"Books have been ruining history. So many unnecessary words. Now, with Historical Tweets, history’s most amazing men and women can be fully understood, a mere 140 characters at a time." Historicaltweets.com
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende: Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam? Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende: Diepzinnige deepart.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben