Ziet er prima uit Zwabbermans!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
tadaaa!
[ afbeelding ]
en ze zijn lekkur mmmmm
![]()
Heb jij nog nooit bapao's gezien / gegeten?????quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ziet er ... bijzonder uit zwabberhoren ze zo?
Wat een popje is die Latoya zeg. In het begin vond ik haar nog wat allures hebben maar op het laatst is het echt een skatje. Bedankt voor de linkjes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Cat, deze moet je straks echt ff kijken :
Je gaat spontaan van Latoya houden
de reden waarom ze een gekke vorm hebben is omdat ze iets groter werden dan verwacht, en tegen de wand van de stomer aandruktenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ziet er ... bijzonder uit zwabberhoren ze zo?
Heb jij maar 1 zender dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
GODMILJAAR!!!1111!1!uno!1
Gisteren dat klote Domino Day,... vandaag nog erger .. VOETBAL
Ooooh tis bapaoquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
tadaaa!
[ afbeelding ]
en ze zijn lekkur mmmmm
![]()
de reden waarom ze een gekke vorm hebben is omdat ze iets groter werden dan verwacht, en tegen de wand van de stomer aandrukten
Ja juist lekker joh.quote:
Snel! Zet 'Ik hou van Holland' op!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
Gelukkig heb je deze slowchat én ons en hoef je dus heul geen teevee te kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
Nog erger domino day werd vandaag nog herhaald en toen wilden de jongens wel even kijken........quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef MrSubtle het volgende:
Nou Michael is dood he.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een popje is die Latoya zeg. In het begin vond ik haar nog wat allures hebben maar op het laatst is het echt een skatje. Bedankt voor de linkjes!
Ik ben benieuwd of Ushi de rest van de familie nog gaat doen. Ze heeft wel wat goeds in handen nu en een leuk deurtje naar de grote sterren.
dit is echt 100x beter dan die supermarkt dingen, ben daar voorgoed vanafquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:04 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ben geen bapao mens maar ziet er wel lekker uitdenk dat ik vroeger een beetje teveel van die supermarktdingen heb gegeten en nu hoef ik ze niet meer
Nee dat niet, maar ik wilde eigenlijk "Beste idee van nederland" kijken... dat kan altijd lekker op de achtergrond tijdens het lezen, want je hoeft niet op te lettenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 zender dan?
Ik kijk nu Paul de Leeuw en ik wil zometeen Hannibal Rising zien en ook nog ER
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Michael is dood he.
Ja echt!
Maar wat een lief vrouwke is die Latoya he![]()
En het leek altijd de stomste van het stel.
Maar echt een lief ding is ze
Neeeeeeee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snel! Zet 'Ik hou van Holland' op!
*kneuterdekneuter*
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh tis bapaosorry, dan zien ze er goed uit
(ik dacht dat het gewoon broodjes moesten worden en ik vond ze al zo bleek)
FOTOquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:08 schreef nieslief het volgende:
Er staan hier heel schattig twee schoentjes in de woonkamer. Met heel schattig een cadeautje erbij en dingen erin van die choco mini pietjes en klaasjes. Zit net Lillie erin te vissen
euhm in dat stukje komt ze nog steeds redelijk hersenloos over hoor, maar wel lief hersenloosquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Michael is dood he.
Ja echt!
Maar wat een lief vrouwke is die Latoya he![]()
En het leek altijd de stomste van het stel.
Maar echt een lief ding is ze
Kan niet ik heb Lillie al weggejaagd en de schoentjes maar onder de kast gefrot waar ze tot morgen mooi blijven staan. Anders kan ik Muis er dadelijk ook nog wegvissen.quote:
mijne ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even zodat ik het snap: is die vrouwelijke sinterklaze bij Paul grappig? want dan is mijn gevoel voor humor dood
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
heb net van de vulling en het deeg wat over was een mega bapao gemaakt
dan zet je die schattige schoentjes met spul maar ff op tafel om een foto te maken. en daarna een doos derover heen zodat lillie en muis der niet bij kunnen komen (de ondeugden, of je geeft ze natuurlijk etenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kan niet ik heb Lillie al weggejaagd en de schoentjes maar onder de kast gefrot waar ze tot morgen mooi blijven staan. Anders kan ik Muis er dadelijk ook nog wegvissen.
Nee die was echt niet grappig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even zodat ik het snap: is die vrouwelijke sinterklaze bij Paul grappig? want dan is mijn gevoel voor humor dood
Oh nou dan is het wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry was ff dat latoya filmpje aant kijken, ken ik ook niets aan doen dat die 15 minuten duurt
maar avond allen, ben ik weer eensheb hier soms het gevoel dat ik veel te weinig online ben, jullie gaan ook zo snel
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan zet je die schattige schoentjes met spul maar ff op tafel om een foto te maken. en daarna een doos derover heen zodat lillie en muis der niet bij kunnen komen (de ondeugden, of je geeft ze natuurlijk eten)
SMS d'r even.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die was echt niet grappig.
Aaaaaaaaaw arme Greys, ligt ze in bad, komen Nick en Simon bij Paul
Die hengelende kat mag van mij alleen maar knagen en knauwen en kraken enzow.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenen
Ik heb heul dr nr niet!quote:
ech nie de lieve kleine kinderschoentjes van me neefjes zijn veel leukerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenen
Dadelijk maakt ze kortsluiting.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul dr nr niet!
Ik heb alleen t nr van mn kuthoerrrrrr
quote:
Chico heeft es een hele zak chocolade autootjes leeggesnoept , had ie gejat van een kindje dat hier logeerde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die hengelende kat mag van mij alleen maar knagen en knauwen en kraken enzow.
Dan SMS je Q, die heeft het nummer van Greys vast wel, kan Q weer door SMSen naar Greys.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul dr nr niet!
Ik heb alleen t nr van mn kuthoerrrrrr
Nou, als je een beetje om dr gaf had je dus allang gesmst.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft es een hele zak chocolade autootjes leeggesnoept , had ie gejat van een kindje dat hier logeerde.
Ik had wel duizend keer tegen dat joch gezegd dat ie die zak niet op de bank moest leggen maar op tafel , en janken dat ie deed toen die zak leeg was
En wat moet ik precies SMSen naar die lieve schat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je een beetje om dr gaf had je dus allang gesmst.
Ohwja en dat willen we niet, een zwartgeblakerde Greys met een nattedozenboekje in d'r handen geklemt.quote:
Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja en dat willen we niet, een zwartgeblakerde Greys met een nattedozenboekje in d'r handen geklemt.
goh zus we zijn familie, ik las het en dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturen
Ze zijn alweer zo goed als weg inmiddelsquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan SMS je Q, die heeft het nummer van Greys vast wel, kan Q weer door SMSen naar Greys.
En dan zullen jullie nooit weten wat voor een ranzige aantekeningen Greys er allemaal bij heeft gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturen
Tsssssk jij denkt het ik schrijf het tenminste nog op hiero.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
goh zus we zijn familie, ik las het en dacht precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Sorry moest even lachen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja en dat willen we niet, een zwartgeblakerde Greys met een nattedozenboekje in d'r handen geklemt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, stop nou eens met die kutfoto's van die kuthonden* camera gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Adopteer er dan eentje bij dierentehuis.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, stop nou eens met die kutfoto's van die kuthondenWacht maar tot je mijn poesjes zou zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Adopteer er dan eentje bij dierentehuis.
Te laat... SMS sent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn alweer zo goed als weg inmiddels![]()
Nou Greys, de intentie was dr hoor![]()
Oh ja, kijk dan toch wat naast me ligt.
Eerst lagen ze samen zo:
[ afbeelding ]
Nu ligt Billy dr alleen nog maar en die ligt zo:
[ afbeelding ]
Al zeg ik t zelf, ik heb zoooooooo een leuk hondje![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt gewoon te lachen, ik zweer het.
En dan ruikt ie ook nog naar snowfairy, veel zoeter kan het niet
Jij hebt meer dan 1 poesje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn poesjes zou zien...
Wil je de lapo skat? Je mag hem hebben hoor.quote:
Heb je een excuus om daarnaartoe te gaan. Kun je er vooral veel meer knuffelen dan eentjequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelen
Zwijntje?? Pics!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef gothic-blackie het volgende:
* gothic-blackie is al blij zat met het slapende lieve hangbuikzwijntje (hij is een het geworden, en dan krijgen ze altijd zown hangbuikje dus we noemen m altijd liefkozend hangbuikzwijntje
Daar ben ik al de hele dag op aan het hunten maar nu ben ik mijn inspiratie voor een TT kwijt.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je de lapo skat? Je mag hem hebben hoor.
Mijnes was ook van vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat... SMS sent.![]()
Je hondjes zijn snoezerig en ze ruiken nu vast heerlijk. Ik moet mijn laatste flesje Snowfairy van vorig jaar maar eens gaan opgraven.
Krijg je hem wel op??quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
de megabapao is klaar, en hijs 20cm in doorsnee![]()
hij is alleen wel ingezakt
Neem dr 2, das nog leukerderderquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelen
Ja maar da's het probleem, ik ben mega allergisch voor hondenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb je een excuus om daarnaartoe te gaan. Kun je er vooral veel meer knuffelen dan eentje
Mocht ik het ongelukkige toeval van de LAPO hebben, dan mag jij voor mij het nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele dag op aan het hunten maar nu ben ik mijn inspiratie voor een TT kwijt.....
Foto?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
de megabapao is klaar, en hijs 20cm in doorsnee![]()
hij is alleen wel ingezakt
jummie!!!!quote:
Dan ben je voor katten zeker ook allergisch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar da's het probleem, ik ben mega allergisch voor honden
anders had ik er al lang een gehad
Assie maar lekker is toch?quote:
ik deel ze met me paquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrr.
Ga je ze allemaal nu opeten????
MrSubtle, dr zijn zat honden waar je mss niet allergisch voor zou kunnen zijn hoor.
Josh Stone heeft een toypoedel zegt ze net bij Paul de Leeuw
Cat, sms jij Greys?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
Nog 21 wie gaat de val vast opzetten?
Er zijn ook naakthonden die hebben weinig haar kijk maar naar die van oh-oh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat, sms jij Greys?![]()
en oh-oh: ja ik vind poedels dus stomda's beetje onhandig...
(en ja, ook voor katten en konijnen inderdaad)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn hangbuikzwijntje
[ afbeelding ]
Poedels zijn wel geweldige honden qua karakter, en qua uiterlijk kun je dr ook alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat, sms jij Greys?![]()
en oh-oh: ja ik vind poedels dus stomda's beetje onhandig...
(en ja, ook voor katten en konijnen inderdaad)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn hangbuikzwijntje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |