1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minderquote:
Ik heb heul je nummer nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:Keigave TT en volgens mij is het niet de eerste keer dat je het Nieslief flikt vandaag
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweestquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee, maar morgen nieuwe kansen nieuwe prijzen dus ......
Ik duik m'n nest zo in!!
Jaja, de intentie was drquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zongen valsch?
Dat moet ik terugzien! Morgen even kijken.
Catje
En de intentie van oh-oh
*sigh*
Zal mij benieuwen of ze morgen nog weten van wie het komt......quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
alvast truste, en succes bij het beschermen van de schoentjes, en have fun bij de gezichtjes van de jongens morgen dat sint en piet langs zijn geweest
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Ahhh een klussende Whoopie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Lekker veilig onder de ladder verstopt)
Freestyle
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm geen flits? bij gizmo heb ik ook heel veel slechte foto's die in het vorige topic is de enigste foto waar ik echt super super blij mee ben, staat hij zo mooi op
Dan neem ik het gewoon eens van je aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, de intentie was dr![]()
En als ik het goed met je voor heb dan zeg ik je dat je t beter niet terug kan kijken.
Sorry GothicBlacky, ik moet lachen om je faalkat
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?Geen flits dus idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jij hoeft voorlopig ook geen eigengemaakte bapao meer gok ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
bapaozilla is opperdepop, zit wel erg vol nu
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hijs zeker mooi rood, heeft mijn paps uitgezocht, was een nestje van twee (eerste nestje van moeders) en hij en zn broertje waren allebei even lief, en toen zei paps: kies deze want die ander is wat faler van kleur en zal steeds faler worden, deze zal waarschijnlijk mooi helder rood blijven, wat ook zo is, ook al word het wel ietsjes minder
Nou daar kom ik toch eens goed wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Whoopie heeft alien eyes!![]()
[..]
Ow ja, nou, dan is het je vergeven
Ik heb die foto niet gemaaktquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen flits dus idd.
Zeker bij oudere honden worden de ogen dan echt lelijk, is niet tegenop te fotoshoppen.
Daarom maak ik niet graag binnen foto's, maar liefst gewoon buiten met goed licht en zonder flits
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust mequote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef gothic-blackie het volgende:
ik gaat ff richting rookhoekje even sigaretje roken (oftewel, post nou niet weer het hele topic vol, dat is nogal veel om terug te lezen, heb de 10 topics van gisteren ook niet gehaald)
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
Wij hebben ook een mooie rooiert.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Jahaaa en volgend jaar mag ik mijn handtekening zetten........quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Whoopje kluste vandaag mee, maarehhmm iemand die weet hoe ik haar oogjes mooi krijg?AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Overdag topics in je eentje volbeppen ook hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet wonderen voor je plaatsing op de daglijsten, trust me
Nee dat snap ik ook wel heurquote:
Dat is een mooie leeftijd,quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm... 6 jaar (ben echt super slecht in leeftijd van kat onthouden, maar ik weet dat vriendje en ik 7 jaar hebben en dat we gizmo pas na anderhalf jaar hebben gehaald (hij is van mij en we hebben in juni 8 jaar)
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww
Bizar hoe bij een hond de ogen meestal wit worden, terwijl dat bij mensen rood is.
(als je trouwens ooit witte ogen ziet bij iemand op een foto, adviseer hem/haar dan onmiddellijk naar de dokter te gaan en te laten testen op leukemie)
Zie je goed in het donker meestal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet in de camera keek, heb altijd rode ogen ook zonder flits.
Zal hetquote:
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je goed in het donker meestal?
Zo is het!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg het niet bijgelezen vandaag
. Dus ik val er maar gewoon in....Haai
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!![]()
Greys... die TT![]()
![]()
Foto spam en tevens copy-ende-paste uit eigen topic!
Die foto op die poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echt gewoon alle nummers he? Die van MrS. heb ik zelfs!![]()
Greys... die TT![]()
![]()
Foto spam en tevens copy-ende-paste uit eigen topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freestyle
Je bent uniekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |