quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh tis bapaosorry, dan zien ze er goed uit
(ik dacht dat het gewoon broodjes moesten worden en ik vond ze al zo bleek)
FOTOquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:08 schreef nieslief het volgende:
Er staan hier heel schattig twee schoentjes in de woonkamer. Met heel schattig een cadeautje erbij en dingen erin van die choco mini pietjes en klaasjes. Zit net Lillie erin te vissen
euhm in dat stukje komt ze nog steeds redelijk hersenloos over hoor, maar wel lief hersenloosquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Michael is dood he.
Ja echt!
Maar wat een lief vrouwke is die Latoya he![]()
En het leek altijd de stomste van het stel.
Maar echt een lief ding is ze
Kan niet ik heb Lillie al weggejaagd en de schoentjes maar onder de kast gefrot waar ze tot morgen mooi blijven staan. Anders kan ik Muis er dadelijk ook nog wegvissen.quote:
mijne ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even zodat ik het snap: is die vrouwelijke sinterklaze bij Paul grappig? want dan is mijn gevoel voor humor dood
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
heb net van de vulling en het deeg wat over was een mega bapao gemaakt
dan zet je die schattige schoentjes met spul maar ff op tafel om een foto te maken. en daarna een doos derover heen zodat lillie en muis der niet bij kunnen komen (de ondeugden, of je geeft ze natuurlijk etenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kan niet ik heb Lillie al weggejaagd en de schoentjes maar onder de kast gefrot waar ze tot morgen mooi blijven staan. Anders kan ik Muis er dadelijk ook nog wegvissen.
Nee die was echt niet grappig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, even zodat ik het snap: is die vrouwelijke sinterklaze bij Paul grappig? want dan is mijn gevoel voor humor dood
Oh nou dan is het wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry was ff dat latoya filmpje aant kijken, ken ik ook niets aan doen dat die 15 minuten duurt
maar avond allen, ben ik weer eensheb hier soms het gevoel dat ik veel te weinig online ben, jullie gaan ook zo snel
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan zet je die schattige schoentjes met spul maar ff op tafel om een foto te maken. en daarna een doos derover heen zodat lillie en muis der niet bij kunnen komen (de ondeugden, of je geeft ze natuurlijk eten)
SMS d'r even.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die was echt niet grappig.
Aaaaaaaaaw arme Greys, ligt ze in bad, komen Nick en Simon bij Paul
Die hengelende kat mag van mij alleen maar knagen en knauwen en kraken enzow.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenen
Ik heb heul dr nr niet!quote:
ech nie de lieve kleine kinderschoentjes van me neefjes zijn veel leukerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de clue van een leuke foto was natuurlijk net die hengelende kat bij die gevulde schoenen
Dadelijk maakt ze kortsluiting.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul dr nr niet!
Ik heb alleen t nr van mn kuthoerrrrrr
quote:
Chico heeft es een hele zak chocolade autootjes leeggesnoept , had ie gejat van een kindje dat hier logeerde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die hengelende kat mag van mij alleen maar knagen en knauwen en kraken enzow.
Dan SMS je Q, die heeft het nummer van Greys vast wel, kan Q weer door SMSen naar Greys.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb heul dr nr niet!
Ik heb alleen t nr van mn kuthoerrrrrr
Nou, als je een beetje om dr gaf had je dus allang gesmst.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft es een hele zak chocolade autootjes leeggesnoept , had ie gejat van een kindje dat hier logeerde.
Ik had wel duizend keer tegen dat joch gezegd dat ie die zak niet op de bank moest leggen maar op tafel , en janken dat ie deed toen die zak leeg was
En wat moet ik precies SMSen naar die lieve schat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je een beetje om dr gaf had je dus allang gesmst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |