Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja en dat willen we niet, een zwartgeblakerde Greys met een nattedozenboekje in d'r handen geklemt.
goh zus we zijn familie, ik las het en dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturen
Ze zijn alweer zo goed als weg inmiddelsquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan SMS je Q, die heeft het nummer van Greys vast wel, kan Q weer door SMSen naar Greys.
En dan zullen jullie nooit weten wat voor een ranzige aantekeningen Greys er allemaal bij heeft gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee joh stel je voor dan kan ze die niet meer doorsturen
Tsssssk jij denkt het ik schrijf het tenminste nog op hiero.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
goh zus we zijn familie, ik las het en dacht precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Sorry moest even lachen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja en dat willen we niet, een zwartgeblakerde Greys met een nattedozenboekje in d'r handen geklemt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, stop nou eens met die kutfoto's van die kuthonden* camera gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Adopteer er dan eentje bij dierentehuis.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:19 schreef MrSubtle het volgende:
oh-oh, stop nou eens met die kutfoto's van die kuthondenWacht maar tot je mijn poesjes zou zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Adopteer er dan eentje bij dierentehuis.
Te laat... SMS sent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn alweer zo goed als weg inmiddels![]()
Nou Greys, de intentie was dr hoor![]()
Oh ja, kijk dan toch wat naast me ligt.
Eerst lagen ze samen zo:
[ afbeelding ]
Nu ligt Billy dr alleen nog maar en die ligt zo:
[ afbeelding ]
Al zeg ik t zelf, ik heb zoooooooo een leuk hondje![]()
[ afbeelding ]
Hij ligt gewoon te lachen, ik zweer het.
En dan ruikt ie ook nog naar snowfairy, veel zoeter kan het niet
Jij hebt meer dan 1 poesje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn poesjes zou zien...
Wil je de lapo skat? Je mag hem hebben hoor.quote:
Heb je een excuus om daarnaartoe te gaan. Kun je er vooral veel meer knuffelen dan eentjequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelen
Zwijntje?? Pics!!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef gothic-blackie het volgende:
* gothic-blackie is al blij zat met het slapende lieve hangbuikzwijntje (hij is een het geworden, en dan krijgen ze altijd zown hangbuikje dus we noemen m altijd liefkozend hangbuikzwijntje
Daar ben ik al de hele dag op aan het hunten maar nu ben ik mijn inspiratie voor een TT kwijt.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je de lapo skat? Je mag hem hebben hoor.
Mijnes was ook van vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te laat... SMS sent.![]()
Je hondjes zijn snoezerig en ze ruiken nu vast heerlijk. Ik moet mijn laatste flesje Snowfairy van vorig jaar maar eens gaan opgraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |