MAC ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MAC adres beveiliging + WPA2 komt dat it-ertje niet doorheen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja
Da's geen desinteresse hoor, dat ik dat nog niet gedaan heb. Maar ik doe eigenlijk amper meer wat met Hyves, vandaarIk zal het morgen allemaal weer eens een beetje bijwerken en je dan toevoegen! Of zometeen nog, eerst even kijken of daar nog genante dingen op staan
Je snapt natuurlijk dat wij ook graag meekijkenoordelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je me nou eens toevoegt op hyves, dan kun je zien vanaf welk referentiepunt ik praat![]()
Maar daar ben je toch vanaf zodra je in je nieuwe huis woont?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt maar ik post ook niets waarvan ik spijt denk te krijgen
Baal wel vd buuf want mijn i-net wordt er niet sneller op en heb al eens gezegd dat ze zelf iets aan moet schaffen ipv zo'n it-ertje mijn verbinding te laten kapen.
Hoe kom je daar nu weer bij?????????quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ehm Subtle, je PM box is vol
Zat jij soms heel de avond met oh-oh te PMen?
en weer leegquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Dat werkt niet bij tokkiesquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens is dat strafbaar, en kan je altijd dreigen met gerechtelijke stappen
HELEMAAL NIETquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?????????
Dan doen Mr en ik elke avond
mac adres, is een code die in je computer gebakken zit, zegmaar zijn sofinummerquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Je bent ook veul te druk met lijstjes he?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch vanaf zodra je in je nieuwe huis woont?
Het valt niet op, als jullie beider inboxen zo ongeveer tegelijkertijd vol zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?????????
Dan doen Mr en ik elke avond
Wat doen julie toch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Sam zat er mee aan haar oor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef Maes het volgende:
Van dat roze weet ik nix meer (geblokkeerd zeker)
Je hebt PMquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat wij ook graag meekijkenoordelen
Hoi Lovelessquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Enfermera het volgende:
Wat is die hannibal een kutfilm zeg. Dan maar Blade kijken. Maar ga zo slapen gok ik![]()
Nou ja zeg, die van jou is om de haverklap vol , die van mij nu voor t eerstquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt niet op, als jullie beider inboxen zo ongeveer tegelijkertijd vol zijn
Fijn vooruitzicht hoor, weg van de tokkies én naar je eigen met bloed-zweet-en-tranen verbouwde droomstulpje toe.quote:
Ow ik snap het wel maarehh ik wacht wel een maandje en zet de router mooi uit overdagquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mac adres, is een code die in je computer gebakken zit, zegmaar zijn sofinummer![]()
je kan je router instellen om alleen jouw computer door te laten, zelfs al heeft hij het wachtwoord goed
en anders vraag jij een it-ertje om, terwijl zij op jouw internet zit, haar pc te kraken, de verbinding werkt twee kanten op he
You bet your pretty ass it will bequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
Ik neem aan dat dit topic vol is als ik terug kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |