Ach, het ratje van Ikea is ook geschikt voor hondjes met een kunstgebitjequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Greys, kan ik niet wat schoonheid van jou lenen?Jullie zien er alle2 prachtig uit!
Tja als ze écht willen kunnen ze zoveel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkig
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...
Nee, echt, Billy heeft speelgoed zatquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik er de volgende keer ben neem ik er een paar voor je mee!
Hmm ja als je het zo ziet..ik heb zoiets van waarom verniel je dat schattig knuffeltje nu?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar juist als ze alles kapot kauwt dan vindt ze het toch net leuk en zou je t voor dr moeten kopen???
Ik zou blij zijn als die van mij es wat zouden slopen, dan kon ik nog meer nieuw kopen
In de quote zag ik em wel. Uit dezelfde serie heb ik nog een paar mannenfoto's die niet zo flatteus zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet?
Moet ik hem heel even in het topic doen en dan zo weer weghalen?
Het is ook haast niet te doen om als je hier post en leest, dan ook nog andere topics bij te houden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!
Nou niet zo bescheiden doen hoor Greysie. Je bent een prachtige vrouw!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoor
Nou ja, Maes wel, ik nietIk wil ook wel wat lelijke foto's laten zien? Dan wil je niets meer van me hebben
Hehe, ik heb ook al wel wat gekke foto's van je gezien, maar daar stond je nog beeldig op!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je, maar we waren helemaal opgedoft voor Kerst, normaal zien we er zo niet uit hoor
Nou ja, Maes wel, ik nietIk wil ook wel wat lelijke foto's laten zien? Dan wil je niets meer van me hebben
Ik weet welke jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
In de quote zag ik em wel. Uit dezelfde serie heb ik nog een paar mannenfoto's die niet zo flatteus zijn
Nou, dan vindt ze ze dus leuk zat, als ze ze niet leuk vinden doen ze dr niks meequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja als je het zo ziet..ik heb zoiets van waarom verniel je dat schattig knuffeltje nu?
En waarom sloop je dat leuk piepende balletje nu
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Terwijl jij met je foto's van je huis in K & W best herkenbaar bent.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou niet zo bescheiden doen hoor Greysie. Je bent een prachtige vrouw!
Ik vraag me soms werkelijk (geloof het!) af of jullie dezelfde zien als die ik in de spiegel ziequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hehe, ik heb ook al wel wat gekke foto's van je gezien, maar daar stond je nog beeldig op!!
Nee hoor, ik zal me er niets van aantrekken dat jij me eng vindt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, maareh, alter-ego, ik vind 't leuk dat je nu gewoon meepost hoor
Niet verkeerd begrijpen
Grappigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:15 schreef Bamba het volgende:
Mijn eerste post is in SC 214
En die van jou ook
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praatquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me soms werkelijk (geloof het!) af of jullie dezelfde zien als die ik in de spiegel zie
Maar dat hebben vrouwen wel vaker geloof ikLief van jullie in elk geval
Alles dat kapot moet kun je opsturenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan vindt ze ze dus leuk zat, als ze ze niet leuk vinden doen ze dr niks mee![]()
Knuffels haal ik bij de Kringloop, kosten geen fuck, dus gingen ze maar es stuk.
Ballen raken allemaal kwijt, omdat Chico ze bij vlagen persé mee naar buiten wil nemen, dus die mag ik af en toe nog es kopen![]()
Hij wil alleen maar tennisballen.
En IK wil dan niet die saaie gele, maar stoere met printjes, want das leuker voor op de foto, dus tis altijd nog ff zoeken ook
Zenkjoe hulpvolle dame.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Op fok zijn er iig al twee CB topics
MAC adres beveiliging + WPA2 komt dat it-ertje niet doorheenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgen
Baal wel vd buuf want mijn i-net wordt er niet sneller op en heb al eens gezegd dat ze zelf iets aan moet schaffen ipv zo'n it-ertje mijn verbinding te laten kapen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ach, het ratje van Ikea is ook geschikt voor hondjes met een kunstgebitje
Zoek zelf lui dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Je tekst is veranderd
And so the lion fell in love with the lamb
overigens is dat strafbaar, en kan je altijd dreigen met gerechtelijke stappenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgen
Baal wel vd buuf want mijn i-net wordt er niet sneller op en heb al eens gezegd dat ze zelf iets aan moet schaffen ipv zo'n it-ertje mijn verbinding te laten kapen.
Oh jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |