Mee eens Ingquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:Arme Baloe, ik hoop dat Ing ons snel weer op de hoogte wil houden, we kunnen dr ieg steunen en zo
Hij ligt steeds gekker ookquote:
Arme Baloe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, smsje gehad vanmiddag. Baloe had vandaag niet zo'n beste dag helaas![]()
Hopen dat het morgen beter gaat!
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijstquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan was je echt zooooo de sjaak geweest, en terecht ook nog![]()
Agossie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hem dalijk wakker zoenen ook, hij heeft nu wel lang genoeg geslapen
Dr zijn zooooooooveel huisdieren zonder haar johquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde, huisdiertjes moeten haar hebben vind ik, maar die van jou zien der zo schattig knuffelig zoenerig lief uit
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshopquote:
Must try harder mop!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijst
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij IS zo groot. Het beest weegt nu ruim 2600 gram en heeft een vetpens.
Hijs wakker.quote:
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshop
Ja dag! Q vond me poepigquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Must try harder mop!
Doe het goed of doe het niet
Awwwwwwwwwquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
![]()
Ik kijk ook maar half, ik wil die film al jaren zien omdat Gong Li dr in zit, maar dr commerciële westerse films zijn geloof ik allemaal maar slecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Hannibal Rising staat op hier. Ik kijk met een half oog.
Oh! Wolven op tv en Boris ligt meteen met grote ogen naar de tv te kijken!![]()
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag! Q vond me poepig![]()
Neem nog wat cola. Met een rietje. Zuigen moet je, zuigen!
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.
Donequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.
Wil je hem wel een keer uit je spoiler mikken?
Dan kan ik mijn post later ook even aanpassen
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat normaal voor die leeftijd? Of is mijn Gizmo gewoon echt klein? Hij was sowieso erg klein toen we 'm meekregen.
Frits was toch ook een bravert?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaal
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.
Steek dr nog een op troela
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
DoneEn ook van Photobucket verwijderd.
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Frits was toch ook een bravert?
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Nou, is je heer thuis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Het is dat ik je al wat beter "ken" door al je posts hier en weet dat jij dit liefdevol bedoelt en zegt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Die ouwe zandkastelenpieserdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwarsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ouwe zandkastelenpieserd
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Oooh heerlijk is datquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.![]()
Vandaag heeft ze ook weer uitgebreid liggen kroelen en vrijen bij me op schoot.
Whoeeehoeeeeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
Volhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Niet meerquote:
misschien ligt het gewoon aan de naam van het beestje. mijn gizmo doet dat ook (en nu is hij 6) maar ziet dat ook echt als spelen, maar houd ook op als ik bv au roep of nee zeg. en hij doet het ook alleen bij mij en soms bij mijn vriend, maar bij anderen is hij te bang om dat te doen (de schijterd (of met t, heb t nu 3 keer met beide getypt en zie het niet))quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Nee joh, dies kleiner dan een nomale kat hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whoeeehoeeeeeee![]()
Veeg me op!
Wat is dat trouwens een mega poes!
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.![]()
Tja... alles kan, maar ik vind het wat onwaarschijnlijk. Als hij van stress meer gaat eten dan is het ook logisch als hij bijkomt. Maar als hij normaal of zelfs minder eet (door stress) dan zou ik er ook een fysieke oorzaak bij gaan zoeken. Schildklierproblemen zijn bij voorbeeld berucht.
En weet je zeker dat het vet is? Want een kat kan ook vocht vasthouden en daardoor zwaarder worden. maar dan is een beestje echt ziek en zie je het ook allang aan het gedrag (suffig, sloom etc.)
Ow ja, en dat alle katten hun voeding kunnen doseren en stoppen als ze verzadigd zijn is NIET waar. Naartjie hier die vreet door totdat zijn bak leeg is. En is -ook na een jaar dieet- nog steeds wat te dik.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
Hebiknetgedaanquote:
oh, dan unblock me eensquote:
Hoi Maes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Arme Ingetje en Baloetjevoor allebei.
Thanks to de samenvatting ben ik redelijk op de hoogte.
Ik heb vanmiddag pepernoten gemaakt en ze zijn heerlijk. Ik heb geen keukenweegschaal dus alles moest op de gok. Ik ben een goeie gokker.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, leeg je prullenbak ook eens dan
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Greys, wat is Boris toch een prachtige kat.![]()
Dat denk ik elke keer weer als ik foto's van hem zie.
Ow en Bink is ook een cutie hoor.
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.
De kater waar het om gaat heeft echt overgewicht. We zijn er al eens mee naar de dierenarts geweest en volgens hen was het niet iets fysieks. Hij is toen een poos op dieet geweest met speciaal dieetvoer, maar daar werd ie diep ongelukkig van. Bovendien hebben we nog drie andere katten en die haalden vanalles uit om dat dieetvoer te eten, terwijl de kat op dieet alle moeite deed om de gewone brokjes te pakken te krijgen.
Nu proberen we er maar gewoon op te letten dat hij normaal eet, we zien hem liever gelukkig.
The love story continues!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Bink & Boor, the story so far
20 september 2008, Boor vindt het maar een lange autorit van Zwolle naar Bleiswijk
[ afbeelding ]
21 september, na 1 dag voelt Boor zich al thuis:
[ afbeelding ]
21 september: Bink vindt dat ik teveel foto's van Boor maak en wil ook in tha pictjurrrrr. OH HAI!
[ afbeelding ]
29 september: enige toenadering wordt gezocht, step into tha light, doggy!![]()
[ afbeelding ]
En precies op Dierendag, 4 oktober, geeft Bink toe en mag Boor er bij liggen.
Kijk de triomfantelijke blik van Boor, priceless!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sindsdien is het goed. Alleen... move that butt, dog!
[ afbeelding ]
Boor is gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en mag op de kont van Bink slapen.
[ afbeelding ]
Einde love story
Nee on-be-grij-pe-lijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?![]()
En ja, ik bof!
Oh god ja, weet je nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Boor heeft zoveel expressie, Bink is vrij stoicijns he
Ja maar op foto's altijd vrij uitdrukkingloosquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.
Hoevel water moet er in het bakje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, weet je nog"Weet ie nou waar zijn water staat dan????????"
En juichen bij elke keutel
Hij eet whiskas brokken. (de harde, hij eet geen blik/natvoer).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?
Een gelukkige kat is heel belangrijk, maar een te dikke kat loopt het risico minder lang gelukkig te zijn. Naartjie was ook niet blij met zijn dieetvoer, mar at het wel (= vuilnisbak). Nu krijgt hij een mengsel van dieetvoer en normaal voer en binnenkort gaat hij helemaal over op vers vlees.
[..]
The love story continues!
Boor en Bink![]()
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
De reis van het asiel naar huisquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoevel water moet er in het bakje?
Hij heeft al een uur niet gepoept, weet hij nog waar de kattebak staat?
Moet ik hem erop zetten misschien?
Hoeveel hoort hij te eten, zou dit normaal zijn?
Hij zit bovenop de kast, kan hij er zelf af?
Zoooo lief.
Nou, in die doos was het 't vreselijkste monster dat ik ooit had gezien. Die tanden en die klauwen die door de luchtgaatjes kwamenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
De reis van het asiel naar huisIk kende toen alleen maar mijn eigen kat (dat is een monster) en Boor zat in een doos en daar wilde hij uit. En als ik zeg uit dan bedoel ik uit met alle geweld eruit
En wij stoppen bij het benzinestation en Ing weer bellen. En ik dacht zo komen we nooit thuis met een wilde kat in de auto
Het viel allemaal erg mee
(achteraf)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoevel water moet er in het bakje?
Hij heeft al een uur niet gepoept, weet hij nog waar de kattebak staat?
Moet ik hem erop zetten misschien?
Hoeveel hoort hij te eten, zou dit normaal zijn?
Hij zit bovenop de kast, kan hij er zelf af?
Zoooo lief.
Oops sorry Mr.S. ik keek even heel onscherp en zag jouw ikoon voor die van muis aan.quote:
en ik had op het loopbrugje ook dwarslatje getimmerd, anders was het misschien te gladquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar
Ik heb dus voor mijn eerste konijn een loopplankje gebouwd, omdat ik bang was dat ie niet in z'n hok zou komen anders. Later bleek ie gewoon OVER zijn hok te kunnen springen, laat staan erin
Hoi JJHquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog wat elegante foto's van Bink gevonden
[ afbeelding ]
Vergissen is menselijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oops sorry Mr.S. ik keek even heel onscherp en zag jouw ikoon voor die van muis aan.
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zooooo herkenbaar
Ik heb dus voor mijn eerste konijn een loopplankje gebouwd, omdat ik bang was dat ie niet in z'n hok zou komen anders. Later bleek ie gewoon OVER zijn hok te kunnen springen, laat staan erin
Ja, toen had Bink zich verloofd met Koekie, het hondje van een vriendin (en mede-FOK!ster Conleche).quote:
Ik ben niet zo van de katten, maar deze vind ik wel een heel mooie tekening hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zet ik het voer op de keukentrolley, vraag ik me af of ie er wel bij kan.
Boor en ergens niet bij of op kunnen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de ikonen dan ook nog al was het maar een béetje op elkaar leken, dan was het nog niet zo erg. Maar voor geen meter dat ze op elkaar lijken.quote:
Die tweede ( sphynx ) is maar heel klein, maar die eerste ( peter bald ) is ook niet groot, dat kun je wel zien op die foto's naast Chicoquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, die eerste kat leek echt mega! Maar Karel is nogal van de kale poesjes dus. Ouwe geilerd die het is
Ik gooi Loveless en Enfermereraarefer telkens door elkaar door het icoontjequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als de ikonen dan ook nog al was het maar een béetje op elkaar leken, dan was het nog niet zo erg. Maar voor geen meter dat ze op elkaar lijken.
Ik ken Koekie (en conleche) wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toen had Bink zich verloofd met Koekie, het hondje van een vriendin (en mede-FOK!ster Conleche).
Hoi. Ik vind jou nu officieel engquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken Koekie (en conleche) wel.![]()
(heb ook veel meegelezen in "slank".
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Moet ik hem trouwens even in de keuken laten zien waar zijn bakje water en brokjes staan?
Of is dat te opdringerig en vindt hij dat vanzelf wel, denken jullie?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Heb Boris nu even in de keuken 'opgesloten' met waterbakje, eetbakje (even laten zien) en de kattenbak. Maar hij likt vooral het bakje van Bink uit, want dat ruikt vast erg lekker. Zat niets meer in verder. En Bink begon meteen aan de brokjes van Boris. Dus hoe ik dat het beste op kan lossen, beter apart eten geven maar? Kat in de gang en hond in de keuken ofzo?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het aanrecht? Of dat nou juist weer beter van niet?
Ik voel me echt een n00b, Heer G is de katten-ervarene, ik nietEn hij is nu niet thuis helaas.
Oh, ik zie Boris door de keukendeur nu op het fornuis zitten![]()
Te loeren dat ie weer naar binnen wil!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Dank allemaal
Hoe hoog kan ik dat eten van Boris nou precies plaatsen?
Op de eettafel is geen plan natuurlijk, dan springt ie daar met eten ook steeds op (niet dat we ooit aan tafel eten, maar het gaat om het idee). Op de boekenkast lijkt me weer té hoog. Op het dressoir dan? Da's toch gek, kattenvoer op het dressoir? Of gewoon niet teveel bij nadenken?
Ik moet het wel in één keer goed doen natuurlijk, en niet met dat bakje blijven slepen. Dus nog even goed nadenken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik zat net dezelfde foto te posten MissBliss!
Morgen met daglicht weer lekker veel foto's maken, verheug me er nu al op.
Oh, dat brengt me bij de volgende vraag...
Bink slaapt altijd op de slaapkamer. Boris willen we in de woonkamer laten slapen. Zal ie gaan brullen 's nachts, of zal het wel meevallen? Een manier om er achter te komen natuurlijk, dus domme vraag eigenlijk
Ben er nog steeds niet uit wat nou de vaste plek voor het voerbakje van Boris gaat worden.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Viev!
Jullie zijn enorme schatten!![]()
Ben zo blij dat het niet gek is dat ik die vragen stel. Was bang dat het nogal ondoordacht over zou komen dat we de kat hebben geadopteerd, maar Boris hóórt gewoon bij ons en Bink! En als Heer G er was zou die al lang gezegd hebben 'Mens, stel je niet zo aan, zet dat bakjes gewoon daar-en-daar'. Maar nu weet ik niet waar daar-en-daar isKeukentrolley doen dan maar ja?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Wacht! Hij zat natuurlijk net al op het fornuis en die staat naast die trolley!
Dus: hij kan zo hoog springen!
En dat zijn slechts de eerste twee pagina’s uit Boris Bengaal, welkom in Huize Greys! O+quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:Hij ging kopjes geven aan de bovenplank van de trolley, stopte zijn neus eerst in het waterbakje, toen in het voerbakje en ging eerst de brokjes aflikken en ze daarna smakelijk zitten eten
Heb alleen niet gezien hoe hij er weer afgekomen is, of hij dat weer via het fornuis deed of gewoon rechtstreeks op de grond sprong. Lijkt me niet handig als hij regelmatig over het fornuis gaat wandelen, wat als de gaspitten nou nog heet zijn?
Twee weken geleden voor het laatst geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:50 schreef Maes het volgende:
Greys ben jij de laatste tijd nog bij dat leuke kledingwinkeltje bij jou in het dorp geweest?
Hij heeft luipaardvlekkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de katten, maar deze vind ik wel een heel mooie tekening hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |