Hey...wat cool!!! gefeli dan maarquote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag verhuizen eerst de overdracht. Heb een maisonnette gekocht in Gouda.
Zaterdag verhuizen.
Thanxquote:Op woensdag 11 november 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
Hey...wat cool!!! gefeli dan maar....moet je dr veel in klussen?
3 jaar Rotterdam-West jeweetz, geen moskee is mij vreemd.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:32 schreef Sander het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij Marokkaans sprak.
Je gaat niet ff de muren een likje verf geven?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx. Neuh, alleen andere vloer in de slaapkamer waarschijnlijk
.
Het is spachtelputz, wat een kutwerk is dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Laysa het volgende:
Je gaat niet ff de muren een likje verf geven?
Hmmmm......ach ik denk dat je dr uiteindelijk toch wel aan begintquote:Op woensdag 11 november 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is spachtelputz, wat een kutwerk is dat.
Sierpleister meen ik, ouwe!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
is dat een oud duitse structuurverf?
Jep, in '39 uitgevonden door ene Adolf H.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
is dat een oud duitse structuurverf?
PM dan door, laffe trekzak!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
fanmail![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usernotes/213344
sorry, alleen voor de blauwen
Feli Piet!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag verhuizen eerst de overdracht. Heb een maisonnette gekocht in Gouda.
Zaterdag verhuizen.
Geen omg. Nijmegen meer!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Fail Piet!![]()
Wanneer is de house(s)waring?
Ja geloof het welquote:
Thanx, jullie komen maar langsquote:Op donderdag 12 november 2009 01:34 schreef IrishBastard het volgende:
Feli Piet!![]()
Wanneer is de house(s)waring?
Ypsilon toch? In Florence rijden die dingen ook bij bosjes rond, opvallend veel meer Lancia daar. Lijkt me dus dat als 't daar blijft lopen ('s zomers toch ook lekker aan de temperatuur) dat dat inderdaad niet het probleem mag zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 08:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ja geloof het wel
Heb hem voor 1450 gekocht 6 maanden terug en heb er al nieuwe bandjes, schijven/blokjes, kleine beurt, ruitenwissers, robuust audio systeem aan verspijkert. Blokje loopt als een tiereliere en is kurkdroog (wat niet vaak voorkomt bij 1100cc Fire blokken van Fiat). Alleen de elektro is bagger. Achterruitenwisser weigert vaak en derde remlicht doet het helemaal niet. Verder heerlijke auto
Ben er van de zomer nog mee naar Frankrijk gereden en hij heeft zich goed gehouden. Zelfs bij 40C in de file bij de tolpoort na Parijs gaf hij geen kik, terwijl er bosjes auto's om me heen afsloegen door de hitte
Vette shit man, dat wist ik helemaal niet! Superrelaxt!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdag verhuizen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn franse pauperbak wil niet meer starten
Hopelijk is 't weer alleen de accuquote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn franse pauperbak wil niet meer starten
Yeah Lancia Ypsilon FTW!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ypsilon toch? In Florence rijden die dingen ook bij bosjes rond, opvallend veel meer Lancia daar. Lijkt me dus dat als 't daar blijft lopen ('s zomers toch ook lekker aan de temperatuur) dat dat inderdaad niet het probleem mag zijn
quote:
Auwquote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Die had op een gegeven moment ook startproblemen...nieuwe accu..injectie doorgemeten...alles nagelopen...bergen geld gekost...was het een start-relais van 2 euro. Bij het uitlezen van de sensoren gaf die dat niet aan
Dat was mijn japanse bak!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hopelijk is 't weer alleen de accu
Abarthsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Yeah Lancia Ypsilon FTW!![]()
De meeste auto's kunnen er wel tegen, maar als je in de file staat waarbij de warme uitlaatgassen van je voorganger jou auto moeten koelen. De meeste auto's trekken dat niet lang (ik heb er 2 uur gestaan). Heb hiervoor een knalgele Cinquecento Abarth gehad...heerlijk scheurijzer
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:18 schreef Sander het volgende:
Zo. Spullen ingepakt. Zo een rondje hardlopen en dan is het vakantietijd
12.000 rondjes om de tafel dan maar!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!
Haha dat zou ik nog kunnen proberen jaquote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
12.000 rondjes om de tafel dan maar!
Na vijf minuten niet meerquote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik moet ook hardlopen maar het is KOUD buiten!
Hmm miss komt het door de regen danquote:Op donderdag 12 november 2009 13:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind de kou vandaag wel meevallen, is minder dan bijvoorbeeld gister
Bolt!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Sander het volgende:
Terug. 5.2 km hardgelopen, 200 meter vol gesprint en daarna uitlopen. Lekker
Goedzooooo ik ga zo ook maar eens, maar dan geen 5 kmquote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Sander het volgende:
Terug. 5.2 km hardgelopen, 200 meter vol gesprint en daarna uitlopen. Lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |