Cutequote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
dat is idd niet leukquote:Op donderdag 12 november 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Kut transdesign...wel betalingsverzoekjes sturen maar mij mailen ho maar..!
Leuke lakjes dames
dat ziet er gaaf uitquote:Op donderdag 12 november 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 1 uit kunnen persen..
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo, ik doe lekker niet aan foto's want ik ben zielig met mijn grieparm.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Jij ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Doek ut zelluf wel..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachtenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:38 schreef Misstique het volgende:
Zo, heb een PayPal account gemaakt, geld overgemaakt en nu wachten tot het er op staat, zodat ik eindelijk een bestelling bij Transdesign kan gaan doen. Heb al een hele waslijst met lakjes, dus ik moet gaan kiezen..
Ah verdorie, ik had alleen naar de eerste mail gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Juist, heb ook al eens mailtjes van David gehad.....quote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stond als tip op makeupalley. Het betalingsverzoek komt ook van dat adres.
Dit was al een hele grote stap voor me, ben een schijterd met dit soort dingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan ook rechtstreeks, hoef je niet te wachten. Tenzij je dat niet fijn vindt natuurlijk.
david werkt ook niet, i did it twicequote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
David? Hoe kom je bij dat adresIk had de mail naar sales@ verzonden.
Dan gooi ik zo ook maar een mailtje naar dat david-adres , thanks in ieder geval!
je moet ju nagelriemen smerenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doek ut zelluf wel..![]()
[ afbeelding ]
Dank jullie wel voor de complimentjes..
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .quote:Op donderdag 12 november 2009 22:53 schreef DebjeD het volgende:
Zou ik nu dan ein-de-lijk mijn pakketje bijna krijgen of is ie weer terug in amerika??? Snap er helemaal niks meer van...
Out of Foreign Customs, November 12, 2009, 2:36 pm, UNITED STATES
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009
Eerst is ie op 2 november in Nederland into foreign customs en nu op 12 november out of foreign customs in amerika???? Hij is toch niet weer teruggestuurd![]()
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad???
Mooooooie nageltjes oblivionI love roseeee
Kuch, heb vanmiddag staan metselen, mag ik even?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
je moet ju nagelriemen smeren![]()
maar verder
nice try..quote:Op donderdag 12 november 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kuch, heb vanmiddag staan metselen, mag ik even?
Ik denk dat hij wel kan zien dat het verkeer van fok.nl komtquote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Juist, heb ook al eens mailtjes van David gehad.....
Zou hij trouwens denken waarom de laatste tijd zo veel uit Nederland?????
ik luister nooit naar de trackings, die zijn niet wijs johquote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .
Dus misschien krijg ik ook die melding morgen.
Verder raar dat er nu US staat. Afwachten dus.
Bij een normale bestelling niet nee, maar deze zat bij de douane...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik luister nooit naar de trackings, die zijn niet wijs johik zie het vanzelf wel verschijnen denk ik dan
Ja dat vond ik dus ook al raar dat er nu US staat net alsof ie weer terug is in amerika.... Ach ik wacht al meer dan 2 weken ik kan nog wel eventjes wachten.... Ben alleen zo'n ongelofelijk stuk ongeduldquote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijne staat nu op Into Foreign Customs, November 02 03, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS .
Dus misschien krijg ik ook die melding morgen.
Verder raar dat er nu US staat. Afwachten dus.
ik luister juist niet naar de buitelandse trackings, ik laat veul schoenen overkomen en soms blijven ze wel weken liggen bij de douane, en van die tracking word je alleen maar ongeduldig, hier in NL van TNT is nog best te doenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij een normale bestelling niet nee, maar deze zat bij de douane...
Jawel!!! In Kruidvat op het Pieter Vreedeplein! Daar heb ik die van mij gekochtquote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
In Tilburg hebben twee Kruidvatten in het centrum maar kleine displays. Dus jullie hoeven niet daar te zoeken.
Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef tesjebesje23 het volgende:
Nog steeds geen stempels setjes in a'dam gevondenWeet iemand iets over A'dam of Haarlem?? Ik MOET ze gewoon hebben! Nog een vraagje, kan je china glaze ook ergens in de winkels kopen of alleen bestellen? Ander moet ik maar eens gaan bestellen bij transdesign maar ik vrees dat dan het hek van de dam is...
Dat is de derde danquote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!!! In Kruidvat op het Pieter Vreedeplein! Daar heb ik die van mij gekocht
Waar?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!
Van P2 in Duitsland bedoel je?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef DebjeD het volgende:
Mimu was je trouwens al in Enschede geweest of nog niet?
Ben wel nieuwsgierig of ze er leuke kleurtjes hebben...
Geweldig toch zo'n ventquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef MissJ het volgende:
China Glaze QT
[ afbeelding ] - erg sexy
China Glaze Recycle
[ afbeelding ] - heel mooi en rustig
China Glaze Robotica
[ afbeelding ] - romantisch
China Glaze Trophy Wife
[ afbeelding ] - erg schattig
China Glaze Polar Ice
[ afbeelding ] - geen mening
Opi Red
[ afbeelding ] - geil!!
Opi Sapphire
[ afbeelding ] - feestelijk, leuk voor een feestje
Essie Angora Candi
[ afbeelding ] - moooiiii
Essie Eternal Optimist
[ afbeelding ] - mooi, rustig en neutraal
Je weet dat 'geen mening' betekent dat hij het lelijk vind hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:25 schreef MissJ het volgende:
Whehehe, ik heb sinds een aantal weekjes een nieuwe vlamen hij vindt het geweldig dat ik nagellakgeil ben. Hij ziet het ook altijd als ik weer wat anders op heb.
We hebben net via msn mijn transdesign bestelling doorgenomen en dit vond hij ervan:
[..]
Geweldig toch zo'n vent
ooow haha, nou eigenlijk zei hij niet van "geen mening", maar hij zei niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat 'geen mening' betekent dat hij het lelijk vind hè?
Idd supermooie kleurtjes!!! Maar ik bedoelde eigenlijk de OPI kleurtjes bij de kapsalonquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van P2 in Duitsland bedoel je?
Nee we gaan morgen. Het zijn wel heel leuke kleurtjes hoor.![]()
[ afbeelding ]
http://innenundaussen.blogspot.com/2009/09/neu-p2-sortiment.html
EURO 1,55!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van P2 in Duitsland bedoel je?
Nee we gaan morgen. Het zijn wel heel leuke kleurtjes hoor.![]()
[ afbeelding ]
http://innenundaussen.blogspot.com/2009/09/neu-p2-sortiment.html
Dat gebeurt mij ook nog wel eens... Soms slipt het er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
Inderdaad...
Ik vraag me af hoe je een payment kunt missen![]()
Ordenen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:24 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand waar je van die wielen kunt krijgen gewoon in de winkel?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Lijkt me handig om mn kleurtjes te ordenen, papiertjes raak ik alleen maar kwijt
Ja ze hadden er ook 2 stempelsetjes liggen! Niet genomen want ik vind ze wel schattig maar heb er geen geduld voor denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar geen stempelsetjes in Stad toch? Gister was er iemand druk met het veranderen van het schap.
En ook niet die collectie die tegelijk met de Moonlight zou komen. Ik kan het niet meer vinden op hun website. Maar daar zaten ook leuke kleurtjes bij.
Nouja, onthouden welke kleur welke is.. in het flesje zien ze er vaak anders uit. Met zo'n wiel zie je de echte kleur en kun je de naam op de achterkant schrijvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ordenen?Ik zal straks eens een overzichtfoto maken van hoe mijn 'collectie' erbij staat
En ze schijnen ook nog vrij goede kwaliteit te hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:28 schreef bernies het volgende:
[..]
EURO 1,55!!!!
Laat nu net in Kranenburg een DM geopend zijn!!
mooi!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
Ik lees best vaak met jullie topic mee, maar nu laat ik een keer mijn nagels zien; (ik heb het niet zelf gedaan hoor!)
[ afbeelding ]
*doet handje tegen voorhoofd en valt flauw*quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:06 schreef Linnie20v het volgende:
Jullie geloven het nooit....ik heb een mail gehad van DAVID, jaja het is écht waar!
Komt ie:
Sorry! We miss your payment.
Your order will send out tomorrow.
David Tran
TDI.
mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
Ik lees best vaak met jullie topic mee, maar nu laat ik een keer mijn nagels zien; (ik heb het niet zelf gedaan hoor!)
[ afbeelding ]
Mooi zeg! Uit de losse hand gedaan? (de styliste dan he?)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel voor de complimenten! Ik zal ze doorgeven aan me nagelstyliste.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi zeg! Uit de losse hand gedaan? (de styliste dan he?)
en welkom!je weet dat als je eenmaal hier gepost hebt er geen weg terug is he? Ik zou vast een grote koffer kopen voor al die lakjes die gaan komen
You can check out, but you can never leave!
Uh, nouja, de rest vind hem blijkbaar niet ruk dus misschien bevalt hij jou ook wel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Mirjam het volgende:
ah, een soort vijl met 4 verschillende kanten dusthanks
waar koop ik zoiets hier in de gangbare winkels?
zeker als die van essence ruk is?
ik zal 't gewoone ens uitproberenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uh, nouja, de rest vind hem blijkbaar niet ruk dus misschien bevalt hij jou ook wel?
Ik heb zo'n blok van euronagelblablabla gekocht en die vind ik echt super. Ik heb er ook nog ergens een van Wet n Wild maar dat wordt hier niet meer verkocht.![]()
Leuk Taiga!
Puckzz ik zie ook dat rare ding.
Ik wilde een plaatje van de Essence site halen en nu zie ik dat ze twee verschillende hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal 't gewoone ens uitproberen
die van essence, is dat gewoon een platte vijl met 4 genummerde vlakken?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje van de Essence site halen en nu zie ik dat ze twee verschillende hebben.![]()
Die platte lijkt me prima, die zes-in-1 is de rukke.
Ik heb er gewoon 1 van t DA merk gekocht en die werkt prima.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Mirjam het volgende:
ah, een soort vijl met 4 verschillende kanten dusthanks
waar koop ik zoiets hier in de gangbare winkels?
zeker als die van essence ruk is?
Dat zijn de leukste aankopen vind ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Mirjam het volgende:
ohja, was gisteravond nog even in het kruidvat, stond al in de rij bij de kassa, werd er voor mijn neus 2 gigantische bakken met make up neergezet, alles 1 euro
allemaal rimmel, gosh, en wat catrice.
ben nu 5 lakjes, een oogschaduw en mascara rijker, voor het astronomische bedrag van 4, 90
mijn moeder meesnuffelen, die nam ook nog een mascara, oogschaduw en lakje mee, 2,10
er zit hier echt nergens een DAquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 1 van t DA merk gekocht en die werkt prima..
ja hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste aankopen vind ik.
erg he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben thuis aan het werk, maar ben zó in de verleiding om ff op de fiets te springen en naar de winkels te gaan.Moet
wer
ken....
![]()
Dat vroeg ik me ook af, ik heb me niet in kunnen houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
Waarom heeft Enchantra precies nu korting als ik eigenlijk niet mag bestellen.. Ik-ga-sterk-zijn!
Nee ik ken blad niet, denk alleen verkrijgbaar in de UK.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van Glamour magazine?
Ik las op makeupalley een bericht dat daar deze maand Nails Inc. nagellak bij zit in verschillende kleuren en ik wil Nails Inc. nagellak.
Daar was is al bang voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee ik ken blad niet, denk alleen verkrijgbaar in de UK.
Bij de Nederlandse editie? Ik zie niks op de website.. www.glamour.nlquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van Glamour magazine?
Ik las op makeupalley een bericht dat daar deze maand Nails Inc. nagellak bij zit in verschillende kleuren en ik wil Nails Inc. nagellak.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Yaaaayyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Boozypakketje lag net op de mat! (woensdagavond besteld, retesnel dus!!)
Ik had een verrassingspakketje van 15 euro genomen, en dit kreeg ik:
Vlopje:
[ afbeelding ]
Daarin, roze tasje:
[ afbeelding ]
Daarin, 3 goed in bubbelplastic verpakte pakjes:
[ afbeelding ]
Daarin: 6 lakjes![]()
[ afbeelding ]
We hebben vlnr:
(creme) Plum pie in the sky, (creme) Mulberry mayhem, (de rest is shimmer) Metallic blue, Dirty&Flirty, Pink star burst, Cherry tobacco
De kleuren zijn in het echt wat feller/donkerder, vooral de lichtroze..
Ik ben blij!!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ze hadden er ook 2 stempelsetjes liggen! Niet genomen want ik vind ze wel schattig maar heb er geen geduld voor denk ik.
Ikz ag net de foto's niet, maar MOOI!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Vlopje:
[ afbeelding ]
Daarin, roze tasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben vlnr:
(creme) Plum pie in the sky, (creme) Mulberry mayhem, (de rest is shimmer) Metallic blue, Dirty&Flirty, Pink star burst, Cherry tobacco
Ik ben blij!!
Echt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Neee glamour is gewoon te koop hier. De UK versie zelfs ook bij de Bruna enzo. Moet nu boodschappen doen dus ik zal even kijken!
Ja hij is kleiner dan een Helmer! Ik kan alleen geen betere foto maken want ik heb 'm op een beetje onhandige plek staan daarvoor.. Ik kan alleen van bovenaf een foto maken en dan lijkt ie idd hugequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
@Daph: weet je wel zeker dat die kleiner is dan een helmer? Hij ziet er erg groot uit.
Bij de Appie lag wel een ander blad met een rituals ligloss....nou ja, nog twee bladen met gloss de rest was eraf gejat, zo asso vind ik dat! En dan voor een blad van 3 euro of zo....quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Bij de Appie hetzelfde verhaal, zo jammer
Ziet er super uit!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
Allemaal cheapo nagellakjes, maar t effect is best ok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
WAUW ik vind het echt prachtigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die grijze van de Schlecker is trouwens echt mooi. Superglanzend en met 2 laagjes een hele mooi egale kleur.
Neeee nu heb ik een hand repair set gezien met allerlei leuke dingetjes voor maar $ 13.. Ik ga 'm zo wegklikken!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef bernies het volgende:
Nog een tip trouwens voor fijne zachte nagelriemen:
[ afbeelding ]
Meer info op:
http://www.burtsbees.com/(...)r-cuticle-creme.html
De geur is heerlijkals je van citroen houdt en het tast de nagellak niet aan (uiteraard wel matte en suede)
Wow die zijn echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorriequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neeee nu heb ik een hand repair set gezien met allerlei leuke dingetjes voor maar $ 13.. Ik ga 'm zo wegklikken!!
Uh..wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef bernies het volgende:
Zou Sinterklaas misschien voor ons dit lakje in de pakjesboot meenemen?
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!!!!!!
Ik vind dat we hier allemaal een flesje van mogen krijgen in onze schoen!
(maar zal wel niet, deze ging laast voor heel veel geld bij e-bay weg $239.50 echt kijk zelf :http://cgi.ebay.com/Clari(...)059c32#ht_500wt_1182
Have fun!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Zo,nu snel Ruby Pumps er op, en dan op naar Delft. (feestje)
het is gewoon een mooi kleurtje...........quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
Uh..wat?Zit er vermalen diamant in ofzo?
Degelijk rood natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net even m'n Into the night der afgehaald. Wat een pokkewerk met die glitters.![]()
Nu even verzinnen welk kleurtje ik er op ga doen, heb vanavond een date.![]()
Ben jij nou een man of een vrouwquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat, en hij is discontinued en dus niet meer te koopquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef bernies het volgende:
[..]
het is gewoon een mooi kleurtje...........
Mijn moeder zou dat doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef MissJ het volgende:
WTF![]()
welke idioot gaat 239,50 dollar uitgeven aan 1 flesje nagellak
Ik ken dat. Lekker lakken voor de tv terwijl alle spullen boven staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
En mijn zooiVriendlief wil een leuk koffertje voor me kopen omdat ik altijd beneden aan tafel lak, dus dan stop ik boven elke broekzak vol met flesjes en watjes en mijn handen vol met het papieren bordje (om te stempelen) en de Konad set en wat nog niet meer
![]()
Voor dat bedrag kunnen we ongeveer een keer of zes bij TD bestellen = 54 lakjesquote:
Van weblog pretty random, over het feit dat ze meer dan 1500 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ooh my goddddd) nagellakken heeft..quote:FACT. A Helmer makes your stash look convincingly smaller than it is. Invest in one. Or four.
Hmmm ja is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!! Mijn transdesign pakketje is er!!!!
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
Sorry voor de crappy foto's (iPhone)
![]()
En nu maar eens gaan lakken de hele avond
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef bernies het volgende:
Nog een tip trouwens voor fijne zachte nagelriemen:
[ afbeelding ]
Meer info op:
http://www.burtsbees.com/(...)r-cuticle-creme.html
De geur is heerlijkals je van citroen houdt en het tast de nagellak niet aan (uiteraard wel matte en suede)
dat meest rechtse lakje, wat is dat voor lak? die's erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom bijbetalen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wel 18.01 bijbetalen wat ik echt overal vandaan moest zoeken want noooooit geld in portemonnee....
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Pakketje was eruit gevist door de douanequote:
he, bah, kut is datquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Pakketje was eruit gevist door de douaneMoest er ook bijna 3 weken op wachten...
Maar de meneer van de TNT die het pakketje bracht vond t ook belachelijk
Net als dom stickers plakken op boozyflopjes.. had een vak geleerd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, bah, kut is dat
hebben die gasten niks beters te doen ofzo
Heb je ook glitter en strikkies op je tenen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef Oblivion het volgende:
Taiga en vain, mooie nagels weer!![]()
Allemaal leuke kleurtjes...![]()
En ben weer helemaal bij...![]()
(En heb de hik, dat is irritant!)
Alleen geen strassteentjes, leek me irritant zitten op de nagel met dichte schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Net als dom stickers plakken op boozyflopjes.. had een vak geleerd!
Tsja jammer van die rekening maar t blijft goedkoper als hier in nederland... Ik vond t veel erger dat ik zo lang moest wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Leuk transdesign pakketje! I like!Jammer van de rekening. Is het pakketje van Tegan al binnen? Die lag toch ook bij de douane?
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
Vlopje:
[ afbeelding ]
Daarin, roze tasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben vlnr:
Ik ben blij!!
Hij is coolquote:
Dat ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef vain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel jammer dat je bij moest betalen, maar gelukkig is je pakje er eindelijk, heel veel lek plezier vanavondquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
welkom, leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Makake het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).
Dus mocht iemand nog swatches of iets dergelijks willen kan je dat altijd vragen. Ik ben zelf ook nagellak verslaafd dus ik voel me ook aangesproken in dit topic haha!
True, dat is ook de reden dat ik daar bestel.. Maar nu kun je wel helemaal genieten van alle (!) OMG lakjes!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:55 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Tsja jammer van die rekening maar t blijft goedkoper als hier in nederland... Ik vond t veel erger dat ik zo lang moest wachten
ja, hoi, hebben jullie ook fok!korting?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Makake het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk om te zien dat je blij bent met je lakjes. (Ik ben Maaike van Boozyshop, en kwam via google in dit topic, en kon het even niet laten om te reageren!).
Dus mocht iemand nog swatches of iets dergelijks willen kan je dat altijd vragen. Ik ben zelf ook nagellak verslaafd dus ik voel me ook aangesproken in dit topic haha!
Nope, maar mijn pakketje is een dag later dan die van DebjeD door de douane gejat, dus ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Leuk transdesign pakketje! I like!Jammer van de rekening. Is het pakketje van Tegan al binnen? Die lag toch ook bij de douane?
Fokkorting? Hhaha, dat zou nog eens een idee zijn. De enige korting zit op het verrassingspakket (2.50 per lak)quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hoi, hebben jullie ook fok!korting?
zit nog te twijfelen om wat te bestellen..
Subtielquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Whoehoequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, maar mijn pakketje is een dag later dan die van DebjeD door de douane gejat, dus ik heb goede hoop.
En mijn H&M pakketje komt waarschijnlijk ook morgen![]()
.
nee, dan gaat het even overquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:46 schreef Makake het volgende:
[..]
Fokkorting? Hhaha, dat zou nog eens een idee zijn. De enige korting zit op het verrassingspakket (2.50 per lak)
Kan ik je helpen door iets te fotograferen zodat je het in real life ziet? Dan roep je maar hoor!
Goed plan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks.
Zullen we dan het volgende topic maar [Nagel SC] noemen?
laten we het maar houden zoals het nu is, lijkt me prima toch>?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks.
Zullen we dan het volgende topic maar [Nagel SC] noemen?
Dat commentaar idd!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Over die Clarins polish:
http://pretty-random.com/blog6.php/2009/09/21/clarins230Dat commentaar bij die foto's
![]()
Hij is wel echt ont-zettend gaaf!!
Ik voelde heel eerlijk gewoon een jaloers steekjequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:
![]()
![]()
![]()
De doos![]()
[ afbeelding ]
De rekening![]()
[ afbeelding ]
Beetje zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Helemaal zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
De kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
![]()
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sweetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Onduidelijke webcamfoto, maar wou toch ook eens mijn nagels showen
Nagellak van Essence en vlinder sticketjes
[ afbeelding ]
Heb ik gehaald bij DA. Is van Maybeline, dat was 2 halen 1 betalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Tof bakje puckzz en die middelste boven lakwaar komt die weg ? hebben!!
Na het eten koken eens gaan plates etc. bestellen
Ik vind 'm ook echt geweldig, maar zoveel geld voor een potje lak wordt me echt te gortig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat commentaar idd!!
maar IMHO is dit wel DE ultime nagellak waar ik alleen maar van kan dromen
Dat is op zich ook wel leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah goed plan! of als we een bulk bestelling doen ofzo?
Aanvulling; kun je die inhangbak ook los kopen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Mirjam het volgende:
oeh puckzzz, leuke lakjes, en knappe doos
waar komt die doos vandaan?
Ik vind um mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef bernies het volgende:
Zou Sinterklaas misschien voor ons dit lakje in de pakjesboot meenemen?
[ afbeelding ]
Zoooo mooi!!!!!!
Ik vind dat we hier allemaal een flesje van mogen krijgen in onze schoen!
(maar zal wel niet, deze ging laast voor heel veel geld bij e-bay weg $239.50 echt kijk zelf :http://cgi.ebay.com/Clari(...)059c32#ht_500wt_1182
Moeilijk hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Yay voor de bestellingenIk heb een mandje gevuld bij Enchantra maar eigenlijk mag ik niet bestellen.. Gr.
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?quote:
da's veel paarsquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef lookinforyou het volgende:
OPI-A Grape Fit!
CG-Preppy Pink #795
CG-Coconut Kiss #567
CG-Evening Seduction #256
CG-Flying Dragon #1011
CG-Grape Juice #717
CG-Fashionably Late #222 *
CG-Ghoulish Glow Top Coat *
CG-Sexy Silhouette #223
Deze heb ik zondag besteld.
Keek net even op de site. En ik zag staan, ok to ship
ja klopt inderdaad. De een heeft veel roze en ik ben helemaal gek van paars in alle soorten en tintenquote:
Ik heb twee plates en vier stempellakjes in mijn mandje, ik heb nog plates onderwegquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar dan mag je toch wel 1 of 2 dingen bestellen toch, vooral dan natuurlijk omdat het zooo goedkoop is toch?
Ik heb bij veelsieraden.nl nog 3 konad plates en stempellakjes besteld en nu mag ik ook niet meer van mezelf
erg he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef MissJ het volgende:
OMG![]()
Heb net even op scangrie.com gekeken en nu heb ik een verlanglijstje van 8 China Glaze lakjes![]()
Heb net gisteravond mijn 1e bestelling op transdesign.com gedaan en nu al heb ik een verlanglijstje voor meer meer meer!
Dit is echt ernstig verslavend
Mag dit op het forum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Neh, het is nog goedkoper bij Transdesign dan met korting daar.
ah, goeie vraagquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verkoopt Transdesign ook stempellakken dan?
Ik heb ook zo een ding, heb hem met donkere kleuren nog wel eens nodig. Als ie niet meer zo goed werkt, dan haal ik het stiftje eruit, en vul ik hem een beetje bij. Wat nagellakremover in een spuitje en dan in die pen, werkt primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:10 schreef mmascha het volgende:
Nou heb ik zo'n nailpolishcorrectorpen(in 1x goed!) naast me liggen maar ik lak inmiddels zo netjes dat ik um niet nodig heb.
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Ze verkopen het wel. Onder Nail Art Colors & Stickers.
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alleen sets toch? Ik kan me niet herinneren dat ik losse stempellakken heb gezien.
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef DebjeD het volgende:![]()
![]()
![]()
Uitgepakt![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel losse plates. Misschien kunnen we David overhalen.
Ondertussen zijn we wel op first name basis met hem toch.
Minstensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:28 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hoeveel verzendkosten heb jij betaald?
Want je kan maar 9 lakjes doen voor 18 dollar....en die daarna was in de 50 dollar geloof ik?
Vind het dan jammer dat je 'maar' 12 lakjes hebt gekocht voor die verzendkosten
Ik zou er dan nog 10 bij hebben gedaan denk ik![]()
Douanekosten zijn standaard 12.50, maar btw wel meer ja. Maar bij 60 euro aan lakjes betaal je 11 euro btw, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Dan had ze ook veel meer douane-kosten moeten betalen...
18 euro met daarin 12.50 inklaringskosten dus 6 euro btw.. Ik had er wat meer bij gedaan, maar nogmaals, ik weet niet hoeveel ze te besteden hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Ze moest al 18 euro betalen, en ze had voor minder dan 60 euro lijkt me...
Ja idd een beetje vreemd maar heb er ook niet echt op gelet tijdens t bestellen,.., Misschien omdat t twee pakketjes van 6 zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Linnie20v het volgende:
Dan snap ik er geen drol vanbij meer dan 9 lakjes was het toch 50 + dollar?
Ik ga nog eens op de site kijken
Ik hoop voor David dat ie mijn pakketje vandaag nog verzonden heeft, want heb nog altijd geen invoice......*wacht ongeduldig*
ja, heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
ik vroeg het, thanksquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef vain het volgende:
Pfff wat gaan jullie snel!!! Thanks iedereen voor de leuke reacties op mijn nageltjes.
De nagellak helemaal rechts (glittertjes) is een nagellakje van 50 cent uit Benidorm. Het merk is "Paris..." is niet helemaal leesbaar. Tis een beetje een groene glas met megaveel grote glitters. Er zit een zilveren nagellak onder, hij is dus transparant met een groene glans. Oh en ehm weet niet meer wie t vroeg (is ook al weer zooooveel pagina's geleden) maar ik= vrouw, maar ik denk dat mn profiel missch nog man zegt
[ afbeelding ]
dat ziet er inderdaad wel heel erg leuk uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef babyfeet het volgende:
zo mooie lakjes hebben jullie besteld
jeetje dat je zoveel bij moest betalen zeg maar ja je hebt mooie kleuren.
ik vind wat ik nu heb gedaan bij mijn nagels wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel niet Mirjam, maar wagon trial is erg mooi. Al komt de kleur op de foto niet zo heel goed over, het is een meer donkermosgroenige ondertoon.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mirjam, had jij niet CG wagon trail?
Ik moet zeggen hij is toch wel mooi!!![]()
[ afbeelding ]
Is dat een Konadplate op die onderste?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef mmascha het volgende:
Die derde is gaaf Puckzzz! Die rode/roze.
Gisteravond nog wat gelakt maar ik vond de uitvoering niet zo mooi.(Ik ben niet snel tevredenEn anders heb ik de rest van de avond niks meer te doen
)
[ afbeelding ]
DIt is ook van gisteravond en zit er nu nog op.
[ afbeelding ]
Ik had deze roze vandeweek gekocht en toen ik um gisteravond uit het tasje haalde dacht ik: Deze heftige kleur had ik toch niet gekozen? Maar eenmaal op mijn nagels vond ik um erg mooi.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
En toen zag ik ineens op 1 van mijn oude lakjes een stickertje op de dop 'Holographic' HUH? Wtf! Ik heb gewoon een holografisch lakje zonder het te wetenMerknaam zegt me helemaal niets en ik weet ook niet meer waar ik 'm ooit gekocht heb. Volgens mij op vakantie in Turkije in zo'n winkeltje bij het hotel.
Catherine Arly - kleur 899
[ afbeelding ]
sorry ik slaap nog..quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ga ff googelen op de merknaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:28 schreef L-E-A het volgende:
Het is weekend! Dus ik mocht ook weer lakken haha. Heb even een onduidelijke telefoonfoto:
[ afbeelding ]
Dazzling Pink van Catrice
Echt een enorm felroze kleur (heb helaas niet zo'n goede camera op m'n telefoon)! Vind 'm wel leuk geloof ik...maar misschien meer een kleurtje voor de lente/zomer.
[ afbeelding ]
Dit is het flesje en zo ziet de kleur er op m'n nagels ook uit.
Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergensquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef moussy het volgende:
LEA, mijn keuken heeft die kleur![]()
Mijn nagels zijn op de natte krant lengte, ik ga ze straks maar knippen/vijlen en dan misschien eens lakken, ik baal..
Jep. M66. Ik vond die bloesem zo mooi. Die bamboe is ook leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat een Konadplate op die onderste?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh een keuken in die kleur! Wat vet! Heb je daar geen foto van ergens![]()
Op jouw foto zie je de kleur idd beter Kleintje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ Bericht 17% gewijzigd door moussy op 14-11-2009 11:56:41 ]Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef moussy het volgende:
[..]Vijl jij de zijkanten mous?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de ontopic, mn nagels die om mijn vingertoppen klappen
[ afbeelding ]Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Okidoki!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontstekenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet bijlezen en als ik nu het topic sluit ook geen nieuwe openen. Ik kom alleen even zeggen tegen snkr dat ik haar lakjes heb en nu haar adres nodig heb zodat ik ze op kan sturen,. tegen muck dat de setjes goed overgekomen zijn![]()
, tegen obli dat ik nog twee setjes heb kunnen bemachtigen in Duitsland en dat ik schandalig veel nagellak gekocht heb.
Fijn weekend.
Next week, there mine..quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Soms een haaltje verder niet, anders krijg ik van die kleine prikkertjes naast mn nagels die gaan ontsteken
Allemaal mooiquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef PeRi het volgende:
Deze had ik dus gistermiddag gehaald bij de HEMA, op werk had ik even niks te doen 's middags..
[ afbeelding ]
High Shine nailpolish #02, hij lijkt een beetje op Rimmel Pro's Grape Sorbetwat een van mijn ultieme favo's is.
Ik heb gisteravond nieuwe transdesign lakjes gehad. In het pakje zaten 2x essie's Matte about you en
[ afbeelding ]
VLNR
Essie - It's genius, China Glaze - Awaken, OPI - Royal Raja Ruby, OPI - You don't know Jacques! Suede
[ afbeelding ]
Essie - It's genius
[ afbeelding ]
China Glaze - Awaken, deze vind ik zeer tof.
[ afbeelding ]
OPI - You don't know Jacques! Suede, Looooooovin' deze!! Favo!
En ik zie dat ik nu Royal Rajah Ruby vergeten ben op te doen. Geen tijd meer nu, komt ander keertje weer
.
Waarom een magepakket en niet per 9? dan heb je veel minder kans op het betalen van de invoerrechten....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik kreeg net een complimentje op mijn nagels van een vriendin van m'n zusjeEn ik heb er niks speciaals mee!
Ik kreeg net geld in m'n hand gedrukt van m'n oom, nog van mijn verjaardag, dus ik denk dat ik binnenkort een megapakket bij Transdesign ga bestellen en oa dit dan gebruik om de invoerkosten te betalen![]()
Nog steeds geen teken van mijn pakketje though! Postbode is al geweest.. Mannetje van de pakketdienst ook, dus helaas.
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:38 schreef puntoortje het volgende:
had ik vanmorgen mijn nagetjes zo mooi gelakt, na de zwemles/ kind omkleden, boodschappen helemaal onder de deukjes en afdrukkenalles er maar weer afgehaald.
Als de kids vanaaf weg zijn ga ik een nieuwe poging doen
Daar heb ik ook last van, met de konad topcoat.... En ik heb hem echt nog niet lang. Lastig wel, dan ga je er van die draden mee trekken soms..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoeveel lagen zaten er dan wel niet op? Of had je geen Topcoat gebruik?
Mijn TC van Konad wordt trouwens erg stroperig en dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |