SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 11-11-2009 12:34:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sander op 11-11-2009 12:35:28 ]
Niet doen man, dan krijg je een RFID chip in je assquote:Op woensdag 11 november 2009 12:27 schreef SLP_ het volgende:
zo de mexicgriepprik halen:'(
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet doen man, dan krijg je een RFID chip in je ass
astmaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom val jij in de risicogroep ?
Nou, dan gaan we met het Gelderland Tourderstopic toch gewoon pepernoten bakken en surprises maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinterklaas, wie kent hem niet !Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet
![]()
Bij men vriendin doen ze niet aan Sinterklaas
Jouw ouders waren ook maar gemeen zegquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sinterklaasecht.. dat mogen ze van mij afschaffen..
kerst
heb 't nooit echt leuk gevonden.. wrsch omdat ik toen ik groep 2 zat al doorhad dat hij niet bestond omdat m'n cadeautjes in de kast naast mijn bed 'verstopt' waren
nou, niet perse gemeen, wel wat naiefquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw ouders waren ook maar gemeen zeg
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we met het Gelderland Tourderstopic toch gewoon pepernoten bakken en surprises maken?
quote:CP zei ooit bij zijn vriendin het volgende:
Voor het feit dat jullie zo afwisselend eten, eten jullie wel elke week hetzelfde![]()
schiet m lekquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer alleen van die opblaaskerstman die al weken in de Burchtsstraat staat...
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Nou ik wil wel dit jaar zelf oliebollen maken, maar dan met stukjes fruit erdoor
Weet niet of ze dat waarderen daar in Hardinxveld
Ik kwoot even 1 van mijn geweldige uitspraken;
![]()
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sinterklaasecht.. dat mogen ze van mij afschaffen..
kerst
heb 't nooit echt leuk gevonden.. wrsch omdat ik toen ik groep 2 zat al doorhad dat hij niet bestond omdat m'n cadeautjes in de kast naast mijn bed 'verstopt' waren
Te tof zulk soort dingenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektWat ik overigens toch wel 1 vd leukste dingen vind die ik gekregen heb met Sinterklaas:
in mijn speelgoedverzameling bevonden zich ook alle 5 modellen vd ThunderbirdsAlleen dat eiland had ik nie, en een vriendje van me wel
![]()
Dus ik wilde van Sinterklaas dat eiland
! Maar dat was wel heel erg prijzig destijds...
![]()
Op een dag kreeg ik te horen dat mijn kastdeur even weg moestHad een ingebouwde kledingkast in de muur
Nouja goedgelovig als ik was, prima. Weken heb ik zonder die deur geleefd
Met sinterklaas kreeg ik hem terug
! Hij was helemaal beschilderd als het eiland
! Met onderaan een watergedeelte, dan het eiland, de lanceerbasis van #3, gevolgd door een luchtgedeelte en daarna, de ruimte met #5
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ook stukjes waar ik de vliegtuigen op kon zetten![]()
Vroegah
Vetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektWat ik overigens toch wel 1 vd leukste dingen vind die ik gekregen heb met Sinterklaas:
in mijn speelgoedverzameling bevonden zich ook alle 5 modellen vd ThunderbirdsAlleen dat eiland had ik nie, en een vriendje van me wel
![]()
Dus ik wilde van Sinterklaas dat eiland
! Maar dat was wel heel erg prijzig destijds...
![]()
Op een dag kreeg ik te horen dat mijn kastdeur even weg moestHad een ingebouwde kledingkast in de muur
Nouja goedgelovig als ik was, prima. Weken heb ik zonder die deur geleefd
Met sinterklaas kreeg ik hem terug
! Hij was helemaal beschilderd als het eiland
! Met onderaan een watergedeelte, dan het eiland, de lanceerbasis van #3, gevolgd door een luchtgedeelte en daarna, de ruimte met #5
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ook stukjes waar ik de vliegtuigen op kon zetten![]()
Vroegah
Succesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben moe.. maar ga mezelf nu naar college slepen
ik heb er nog twee over: een met pindakaas en een met appelstroopquote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Dj_unkie het volgende:
Heb verdomme te weinig bammetjes mee![]()
heb nog hongerrrrrrrr
Ik lust geen appelstroom...en mag geen pindakaasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er nog twee over: een met pindakaas en een met appelstroop
Als je oldskool definieert als kansloze kutopmerking dan wel jaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik lust geen appelstroom...en mag geen pindakaas![]()
De "in Afrika hebben ze pas honger" opmerking is wel erg oldskool
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je oldskool definieert als kansloze kutopmerking dan wel ja
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens wel ironisch dat het eerste hongerbuik-negertje dat ik vond, staat te eten op de foto
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB gaat vreemd met Thalia.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef IrishBastard het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is, zat je daarna nog steeds zonder deur, of had je altijd pijn in je nek als je met Thunderbirds wilde spelen
zcreenzhotquote:
KUN TVA-6 (2210-06) THOMAS VAN AQUINOSTRAAT 6 NIJMEGEN OMS24 PRIO 1 ROEPNAAM 3645 3642 3656 3691quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik zag in de buurt van de uni al een brandweerwagen en politiewagen, zie net op Facebook dat er inderdaad brand is daar.. Zit nu thuis en heb al 1 of 2 ambulances ook voorbij horen komen. Gaat lekker volgens mij!
foto's?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:18 schreef royjn het volgende:
er is op de wijchense weg een ongeluk gebeurt met 3-4 auto's
vast iemand door rood gereden.
Ik ken er meerdere. Welke bedoel jequote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Thalia is best een leuk meisje. Mikkie kent haar wel![]()
Heb helaas niet mijn camera zo in de auto liggenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben trouwens geflitst vandaag met de motor80 waar je 50 mag
Scheelt je zo'n 250 euro, m'n broer had er van het weekend net een binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben trouwens geflitst vandaag met de motor80 waar je 50 mag
muntwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Wavvooreenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Als het een beetje mee zit ga ik morgen of vrijdag m'n nieuwe tv kopen
quote:
Sinterklaas heeft jou 4 jaar overgeslagen ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panasonic L32U10, 81 cm, Full HD. Morgen of vrijdag kopen en dan meteen even link maken met de pc, dan ben ik weer operationeel
iig geen regen, dat scheeltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Sander het volgende:
Thuis van fietsen. Best een klere-end nog na een dag werken
kost dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panasonic L32U10, 81 cm, Full HD. Morgen of vrijdag kopen en dan meteen even link maken met de pc, dan ben ik weer operationeel
panasonic is da shitquote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kost dat?
en waarom deze precies?
450 euro.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kost dat?
en waarom deze precies?
We doen al jaren niet meer aan Sinterklaasquote:Op woensdag 11 november 2009 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft jou 4 jaar overgeslagen ofzo
die oude is gewoon een ''grote'' tv neem ik aanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
450 euro.
Deze, omdat we thuis goede ervaringen hebben met Panasonic tv's en een vriend van me die dingen een jaar lang verkocht heeft. Gaf aan dat Panasonic en Philips het best gewaardeerd werden, minste klachten en objecten retour. Dus primair daar op gezocht. Verder wilde ik een Full HD-uitvoering, waardoor goedkopere varianten afvallen (die zijn meestal HD-ready). De 81cm omdat veel groter niet zo mooi staat in m'n kamer, is te groot. Heb wel 94 of 107 overwogen, maar dan wordt 't zo'n bakbeest...
Iemand nog interesse in een Philips breedbeeld van 'n paar jaar oud? Swarmi misschien, voor de toekomstige kamer?
[..]
We doen al jaren niet meer aan Sinterklaas. Neh, 't is een soort verjaardagscadeau. Leg m'n eindejaarsuitkering erbij en vond dat ik wel een leuk presentje verdiend had, verder dit jaar niks gekocht dat echt 'leuk' was. Voornamelijk verantwoorde uitgaven die goed overwogen waren, af en toe moet je jezelf eens trakteren
Het is een 70 cm, zo'n dikke ja, wel platte beeldbuis enzo. Geen idee wat zo'n ding nog op moet brengen... 75 euro ofzo? Weet niet of ik de bon nog heb, was er een paar jaar terug volgens mij rond de 400 euro voor kwijt.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die oude is gewoon een ''grote'' tv neem ik aan?
moet nog even denken wat ik precies wil, of een recorder kopen zodat ik coax via dat op de beamer af kan spelen, of alsnog een nieuwe flatscreen kopen
zo'n dikke heb ik momenteel al op mn kamer en weet nog niet of t past enzo
maar wat voor een is het, en wat wil je er voor terug hebben ?
ikke ? 1 januari als t goed isquote:
Hey...wat cool!!! gefeli dan maarquote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag verhuizen eerst de overdracht. Heb een maisonnette gekocht in Gouda.
Zaterdag verhuizen.
Thanxquote:Op woensdag 11 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
Hey...wat cool!!! gefeli dan maar....moet je dr veel in klussen?
3 jaar Rotterdam-West jeweetz, geen moskee is mij vreemd.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Sander het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij Marokkaans sprak.
Je gaat niet ff de muren een likje verf geven?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx. Neuh, alleen andere vloer in de slaapkamer waarschijnlijk
.
Het is spachtelputz, wat een kutwerk is dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Laysa het volgende:
Je gaat niet ff de muren een likje verf geven?
Hmmmm......ach ik denk dat je dr uiteindelijk toch wel aan begintquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is spachtelputz, wat een kutwerk is dat.
Sierpleister meen ik, ouwe!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
is dat een oud duitse structuurverf?
Jep, in '39 uitgevonden door ene Adolf H.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
is dat een oud duitse structuurverf?
PM dan door, laffe trekzak!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
fanmail![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usernotes/213344
sorry, alleen voor de blauwen
Feli Piet!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag verhuizen eerst de overdracht. Heb een maisonnette gekocht in Gouda.
Zaterdag verhuizen.
Geen omg. Nijmegen meer!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Fail Piet!![]()
Wanneer is de house(s)waring?
Ja geloof het welquote:
Thanx, jullie komen maar langsquote:Op donderdag 12 november 2009 01:34 schreef IrishBastard het volgende:
Feli Piet!![]()
Wanneer is de house(s)waring?
Ypsilon toch? In Florence rijden die dingen ook bij bosjes rond, opvallend veel meer Lancia daar. Lijkt me dus dat als 't daar blijft lopen ('s zomers toch ook lekker aan de temperatuur) dat dat inderdaad niet het probleem mag zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 08:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ja geloof het wel
Heb hem voor 1450 gekocht 6 maanden terug en heb er al nieuwe bandjes, schijven/blokjes, kleine beurt, ruitenwissers, robuust audio systeem aan verspijkert. Blokje loopt als een tiereliere en is kurkdroog (wat niet vaak voorkomt bij 1100cc Fire blokken van Fiat). Alleen de elektro is bagger. Achterruitenwisser weigert vaak en derde remlicht doet het helemaal niet. Verder heerlijke auto
Ben er van de zomer nog mee naar Frankrijk gereden en hij heeft zich goed gehouden. Zelfs bij 40C in de file bij de tolpoort na Parijs gaf hij geen kik, terwijl er bosjes auto's om me heen afsloegen door de hitte
Vette shit man, dat wist ik helemaal niet! Superrelaxt!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdag verhuizen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn franse pauperbak wil niet meer starten
Hopelijk is 't weer alleen de accuquote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn franse pauperbak wil niet meer starten
Yeah Lancia Ypsilon FTW!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ypsilon toch? In Florence rijden die dingen ook bij bosjes rond, opvallend veel meer Lancia daar. Lijkt me dus dat als 't daar blijft lopen ('s zomers toch ook lekker aan de temperatuur) dat dat inderdaad niet het probleem mag zijn
quote:
Auwquote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Die had op een gegeven moment ook startproblemen...nieuwe accu..injectie doorgemeten...alles nagelopen...bergen geld gekost...was het een start-relais van 2 euro. Bij het uitlezen van de sensoren gaf die dat niet aan
Dat was mijn japanse bak!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hopelijk is 't weer alleen de accu
Abarthsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Yeah Lancia Ypsilon FTW!![]()
De meeste auto's kunnen er wel tegen, maar als je in de file staat waarbij de warme uitlaatgassen van je voorganger jou auto moeten koelen. De meeste auto's trekken dat niet lang (ik heb er 2 uur gestaan). Heb hiervoor een knalgele Cinquecento Abarth gehad...heerlijk scheurijzer
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:18 schreef Sander het volgende:
Zo. Spullen ingepakt. Zo een rondje hardlopen en dan is het vakantietijd
12.000 rondjes om de tafel dan maar!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!
Haha dat zou ik nog kunnen proberen jaquote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
12.000 rondjes om de tafel dan maar!
Na vijf minuten niet meerquote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!
Hmm miss komt het door de regen danquote:Op donderdag 12 november 2009 13:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind de kou vandaag wel meevallen, is minder dan bijvoorbeeld gister
Bolt!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Sander het volgende:
Terug. 5.2 km hardgelopen, 200 meter vol gesprint en daarna uitlopen. Lekker
Goedzooooo ik ga zo ook maar eens, maar dan geen 5 kmquote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Sander het volgende:
Terug. 5.2 km hardgelopen, 200 meter vol gesprint en daarna uitlopen. Lekker
Die rijdt i.t.t. mijn auto nogquote:Op donderdag 12 november 2009 15:06 schreef Dj_unkie het volgende:
* Dj_unkie rijd nog wat met zn bureaustoel rond...
gewoon even op zn Frans tegen vloeken en schoppen....MERDE!!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die rijdt i.t.t. mijn auto nog
Een schop tegen een franse auto en ie is total lossquote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
gewoon even op zn Frans tegen vloeken en schoppen....MERDE!!!!
Dat rijden is nog wel te doen! Een auto rijdende houden is pas duur!quote:
kan je nagaan dat het rijden zelf mij ook al genoeg kostquote:Op donderdag 12 november 2009 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat rijden is nog wel te doen! Een auto rijdende houden is pas duur!
Fransen kicken ook als een sissyquote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een schop tegen een franse auto en ie is total loss
Toch is het verdomde handig voor boodschappen/werk ect. Als je met zn tweeën een auto hebt die nog zuinig is ook en hem goed onderhoud heb je er niet zo snel onvoorziene kosten aan...of je moet een Franse auto kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan dat het rijden zelf mij ook al genoeg kost
Ja, mijn oude japanner reed jarenlang voor een paar tientjes onderhoud per jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:14 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Toch is het verdomde handig voor boodschappen/werk ect. Als je met zn tweeën een auto hebt die nog zuinig is ook en hem goed onderhoud heb je er niet zo snel onvoorziene kosten aan...of je moet een Franse auto kopen
Dat was inderdaad zo'n modelletje onverwoestbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, mijn oude japanner reed jarenlang voor een paar tientjes onderhoud per jaar
Is het al zo erg dat je naar de Primafoon moet....pff die service daarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
je vriendin rijdt al jarenlang gratis?
ik ga eens ff naar de stad over mn kpn abo's onderhandelen
Die had een nieuwe koppeling, nieuwe remblokken en remschijven et cetera nodig en de onderdelen werden steeds schaarser!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo'n modelletje onverwoestbaarWaarom is ie eigenlijk weg gegaan?
Ah, dan wordt het een dure grap iddquote:Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die had een nieuwe koppeling, nieuwe remblokken en remschijven et cetera nodig en de onderdelen werden steeds schaarser!
We verwachten morgen een recensie.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Dupje het volgende:
Vanavond eten met mijn klas bij Dizzy, nieuw studenten eetcafé. En daarna stappen!
Dat dus! Waar zit het eigenlijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
We verwachten morgen een recensie.
Euhm, een recensie van 1 zin, prima, foto's, ik denk t nietquote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
We verwachten morgen een recensie.
En foto's van het stappen!
In het straatje van de Mint dacht ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus! Waar zit het eigenlijk?
Die naam alleen alquote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Dupje het volgende:
Vanavond eten met mijn klas bij Dizzy, nieuw studenten eetcafé. En daarna stappen!
Ik ben dan ook erg benieuwd! Maar dat is weer even wat anders dan de Riva.quote:
nogmaals: waar zit hetquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
In het straatje van de Mint dacht ik.
wie heeft t over primafoonquote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Is het al zo erg dat je naar de Primafoon moet....pff die service daar
Weet ik nog niet. Ga met klasgenoten. Ik gok Dollars, Merleyn of Underground. Ofja, ik hoop er voornamelijk op.quote:
Hoe moet ik je dan spotten? Ik ga vanavond misschien ook wel een paar inwendige hechtingen laten barsten!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ga met klasgenoten. Ik gok Dollars, Merleyn of Underground. Ofja, ik hoop er voornamelijk op.
Dat klinkt vies D_K!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan spotten? Ik ga vanavond misschien ook wel een paar inwendige hechtingen laten barsten!
Je bent zelf een laffe kutquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat een laffe kut aflevering van southpark
beter dan een harig stinkende tostie kutquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
Je vriend verkeerd gemikt vannacht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:43 schreef SLP_ het volgende:
aaah verdomme, er zit iets in mn oog en het doet pijn maar ik kan niet zien wat het is
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.quote:
Hebben je buren geen wifi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Dat is wel een goede planningquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de burenquote:
Net alsof ze dat kunnen tracerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de buren.
Ik heb gister m'n 42inch bakbeest besteldquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Heb ik de afgelopen dagen constant websites lopen checken op beschikbaarheid van m'n tv, stond ie er constant op. Kijk ik net, is ineens overal de voorraad op. Drie keer raden wanneer ik 'm wilde gaan halen.
Ach, waar spaar je anders voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef IrishBastard het volgende:
42 inch, en een maisonette gekochtGeld over Piet?
Iemand trouwens al ervaring met Wave? Ben wel benieuwd
Dude, 42", wtf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n 42inch bakbeest besteld.
Truequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, waar spaar je anders voor.
Ja ik, het is nog in de developersfase en dat is te merken. Het is redelijk traag, en er is pas meerwaarde als 'iedereen' 't gebruikt. Bij veel mensen tegelijk wordt 't onoverzichtelijk.
Ik heb nu nog zo'n gewone, niet eens een platte tv, van 35 cm of zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:07 schreef Mikkie het volgende:
Dude, 42", wtf!.
Al moet ik zeggen dat ik stiekem wel toch al naar een 37" of 42" heb zitten kijken...
Briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
haha toen ik bij mijn ouders woonde had 5 flinke JBL xti speakers en een bijpassende sub + een pioneer receiver en dvd speler...werkelijk de hele kamer stond vol met geluidsapparatuur. Ik had geen ruimte meer voor een grote tv![]()
Omdat ik toch een tv moest hebben heb ik toen een 37 cm tv gehaald (die nu dienst doet op mijn slaapkamer). Het zag er echt belachelijk uit. de subwoofer was groter dan de hele tv
Bwehehehe, vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog zo'n gewone, niet eens een platte tv, van 35 cm of zo? Altijd al zo'n enorm ding willen hebben, nu moest 't er maar eens van komen
.
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolbyquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, vet. Ik heb nu al een breeldbeeld van 70cm dus ja. Ik vind het ergens ook wel weer matig om dan nagenoeg hetzelfde formaat terug te kopen. Eigenlijk moet het wel weer groter
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolby. Zit al jaren naar mono geluid te luisteren uit m'n kekke setje.
Epicquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolby. Zit al jaren naar mono geluid te luisteren uit m'n kekke setje.
Nee nee, niet onderschatten. Vergelijkbaar met tafeldiploma, vanaf 7.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt in dezelfde categorie als je strikdiploma?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Vraag bier, speciaalbier ofzo als mensen gewoon bier niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, nog best lastig dit. We doen met een paar mensen een soort-van Sinterklaasavond en nu moet ik een lijstje inleveren van cadeautjes van ongeveer 6 à 7 euro die ik zou willen hebben. Het idee is leuk, maar alles wat ik in die prijscategorie wil hebben koop ik zonder er bij na te denken... ik kan echt geen cadeau verzinnen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee nee, niet onderschatten. Vergelijkbaar met tafeldiploma, vanaf 7.
Je moest eens weten hoeveel mensen hun mp3tjes afluisteren op een 7.1 setje!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de meeste beseffen 't niet. Ik ben me al jaren bewust van m'n epische fail. Dat ga ik nu compenseren door er een ownend 42inch monster op aan te sluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen hun mp3tjes afluisteren op een 7.1 setje!3x stereo geluid blijft gewoon stereo!
quote:
Zozo, dat is een groot rood kruisquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, van 27 meter
Tuurlijk doet ie 't wel, je moet alleen die br-code aan het eind weghalen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KUT PLAATJE LOOP IK N HALF UUR TE GOOGELEN EN DAN DOET HIJ HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik doe het andersom! Ik heb hier een heuse 2.0 stereo set! MP3/WAV, USB, SD-kaart ondersteuning! En dat voor geen geld! Handmade in China by children©®quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de meeste beseffen 't niet. Ik ben me al jaren bewust van m'n epische fail. Dat ga ik nu compenseren door er een ownend 42inch monster op aan te sluiten.
ik vind van wel, net zoals heftruck certificaat en bhv en sh, maar je moet ze toch hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
BHV ja. Dekseltje op een pannetje, poederblussertje en een deurtje open trekken... woei!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van wel, net zoals heftruck certificaat en bhv en sh, maar je moet ze toch hebben
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?quote:
Heel veel "BLIJF GODVERREDOMMUH VAN MÛH BIERR AFF!!!"-geschreeuw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?
Ki(e)k em gaan!quote:
je vergeet het "KUTHOER" geschreeuwquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heel veel "BLIJF GODVERREDOMMUH VAN MÛH BIERR AFF!!!"-geschreeuw.
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuwquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?
nee kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom eigenlijk swarmi? Ik zie de link met je huidige werk/opleiding niet helemaal.....of mis ik iets?
Hosti, kerel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuw
Geinteresseerd in evenementenorganisatie? Wil zelf ook die kant op misschien. Voor m'n afstudeerstage iig naar zoiets op zoek.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee kloptmaar voor de 7heuvelenloop is t wel handig, en voor ander werk zou t handig kunnen worden (festivals ed) en mocht ik de evenementenrichting opgaan (ookal is het een bijbaantje) is t natuurlijk extra meegenomen
wat doe je nu dan ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geinteresseerd in evenementenorganisatie? Wil zelf ook die kant op misschien. Voor m'n afstudeerstage iig naar zoiets op zoek.
woops, ik heb maar 4 uur geslapen telt dat als smoesje??quote:
Verrekte kut/mongolquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
je vergeet het "KUTHOER" geschreeuw
Die aflevering met die tuinkabouter en die zieke vent....schitterendquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuw
De aflevering met 'die rooie' is ook briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Die aflevering met die tuinkabouter en die zieke vent....schitterend
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De aflevering met 'die rooie' is ook briljant
kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef AMDB het volgende:
Ik studeer Logistiek. En stage nu heeft helemaal niks met evenementenmanagement te maken, en ook niet zo heel veel met de belangrijkste logistieke onderwerpen.
Deed jij geen Facility Management o.i.d.?
Implementatie van een CE-markering bij een klein bedrijfje. Op zich wel leuk om te doen, maar de spanning is er nu wel vanafquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt
wat voor stage doe je nu dan?
whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
een CE-markering bij een klein bedrijfje
ben nog niet echt op zoek gegaan naar minors maar als die bestaat in die richting lijkt t me zeker leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Implementatie van een CE-markering bij een klein bedrijfje. Op zich wel leuk om te doen, maar de spanning is er nu wel vanaf![]()
Jij al stages gedaan? Doe/ga je minor evenementenmanagement?
De HAN heeft een minor evenementenmanagement en theatermanagement. Ga zelf een minor in het buitenland doen. Evenementenmanagement minor is me ook afgeraden door mijn SLB-er omdat hij niet veel toevoegd t.o.v. het Evenementenmanagement in het B-cluster.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben nog niet echt op zoek gegaan naar minors maar als die bestaat in die richting lijkt t me zeker leuk
wat wil jij gaan doen dan
Iets met Europa, is dat niet de tegenhanger van de dollar?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iets met Europa, is dat niet de tegenhanger van de dollar?
Oh crap, je zit 100.000 procedures te schrijven, en te checken of ze echt zo werken. Zhe horror.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
![]()
CE staat voor Conformité Europieénne en het is een minimum veiligheidseis voor heel erg veel producten. Moet sowieso op elke elektrisch product staan. Ook op je TV
Oh, ze zetten er vaart achter danquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef IrishBastard het volgende:
Piet, de Wave invite is al binnenNogmaals bedankt!
Nee hoor dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh crap, je zit 100.000 procedures te schrijven, en te checken of ze echt zo werken. Zhe horror.
zomg, ze hebben 't leukste gedeelte nog van je weggehaald ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef AMDB het volgende:
Nee hoor dat nietWel gebruikershandleidingen en montagehandleidingen opgesteld. En er moeten veel administratieve dingen in de processen opgenomen worden. Al het producttesten is al gedaan door de leveranciers van halffabrikaten gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |