Ik zie het ook wel vaker verkeerd en dan denk ik van huh, dat is toch helemaal niks voor die-en-die om dat zo te zeggen en dan kijk ik nog eens naar de ikoon ..quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik gooi Loveless en Enfermereraarefer telkens door elkaar door het icoontje
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys had het echt zwaar, die eerste avond met Boris.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat zijn slechts de eerste twee pagina’s uit Boris Bengaal, welkom in Huize Greys! O+
Een heel lief topic was dat!
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi. Ik vind jou nu officieel eng
Ik ben altijd blij als erma weer een xD icoontje gebruiktquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel vaker verkeerd en dan denk ik van huh, dat is toch helemaal niks voor die-en-die om dat zo te zeggen en dan kijk ik nog eens naar de ikoon ..
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me wetenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja zeg!![]()
omdat ik op fok lees??
Hoe, waar, welke, vertel!?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag een nieuw vriendje geadopteerd
[ afbeelding ] het is de rechter
Die heb ik ook maar dan als speelgoed voor de hondquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat zijn die van Ikea he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Dat denk ik ook vaakquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me weten(en dan bedoel ik niet jou dus)
Big brother is watching youquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis niet heel serieus, maar 't laat me wel realiseren dat alles wat je hier roept misschien wel gelezen wordt door mensen van wie ik eigenlijk liever niet zou willen dat ze dingen over me weten(en dan bedoel ik niet jou dus)
Thanksquote:
Nee, maar ik weet niet of ze die nog hebben!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Ik wil dat jurkje wat jij aanhad maar niet hebt genomen. Weet je het merk nog?
Het is een rat maar wij noemen het muis. Bob is er helemaal gek mee. We zijn volgens mij nu aan nummer 4 toe. Ze zijn stevig en gaan best lang mee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die van Ikea he?
Die wil ik ook voor Billy
ik vind die dingen zo tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn die van Ikea he?
Die wil ik ook voor Billy
Whiskas is niet echt goed voer voor katten (zegt zij voorzichtig). Er zitten veel granen in waar een kat met zijn spijsvertering niks mee kan. Vers vlees is het bbest, maar als je brok wil blijven geven kijk dan eens naar Carocat (best goedkoop) of Orijen (is duurder). Daar zitten veel minder stoffen in die een kat niet kan verteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij eet whiskas brokken. (de harde, hij eet geen blik/natvoer).
En hij drinkt goed.
De reden dat hij gestressed is, is sinds we 2 andere katten in huis kregen. Nu 2 en 3 jaar later accepteert hij die nog steeds niet en blaast en gromt ie naar ze zodra ze in het zicht zijn.
Hij is nu trouwens alweer bijna 12 jaar.
Als een kitten groeit gaat er meer gewicht aan hangen als je hem zo oppakt (logisch) en wordt het voor een kat onaangenaam. Niet super pijnlijk of zo. Maar fijn is het zeker niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef Bamba het volgende:
Cat, dat van dat nekvel wist ik niet. Ik heb niet het idee dat het hem zeer doet, maar zal wel iets anders verzinnen dan. Ik moet dus nog even volhouden met het bijten afleren. Z'n nagels trekt 'ie gelukkig nu wel in en hij hangt niet meer in m'n gordijnen, dus we maken vorderingen.
Ik weet nog wel jouw entree hier en hoe ze je allemaal té Mr. Perfect vonden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Briljant. Mogelijk materiaal voor m'n boekquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind die dingen zo tof![]()
twee weken geleden deze gehaald:
[ afbeelding ]
dan lig je toch helemaal dubbel als je dat ziet
Eng he, als je het zo achter elkaar leest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
ThanksIk ook!
Heb je de quotes van Cat gelezen, ging het bij jou ook zo ongeveer met je konijn?
die rat heb ik ook, maar degene die ik vandaag heb gehaald is de muis, hij lag daar zo klein en leuk te wezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Bink heeft de IKEA rat ook!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |