Mee eens Ingquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:Arme Baloe, ik hoop dat Ing ons snel weer op de hoogte wil houden, we kunnen dr ieg steunen en zo
Hij ligt steeds gekker ookquote:
Arme Baloe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, smsje gehad vanmiddag. Baloe had vandaag niet zo'n beste dag helaas![]()
Hopen dat het morgen beter gaat!
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijstquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan was je echt zooooo de sjaak geweest, en terecht ook nog![]()
Agossie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga hem dalijk wakker zoenen ook, hij heeft nu wel lang genoeg geslapen
Dr zijn zooooooooveel huisdieren zonder haar johquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb dus precies hetzelfde, huisdiertjes moeten haar hebben vind ik, maar die van jou zien der zo schattig knuffelig zoenerig lief uit
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshopquote:
Must try harder mop!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, give me some credit woman, ik heb mijn grijze massa al af moeten schrapen voor deze lijst
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij IS zo groot. Het beest weegt nu ruim 2600 gram en heeft een vetpens.
Hijs wakker.quote:
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is! En blij dat je er blij mee bent, want ik ben een beetje een prutser en ik heb geen Photoshop
Ja dag! Q vond me poepigquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Must try harder mop!
Doe het goed of doe het niet
Awwwwwwwwwquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
Met kusjes wakker gemaakt en dan gaat ie kermen en kreunen en zn poten om mn nek slaan![]()
![]()
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs wakker.
![]()
Ik kijk ook maar half, ik wil die film al jaren zien omdat Gong Li dr in zit, maar dr commerciële westerse films zijn geloof ik allemaal maar slecht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Hannibal Rising staat op hier. Ik kijk met een half oog.
Oh! Wolven op tv en Boris ligt meteen met grote ogen naar de tv te kijken!![]()
Ik zuig me bijna vacuüm senk joe ferry mutsj.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag! Q vond me poepig![]()
Neem nog wat cola. Met een rietje. Zuigen moet je, zuigen!
Nou ik bof wel echt met hun hoor, sinds Frits dr niet meer is heb ik zulke bravertjes allemaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en je hondjes boffen maar met elkaar.
Donequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat met picasa te prutsen en dat lukte niet.
Wil je hem wel een keer uit je spoiler mikken?
Dan kan ik mijn post later ook even aanpassen
Ik moet je bekennen dat ik het eigenlijk niet weet. Mijn schema gaat tot 11 weken. Daar lag Satsu al aardig op voor (1300 gram waar het gemiddelde 1000 gram was).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is dat normaal voor die leeftijd? Of is mijn Gizmo gewoon echt klein? Hij was sowieso erg klein toen we 'm meekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |