quote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB gaat vreemd met Thalia.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef IrishBastard het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is, zat je daarna nog steeds zonder deur, of had je altijd pijn in je nek als je met Thunderbirds wilde spelen
zcreenzhotquote:
KUN TVA-6 (2210-06) THOMAS VAN AQUINOSTRAAT 6 NIJMEGEN OMS24 PRIO 1 ROEPNAAM 3645 3642 3656 3691quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik zag in de buurt van de uni al een brandweerwagen en politiewagen, zie net op Facebook dat er inderdaad brand is daar.. Zit nu thuis en heb al 1 of 2 ambulances ook voorbij horen komen. Gaat lekker volgens mij!
foto's?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:18 schreef royjn het volgende:
er is op de wijchense weg een ongeluk gebeurt met 3-4 auto's
vast iemand door rood gereden.
Ik ken er meerdere. Welke bedoel jequote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Thalia is best een leuk meisje. Mikkie kent haar wel![]()
Heb helaas niet mijn camera zo in de auto liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben trouwens geflitst vandaag met de motor80 waar je 50 mag
Scheelt je zo'n 250 euro, m'n broer had er van het weekend net een binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben trouwens geflitst vandaag met de motor80 waar je 50 mag
muntwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Wavvooreenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Als het een beetje mee zit ga ik morgen of vrijdag m'n nieuwe tv kopen
quote:
Sinterklaas heeft jou 4 jaar overgeslagen ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panasonic L32U10, 81 cm, Full HD. Morgen of vrijdag kopen en dan meteen even link maken met de pc, dan ben ik weer operationeel
iig geen regen, dat scheeltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Sander het volgende:
Thuis van fietsen. Best een klere-end nog na een dag werken
kost dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panasonic L32U10, 81 cm, Full HD. Morgen of vrijdag kopen en dan meteen even link maken met de pc, dan ben ik weer operationeel
panasonic is da shitquote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kost dat?
en waarom deze precies?
450 euro.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kost dat?
en waarom deze precies?
We doen al jaren niet meer aan Sinterklaasquote:Op woensdag 11 november 2009 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft jou 4 jaar overgeslagen ofzo
die oude is gewoon een ''grote'' tv neem ik aanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
450 euro.
Deze, omdat we thuis goede ervaringen hebben met Panasonic tv's en een vriend van me die dingen een jaar lang verkocht heeft. Gaf aan dat Panasonic en Philips het best gewaardeerd werden, minste klachten en objecten retour. Dus primair daar op gezocht. Verder wilde ik een Full HD-uitvoering, waardoor goedkopere varianten afvallen (die zijn meestal HD-ready). De 81cm omdat veel groter niet zo mooi staat in m'n kamer, is te groot. Heb wel 94 of 107 overwogen, maar dan wordt 't zo'n bakbeest...
Iemand nog interesse in een Philips breedbeeld van 'n paar jaar oud? Swarmi misschien, voor de toekomstige kamer?
[..]
We doen al jaren niet meer aan Sinterklaas. Neh, 't is een soort verjaardagscadeau. Leg m'n eindejaarsuitkering erbij en vond dat ik wel een leuk presentje verdiend had, verder dit jaar niks gekocht dat echt 'leuk' was. Voornamelijk verantwoorde uitgaven die goed overwogen waren, af en toe moet je jezelf eens trakteren
Het is een 70 cm, zo'n dikke ja, wel platte beeldbuis enzo. Geen idee wat zo'n ding nog op moet brengen... 75 euro ofzo? Weet niet of ik de bon nog heb, was er een paar jaar terug volgens mij rond de 400 euro voor kwijt.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die oude is gewoon een ''grote'' tv neem ik aan?
moet nog even denken wat ik precies wil, of een recorder kopen zodat ik coax via dat op de beamer af kan spelen, of alsnog een nieuwe flatscreen kopen
zo'n dikke heb ik momenteel al op mn kamer en weet nog niet of t past enzo
maar wat voor een is het, en wat wil je er voor terug hebben ?
ikke ? 1 januari als t goed isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |