Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:36 schreef tesjebesje23 het volgende:
Nog steeds geen stempels setjes in a'dam gevondenWeet iemand iets over A'dam of Haarlem?? Ik MOET ze gewoon hebben! Nog een vraagje, kan je china glaze ook ergens in de winkels kopen of alleen bestellen? Ander moet ik maar eens gaan bestellen bij transdesign maar ik vrees dat dan het hek van de dam is...
Dat is de derde danquote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!!! In Kruidvat op het Pieter Vreedeplein! Daar heb ik die van mij gekocht
Waar?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier in Tilburg hebben we een winkel die China Glaze verkoopt.. maar elders in het land... ? Geen idee!
Van P2 in Duitsland bedoel je?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:07 schreef DebjeD het volgende:
Mimu was je trouwens al in Enschede geweest of nog niet?
Ben wel nieuwsgierig of ze er leuke kleurtjes hebben...
Geweldig toch zo'n ventquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef MissJ het volgende:
China Glaze QT
[ afbeelding ] - erg sexy
China Glaze Recycle
[ afbeelding ] - heel mooi en rustig
China Glaze Robotica
[ afbeelding ] - romantisch
China Glaze Trophy Wife
[ afbeelding ] - erg schattig
China Glaze Polar Ice
[ afbeelding ] - geen mening
Opi Red
[ afbeelding ] - geil!!
Opi Sapphire
[ afbeelding ] - feestelijk, leuk voor een feestje
Essie Angora Candi
[ afbeelding ] - moooiiii
Essie Eternal Optimist
[ afbeelding ] - mooi, rustig en neutraal
Je weet dat 'geen mening' betekent dat hij het lelijk vind hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:25 schreef MissJ het volgende:
Whehehe, ik heb sinds een aantal weekjes een nieuwe vlamen hij vindt het geweldig dat ik nagellakgeil ben. Hij ziet het ook altijd als ik weer wat anders op heb.
We hebben net via msn mijn transdesign bestelling doorgenomen en dit vond hij ervan:
[..]
Geweldig toch zo'n vent
ooow haha, nou eigenlijk zei hij niet van "geen mening", maar hij zei niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat 'geen mening' betekent dat hij het lelijk vind hè?
Idd supermooie kleurtjes!!! Maar ik bedoelde eigenlijk de OPI kleurtjes bij de kapsalonquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van P2 in Duitsland bedoel je?
Nee we gaan morgen. Het zijn wel heel leuke kleurtjes hoor.![]()
[ afbeelding ]
http://innenundaussen.blogspot.com/2009/09/neu-p2-sortiment.html
EURO 1,55!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van P2 in Duitsland bedoel je?
Nee we gaan morgen. Het zijn wel heel leuke kleurtjes hoor.![]()
[ afbeelding ]
http://innenundaussen.blogspot.com/2009/09/neu-p2-sortiment.html
Dat gebeurt mij ook nog wel eens... Soms slipt het er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
Inderdaad...
Ik vraag me af hoe je een payment kunt missen![]()
Ordenen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:24 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand waar je van die wielen kunt krijgen gewoon in de winkel?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Lijkt me handig om mn kleurtjes te ordenen, papiertjes raak ik alleen maar kwijt
Ja ze hadden er ook 2 stempelsetjes liggen! Niet genomen want ik vind ze wel schattig maar heb er geen geduld voor denk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar geen stempelsetjes in Stad toch? Gister was er iemand druk met het veranderen van het schap.
En ook niet die collectie die tegelijk met de Moonlight zou komen. Ik kan het niet meer vinden op hun website. Maar daar zaten ook leuke kleurtjes bij.
Nouja, onthouden welke kleur welke is.. in het flesje zien ze er vaak anders uit. Met zo'n wiel zie je de echte kleur en kun je de naam op de achterkant schrijvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ordenen?Ik zal straks eens een overzichtfoto maken van hoe mijn 'collectie' erbij staat
En ze schijnen ook nog vrij goede kwaliteit te hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:28 schreef bernies het volgende:
[..]
EURO 1,55!!!!
Laat nu net in Kranenburg een DM geopend zijn!!
mooi!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
Ik lees best vaak met jullie topic mee, maar nu laat ik een keer mijn nagels zien; (ik heb het niet zelf gedaan hoor!)
[ afbeelding ]
*doet handje tegen voorhoofd en valt flauw*quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:06 schreef Linnie20v het volgende:
Jullie geloven het nooit....ik heb een mail gehad van DAVID, jaja het is écht waar!
Komt ie:
Sorry! We miss your payment.
Your order will send out tomorrow.
David Tran
TDI.
mooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
Ik lees best vaak met jullie topic mee, maar nu laat ik een keer mijn nagels zien; (ik heb het niet zelf gedaan hoor!)
[ afbeelding ]
Mooi zeg! Uit de losse hand gedaan? (de styliste dan he?)quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Taiga het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel voor de complimenten! Ik zal ze doorgeven aan me nagelstyliste.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi zeg! Uit de losse hand gedaan? (de styliste dan he?)
en welkom!je weet dat als je eenmaal hier gepost hebt er geen weg terug is he? Ik zou vast een grote koffer kopen voor al die lakjes die gaan komen
You can check out, but you can never leave!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |