Hebiknetgedaanquote:
oh, dan unblock me eensquote:
Hoi Maes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:34 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Arme Ingetje en Baloetjevoor allebei.
Thanks to de samenvatting ben ik redelijk op de hoogte.
Ik heb vanmiddag pepernoten gemaakt en ze zijn heerlijk. Ik heb geen keukenweegschaal dus alles moest op de gok. Ik ben een goeie gokker.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, leeg je prullenbak ook eens dan
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Greys, wat is Boris toch een prachtige kat.![]()
Dat denk ik elke keer weer als ik foto's van hem zie.
Ow en Bink is ook een cutie hoor.
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat je geen dierendokter bent, maar je hebt wel veel ervaring met (opvang van) katten.
De kater waar het om gaat heeft echt overgewicht. We zijn er al eens mee naar de dierenarts geweest en volgens hen was het niet iets fysieks. Hij is toen een poos op dieet geweest met speciaal dieetvoer, maar daar werd ie diep ongelukkig van. Bovendien hebben we nog drie andere katten en die haalden vanalles uit om dat dieetvoer te eten, terwijl de kat op dieet alle moeite deed om de gewone brokjes te pakken te krijgen.
Nu proberen we er maar gewoon op te letten dat hij normaal eet, we zien hem liever gelukkig.
The love story continues!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Bink & Boor, the story so far
20 september 2008, Boor vindt het maar een lange autorit van Zwolle naar Bleiswijk
[ afbeelding ]
21 september, na 1 dag voelt Boor zich al thuis:
[ afbeelding ]
21 september: Bink vindt dat ik teveel foto's van Boor maak en wil ook in tha pictjurrrrr. OH HAI!
[ afbeelding ]
29 september: enige toenadering wordt gezocht, step into tha light, doggy!![]()
[ afbeelding ]
En precies op Dierendag, 4 oktober, geeft Bink toe en mag Boor er bij liggen.
Kijk de triomfantelijke blik van Boor, priceless!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sindsdien is het goed. Alleen... move that butt, dog!
[ afbeelding ]
Boor is gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en mag op de kont van Bink slapen.
[ afbeelding ]
Einde love story
Nee on-be-grij-pe-lijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ze zoiets in een asiel proppen he?![]()
En ja, ik bof!
Oh god ja, weet je nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Boor heeft zoveel expressie, Bink is vrij stoicijns he
Ja maar op foto's altijd vrij uitdrukkingloosquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Bink is slim, ze kan boksen, high fiven en heel erg goed luisteren.
Hoevel water moet er in het bakje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, weet je nog"Weet ie nou waar zijn water staat dan????????"
En juichen bij elke keutel
Hij eet whiskas brokken. (de harde, hij eet geen blik/natvoer).quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor voer geef je? Brokken, natvoer of vers vlees?
Een gelukkige kat is heel belangrijk, maar een te dikke kat loopt het risico minder lang gelukkig te zijn. Naartjie was ook niet blij met zijn dieetvoer, mar at het wel (= vuilnisbak). Nu krijgt hij een mengsel van dieetvoer en normaal voer en binnenkort gaat hij helemaal over op vers vlees.
[..]
The love story continues!
Boor en Bink![]()
En Greys hier maar hyperen en paniekeren bij elke snorhaar van Boor die trilde.
De reis van het asiel naar huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |