Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Greys het volgende:
NoekjeVond het zo leuk om je te zien vandaag!
Je bent tof! (En mooi!)
Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef MLI het volgende:
Boris is mooi!![]()
Bengalen, geen makkelijke katten, maar dat had je op weg naar huis al gemerkt. Tof, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Ik zat ook te wapperenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.![]()
Het ging nog wel zo goed!![]()
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.![]()
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Geen idee. Daar heb ik ook helemaal niet gevraagd eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij?
Wat is er dan zo lastig aan, in het algemeen? Of bedoel je dat ze zonder stamboom niet die berg geld waard zijn en dat ze ze daarom lastig vinden? Het is echt een schat. Hij zat hiervoor in een huis met 4 andere katers en daar was hij niet gelukkig. Boris wilde graag enig-kat zijn in een huis en een hondje er bij. En een tuin!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij? Dan niet zo gek, Bengalen kosten zo'n 750 euro of meer, zonder stamboom zijn het alleen maar 'lastige' katten voor sommige mensen.
Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef MLI het volgende:
Nee, dat is helemaal niet gek, zeker niet als je een kat uit een asiel haalt. Als je bij een fokker er niet om vraagt, is het wel gek.
Bengalen zijn echt de meesters onder de katten, gruwelijk sterk, lenig, energiek. Ze kunnen een pain in the ass zijn omdat ze ook nog eens intelligent zijn.
Moet absoluut kunnen, met beloningen enzo. Slimme katten zijn lastiger te straffen, zeker als ze van water houden.Maar kijk niet op van wat sloperijtjes als je thuiskomt van het werk, volgens mij zijn ze eerder sluw dan brutaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!
En ze houden van spelen. Kan hij mooi samen met Bink met zijn kleine IKEA knuffeltjes spelen
Kan geen kwaad om het even te laten zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Moet ik hem trouwens even in de keuken laten zien waar zijn bakje water en brokjes staan?
Of is dat te opdringerig en vindt hij dat vanzelf wel, denken jullie?
Wat al scheelt is dat Bengalen niet aan behang schijnen te krabben (gewoon nooit!?) en niet in gordijnen gaan hangen/klimmen. Dat schijnt totaal niet in het karakter aanwezig te zijn. Apart he?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Moet absoluut kunnen, met beloningen enzo. Slimme katten zijn lastiger te straffen, zeker als ze van water houden.Maar kijk niet op van wat sloperijtjes als je thuiskomt van het werk, volgens mij zijn ze eerder sluw dan brutaal, maar dat kan ik mis hebben.
Jij bijna live. Ik echt op een forum. Schaaaamquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.![]()
Het ging nog wel zo goed!![]()
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.![]()
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Op het aanrecht? Of dat nou juist weer beter van niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Je zou Boris op een hogere plek eten kunnen geven.
Bink krijgt twee keer per dag eten, tussen de middag en 's avonds. En dan doe ik gewoon de keuken dicht als Bink eet (die heeft het binnen 2 tellen opquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Maar ja, dat vreet ie alsnog Bink's bakje leg en hij heeft dieetvoer
Janneke wel, Taco niet. Maar Taco moet gewoon net zo lang in de keuken blijven zitten tot 'ie z'n eten op heeftquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet alleen niet of Boris een kat is die in een keer zijn brokjes eet.
Doen katten dat wel eens dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |