Krijg je hem wel op??quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
de megabapao is klaar, en hijs 20cm in doorsnee![]()
hij is alleen wel ingezakt
Neem dr 2, das nog leukerderderquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil er vooral een om te mee te spelen en om te knuffelen
Ja maar da's het probleem, ik ben mega allergisch voor hondenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb je een excuus om daarnaartoe te gaan. Kun je er vooral veel meer knuffelen dan eentje
Mocht ik het ongelukkige toeval van de LAPO hebben, dan mag jij voor mij het nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele dag op aan het hunten maar nu ben ik mijn inspiratie voor een TT kwijt.....
Foto?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
de megabapao is klaar, en hijs 20cm in doorsnee![]()
hij is alleen wel ingezakt
jummie!!!!quote:
Dan ben je voor katten zeker ook allergisch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar da's het probleem, ik ben mega allergisch voor honden
anders had ik er al lang een gehad
Assie maar lekker is toch?quote:
ik deel ze met me paquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrr.
Ga je ze allemaal nu opeten????
MrSubtle, dr zijn zat honden waar je mss niet allergisch voor zou kunnen zijn hoor.
Josh Stone heeft een toypoedel zegt ze net bij Paul de Leeuw
Cat, sms jij Greys?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:26 schreef nieslief het volgende:
Nog 21 wie gaat de val vast opzetten?
Er zijn ook naakthonden die hebben weinig haar kijk maar naar die van oh-oh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat, sms jij Greys?![]()
en oh-oh: ja ik vind poedels dus stomda's beetje onhandig...
(en ja, ook voor katten en konijnen inderdaad)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn hangbuikzwijntje
[ afbeelding ]
Poedels zijn wel geweldige honden qua karakter, en qua uiterlijk kun je dr ook alle kanten mee op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Cat, sms jij Greys?![]()
en oh-oh: ja ik vind poedels dus stomda's beetje onhandig...
(en ja, ook voor katten en konijnen inderdaad)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:31 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn hangbuikzwijntje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |