Frits was toch ook een bravert?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaal
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.
Steek dr nog een op troela
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
DoneEn ook van Photobucket verwijderd.
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Frits was toch ook een bravert?
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Nou, is je heer thuis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ook cola te lurken, maar ik stap zo over op wodka redbull.
Zoek dekking
"ZOEK ZOEK ZOEK de poesjes!!!" werkt ook met Bink
Alleen Boor ziet ie niet als poes op de een of andere manier. Gelukkig maar misschien ook
Het is dat ik je al wat beter "ken" door al je posts hier en weet dat jij dit liefdevol bedoelt en zegt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Die ouwe zandkastelenpieserdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was een vies vuil sekreet maar dan wel een leuk vies vuil sekreet
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Boor en Bink zijn zo'n leuk setje.
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Cat, jij weet veel van katten... weet jij of een kat in gewicht toe kan nemen door "stress"?
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwarsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).
Maar ik zou me er niet teveel zorgen om maken als Gizmo verder lekker speels en actief is. Ik neem aan dat je hem ontwormd hebt en dat maandelijks herhaalt.
Ieder katje groeit in zijn eigen tempo en Satsu heeft natuurlijk gemazzeld met een extra supply moedermelk. Ik denk dat hij daardoor wel erg groot is voor zijn leeftijd. En als je dan nagaat dat hij is begonnen als katertje van 78 gram.![]()
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ouwe zandkastelenpieserd
[..]
Ja, dat had ik echt nooit durven dromen dat dat zó goed zou gaan, een 12-jarig mopperhondje en een asielkitteh waar zogenaamd van alles mis mee zou zijnHet heeft zo moeten zijn
Oooh heerlijk is datquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zo mooi he, als dat gebeurt. Net als met Yoko en mij.![]()
Vandaag heeft ze ook weer uitgebreid liggen kroelen en vrijen bij me op schoot.
Whoeeehoeeeeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
Volhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Niet meerquote:
misschien ligt het gewoon aan de naam van het beestje. mijn gizmo doet dat ook (en nu is hij 6) maar ziet dat ook echt als spelen, maar houd ook op als ik bv au roep of nee zeg. en hij doet het ook alleen bij mij en soms bij mijn vriend, maar bij anderen is hij te bang om dat te doen (de schijterd (of met t, heb t nu 3 keer met beide getypt en zie het niet))quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gizmo is idd heel erg speels, hij valt me nu continue aan als ik achter de laptop zit...Bijten dat 'ie doet! Weet jij iets om 'm dat af te leren? We proberen 'm te negeren en aan z'n nekvel pakken en daarna op de grond zetten. Maar hij is behoorlijk dwars
Nee joh, dies kleiner dan een nomale kat hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whoeeehoeeeeeee![]()
Veeg me op!
Wat is dat trouwens een mega poes!
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben geen dierendokter of zo hoor.![]()
Tja... alles kan, maar ik vind het wat onwaarschijnlijk. Als hij van stress meer gaat eten dan is het ook logisch als hij bijkomt. Maar als hij normaal of zelfs minder eet (door stress) dan zou ik er ook een fysieke oorzaak bij gaan zoeken. Schildklierproblemen zijn bij voorbeeld berucht.
En weet je zeker dat het vet is? Want een kat kan ook vocht vasthouden en daardoor zwaarder worden. maar dan is een beestje echt ziek en zie je het ook allang aan het gedrag (suffig, sloom etc.)
Ow ja, en dat alle katten hun voeding kunnen doseren en stoppen als ze verzadigd zijn is NIET waar. Naartjie hier die vreet door totdat zijn bak leeg is. En is -ook na een jaar dieet- nog steeds wat te dik.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:22 schreef oh-oh het volgende:Ik was helemaal vergeten dat Karel Faolan ook al zo leuk vond, hij heeft echt the hots voor naakte poezen
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |