Hmm ja ik ben er sinds kort achter dat mijn buuf dus ook i-net via onze lijn (en ja die is beveiligd) en ws ook fokt want fok bokt nogal eens.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik weet nog wel jouw entree hier en hoe ze je allemaal té Mr. Perfect vonden.
Beter kun je je altijd blijven realiseren dat er lurkers zijn, ook lurkers die zich nooit zullen laten zien en waarvan je nog niet eens het idee hebt dat ze meelezen. Voor je het weet blijkt dat een buurman, collega of kennis te zijn. Gewoon voorzichtig zijn met je prive-info.
Ik vond het zo'n leuk jurkje maar kan het nergens anders vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk ook!
Heb je de quotes van Cat gelezen, ging het bij jou ook zo ongeveer met je konijn?
[..]
Nee, maar ik weet niet of ze die nog hebben!
Bedoel je die wollige? Waarvan ik vond dat ik er breed in uitzag? (vrouwen)
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Beter kun je je altijd blijven realiseren dat er lurkers zijn, ook lurkers die zich nooit zullen laten zien en waarvan je nog niet eens het idee hebt dat ze meelezen. Voor je het weet blijkt dat een buurman, collega of kennis te zijn. Gewoon voorzichtig zijn met je prive-info.
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maes, je bent een echte vrouw, achteraf iets willenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n leuk jurkje maar kan het nergens anders vinden.
Dank je voor je info, ik ga morgen eens googelen op je tips.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whiskas is niet echt goed voer voor katten (zegt zij voorzichtig). Er zitten veel granen in waar een kat met zijn spijsvertering niks mee kan. Vers vlees is het bbest, maar als je brok wil blijven geven kijk dan eens naar Carocat (best goedkoop) of Orijen (is duurder). Daar zitten veel minder stoffen in die een kat niet kan verteren.
Geef je afgemeten hoeveelheden? Want dat doe ik nu met Naartjie en die eet ook apart. Anders weet hij geen maat te houden.
Jammer dat het niet klikt met je andere katten. Heb je wel eens kalmerende zaken als Feliway (stekker of spray) of Bach druppels (door het voer of water) geprobeerd? Daar worden ze rustiger van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik lees ook weleens in OUD maar eigenlijk heb ik er nix te zoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Godver, nou wil ik helemaal die Ikea ratten![]()
Ik kom echt NOOIT bij Ikea, en Billy heeft speelgoed zat.
Welke hond heeft er nou twee overvolle speelgoedmanden, 1 thuis en 1 op kantoor ???
En hij maakt nooit iets stuk, dus het wordt alleen maar meer en meer en meer
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Maes, kijk wat ik tegenkom![]()
Wat was mijn haar kort nog!En wat kijk je guitig!
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesAAAAArgh ik zie em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik op zich wel, maar ik praat in het dagelijkse leven al vaak over m'n kind...Hier in F&F heb ik echt m'n ontspanning!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik lees ook weleens in OUD maar eigenlijk heb ik er nix te zoeken.
Maar juist als ze alles kapot kauwt dan vindt ze het toch net leuk en zou je t voor dr moeten kopen???quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopje heeft geen speelgoed, ze kauwt alles kapot, maar kan eens een knuffel proberen nu ze aan een kunstgebitje toe is.
ik hoor kwa interesses eigenlijk meer in MUZ of PTA of DIG, maar de mensen hier zijn veel leukerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in OUD meegelezen en eigenlijk vrijwel nooit wat gepost. Ben hier in F&F gaan posten, omdat we een kitten gingen halen en op de SC gestuit en nu lees ik bijna niet meer in OUD en zit ik altijd hier! Ik zit hier echt helemaal op m'n plaats!!
Terwijl jij met je foto's van je huis in K & W best herkenbaar bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben er sinds kort achter dat mijn buuf dus ook i-net via onze lijn (en ja die is beveiligd) en ws ook fokt want fok bokt nogal eens.
oh echt?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
MrSubtle en ik zijn volgens mij vrijwel tegelijk begonnen met posten hier
Maar als ze je dan in het echt zien....quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar is iedereen inmiddels wel van genezen gelukkig
[..]
Ja i know... ik zal ook nooit een foto publiceren of adresgegevens of zo... maar er zijn mensen die mijn nick kennen en dus gewoon kunnen zoeken als ze echt willen...
En what was I thinking met die doorzichtige schouderbandjesGreys, kan ik niet wat schoonheid van jou lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zien er alle2 prachtig uit!
And so the lion fell in love with the lamb
Als ik er de volgende keer ben neem ik er een paar voor je mee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Godver, nou wil ik helemaal die Ikea ratten![]()
Ik kom echt NOOIT bij Ikea, en Billy heeft speelgoed zat.
Welke hond heeft er nou twee overvolle speelgoedmanden, 1 thuis en 1 op kantoor ???
En hij maakt nooit iets stuk, dus het wordt alleen maar meer en meer en meer
Echt niet?quote:
Ik zal het eens proberen op te zoeken!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh echt?ik dacht dat jij een van de vaste crew was... wist wel van MI-etje dat ze ongeveer net nieuw was, bij jou nooit geweten
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dank je voor je info, ik ga morgen eens googelen op je tips.
Ook van de Feliway en Bach druppels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |