zetten........quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Overdag topics in je eentje volbeppen ook hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Nee dat snap ik ook wel heurquote:
Dat is een mooie leeftijd,quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Zie je goed in het donker meestal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.
Zal hetquote:
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je goed in het donker meestal?
Zo is het!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg het niet bijgelezen vandaag
. Dus ik val er maar gewoon in....Haai
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!![]()
Greys... die TT![]()
![]()
Foto spam en tevens copy-ende-paste uit eigen topic!
Die foto op die poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Greys... die TT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freestyle
Je bent uniekquote:
Oi Bamba!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:Ik krijg het niet bijgelezen vandaag
. Dus ik val er maar gewoon in....Haai
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, is dit beter? Ik kan het niet zo goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anti-rode-ogen flits werkt ook bij hondjes, maar dan is het anti-groene-ogen flits
Greyyssssssiieeevind je nog liever
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Welterusten niesje en veel plezier met je jongens en hun schoentjes morgen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:47 schreef nieslief het volgende:
Haaaaaaai Bamba
En doei aan de rest ik heb eindelijk de bodem van die ranjakan in zicht dus ik kan gaan maffen.....
Die vind ik zelf ook wel geslaagd.quote:
[..]
Greys... die TT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe oud is Satsu nu precies Cat?
And so the lion fell in love with the lamb
quote:
ikke vin t ook een super mooie leeftijd, maar dat komt meer omdat de katten die we vroeger hadden altijd zorgenkindjes waren, tenminste de katten die van mij waren. eentje had lympeklierkanker, wat van het ene op het andere moment plotseling boven kwam (nog geen 3 geworden). en de andere had epileptie en kreeg zelfs door de medicijnen heen aanvallen, en dan heb ik liever dat een kat rustig is dan aanvallen heeft, want elke keer werd hij verdwaasder en duurde het langer voordat hij na de aanval doorhad waar hij was, dus die is ook voordat hij 3 werd ingeslapen. dus de vlag ging hier uit toen gizmo 3+ wasquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een mooie leeftijd,
Onze rooie is drie-en-een-half..
En de andere katten hier zijn 13, 11 en twee-en-een-half jaar oud.
Het was hi-la-risch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Bambaaaaaaaa
Trust Niesje!
Cat, die foto'sVooral die laatste twee
Hij is van 19 juli, dus bijna 4 maanden oud.quote:
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESSquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Bamba, samenvatting (of had je die nou al wel gelezen)
- Q heeft een goedgevulde koelkast met fruit van de markt
- Goodbye had ruzie met haar vriendje
- Oh-oh had nog een Lush hybrid shampoo die ze me gaat opsturen
- Loveless heeft vanavond een feestje
- Ynske vond haar auto op Streetview
- Trainfreak is op een hondenshow geweest
- DeZwabber heeft een stoompan en gaat bapao maken
- Elies zag een mus
- Pagan ook, eentje met tieten
- JJH liet zijn kat vliegen
- Nies heeft veel limonade
- Cat d'r ouders zijn opgelicht, maar ze heeft wel een nieuwe laptop!
- MrSubtle is aan het eten met zijn ex, maar gaat haar niet muurduwen
- Alter-Ego is een newbie, maar wel een attente
- Ik was (weer) in Blijdorp
- Cat heeft MrS zijn nummer
- Ik heb Nick en Simon gemist, but on the bright side, ben niet geroosterd in bad
- Oh-oh drinkt met een rietje
- DeZwabber zijn bapao's zijn gelukt
Zoiets was het!
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat doet die ring boven je hoofd?
En nog meer, wat doet die baard op je kin?
Als je hier nu 2 keer instaat he, maak je dan veel mee op een dag of heb je juist geen leven buiten Fok?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Elies zag een mus
- Ik heb Nick en Simon gemist, but on the bright side, ben niet geroosterd in bad
Zoiets was het!
en ik word niet genoemd snifquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESS
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ikke vin t ook een super mooie leeftijd, maar dat komt meer omdat de katten die we vroeger hadden altijd zorgenkindjes waren, tenminste de katten die van mij waren. eentje had lympeklierkanker, wat van het ene op het andere moment plotseling boven kwam (nog geen 3 geworden). en de andere had epileptie en kreeg zelfs door de medicijnen heen aanvallen, en dan heb ik liever dat een kat rustig is dan aanvallen heeft, want elke keer werd hij verdwaasder en duurde het langer voordat hij na de aanval doorhad waar hij was, dus die is ook voordat hij 3 werd ingeslapen.
Had je haar telefoonnummer maar moeten hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
EN NOU VERGEET JE GEWOON VOOR DE TWEEDE KEER DAT QWEA POST VAN ME HAD, JE DOET T EXPRESS
Ik kom er weer lekker van afquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Goodbye had ruzie met haar vriendje, maar dat is weer goed
- Elies zag een mus
Zoiets was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ohwja, die happening is aan mij voorbijgegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!
Voorbijgegaan? Hij is er pas net, dus de pret kan beginnen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, die happening is aan mij voorbijgegaan.
Oh, dan heb ik toch nog redelijk veul meegekregenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
- Elies zag een mus
Zoiets was het!
dan moet je deze gebruiken:quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit ben ik natuuuuuurlijk niet, Sinterklaas is weer in het land!
AH JA KUT, en het was nog wel een historisch moment.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zou ik ook helemaal platterdeplat zoenen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
En Billy ligt inmiddels zo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet wakker ik slaap...
[ afbeelding ]
Hoi Fokkers!'
[ afbeelding ]
Ik moet me echt inhouden om m niet helemaal plat te zoenen en te knuffelen, hij ligt zo leuk te zijn
Hij lijkt zo groot! Gizmo is van 7 augustus en alhoewel hij wel een dikke pens krijgt, blijft hij wel klein vind ik. Levendig genoeg, dat welquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was hi-la-risch!Bonk ende knal ende schuifel en de vroetel en toen zat hij eronder. Om eigenlijk meteen tot de conclusie te komen dat het helemaal niks was zo. Dus ook meteen weer in zijn achteruit en weg.
![]()
[..]
Hij is van 19 juli, dus bijna 4 maanden oud.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef Ml-etje het volgende:Oh wat wordt die toilet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
STERF STERF STERF DAN TOCH!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
AH JA KUT, en het was nog wel een historisch moment.
Knippen en plakken, doom doom doom!
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
En Billy ligt inmiddels zo:
[ afbeelding ]
Ik ben niet wakker ik slaap...
[ afbeelding ]
Hoi Fokkers!'
[ afbeelding ]
Ik moet me echt inhouden om m niet helemaal plat te zoenen en te knuffelen, hij ligt zo leuk te zijn
Ik ga hem dalijk wakker zoenen ook, hij heeft nu wel lang genoeg geslapenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die zou ik ook helemaal platterdeplat zoenen.
Ja, smsje gehad vanmiddag. Baloe had vandaag niet zo'n beste dag helaasquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van Ing gehoord? Ik vraag me af hoe het met Baloetje is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh wat wordt die toilet mooi.
Thanksquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, die zwarte tegels met dat witte er op![]()
Je kan dr van die leuke klapzoenen op gevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!
Ja, brrrrrrrrrrr, nou! *ril*quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
STERF STERF STERF DAN TOCH!!!
You are soooooo lucky dat mn kuthoerrrrr dr nie is nu![]()
Dat vraag ik me ook af, ook al ken ik Ingetje verder niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand trouwens nog iets van Ing gehoord? Ik vraag me af hoe het met Baloetje is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan dr van die leuke klapzoenen op geven![]()
En je kan ze zo lekker op dat naakte vel petsen ook
Ik laat het alsnog aan me voorbijgaan, dus begin die pret maar zonder mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voorbijgegaan? Hij is er pas net, dus de pret kan beginnen!![]()
* eet pepernoten
Dan was je echt zooooo de sjaak geweest, en terecht ook nogquote:
ik heb dus precies hetzelfde, huisdiertjes moeten haar hebben vind ik, maar die van jou zien der zo schattig knuffelig zoenerig lief uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vond naakthonden nooit zo heul erg mooi, maar die van jou vind ik echte leukerds!!!! Ik zou 'm ook zo platknuffelen!
Hij IS zo groot. Het beest weegt nu ruim 2600 gram en heeft een vetpens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij lijkt zo groot! Gizmo is van 7 augustus en alhoewel hij wel een dikke pens krijgt, blijft hij wel klein vind ik. Levendig genoeg, dat wel. Gizmo weegt nu ongeveer anderhalve kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |