Je moest eens weten hoeveel mensen hun mp3tjes afluisteren op een 7.1 setje!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolby. Zit al jaren naar mono geluid te luisteren uit m'n kekke setje.
Ja klopt, maar de meeste beseffen 't niet. Ik ben me al jaren bewust van m'n epische fail. Dat ga ik nu compenseren door er een ownend 42inch monster op aan te sluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen hun mp3tjes afluisteren op een 7.1 setje!3x stereo geluid blijft gewoon stereo!
quote:
Zozo, dat is een groot rood kruisquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, van 27 meter
Tuurlijk doet ie 't wel, je moet alleen die br-code aan het eind weghalen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME KUT PLAATJE LOOP IK N HALF UUR TE GOOGELEN EN DAN DOET HIJ HET NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik doe het andersom! Ik heb hier een heuse 2.0 stereo set! MP3/WAV, USB, SD-kaart ondersteuning! En dat voor geen geld! Handmade in China by children©®quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de meeste beseffen 't niet. Ik ben me al jaren bewust van m'n epische fail. Dat ga ik nu compenseren door er een ownend 42inch monster op aan te sluiten.
ik vind van wel, net zoals heftruck certificaat en bhv en sh, maar je moet ze toch hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt in dezelfde categorie als je strikdiploma?
BHV ja. Dekseltje op een pannetje, poederblussertje en een deurtje open trekken... woei!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind van wel, net zoals heftruck certificaat en bhv en sh, maar je moet ze toch hebben
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?quote:
Heel veel "BLIJF GODVERREDOMMUH VAN MÛH BIERR AFF!!!"-geschreeuw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?
Ki(e)k em gaan!quote:
je vergeet het "KUTHOER" geschreeuwquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heel veel "BLIJF GODVERREDOMMUH VAN MÛH BIERR AFF!!!"-geschreeuw.
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuwquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al heel veel over gehoord, maar nog nooit een minuut van gezien. Wat is het voor iets?
nee kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom eigenlijk swarmi? Ik zie de link met je huidige werk/opleiding niet helemaal.....of mis ik iets?
Hosti, kerel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuw
Geinteresseerd in evenementenorganisatie? Wil zelf ook die kant op misschien. Voor m'n afstudeerstage iig naar zoiets op zoek.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee kloptmaar voor de 7heuvelenloop is t wel handig, en voor ander werk zou t handig kunnen worden (festivals ed) en mocht ik de evenementenrichting opgaan (ookal is het een bijbaantje) is t natuurlijk extra meegenomen
wat doe je nu dan ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geinteresseerd in evenementenorganisatie? Wil zelf ook die kant op misschien. Voor m'n afstudeerstage iig naar zoiets op zoek.
woops, ik heb maar 4 uur geslapen telt dat als smoesje??quote:
Verrekte kut/mongolquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
je vergeet het "KUTHOER" geschreeuw
Die aflevering met die tuinkabouter en die zieke vent....schitterendquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als je uit een waardeloos kutdorp in braband of limburg komt, is het heel herkenbaar geschreeuw
De aflevering met 'die rooie' is ook briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Die aflevering met die tuinkabouter en die zieke vent....schitterend
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De aflevering met 'die rooie' is ook briljant
kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef AMDB het volgende:
Ik studeer Logistiek. En stage nu heeft helemaal niks met evenementenmanagement te maken, en ook niet zo heel veel met de belangrijkste logistieke onderwerpen.
Deed jij geen Facility Management o.i.d.?
Implementatie van een CE-markering bij een klein bedrijfje. Op zich wel leuk om te doen, maar de spanning is er nu wel vanafquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt
wat voor stage doe je nu dan?
whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
een CE-markering bij een klein bedrijfje
ben nog niet echt op zoek gegaan naar minors maar als die bestaat in die richting lijkt t me zeker leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Implementatie van een CE-markering bij een klein bedrijfje. Op zich wel leuk om te doen, maar de spanning is er nu wel vanaf![]()
Jij al stages gedaan? Doe/ga je minor evenementenmanagement?
De HAN heeft een minor evenementenmanagement en theatermanagement. Ga zelf een minor in het buitenland doen. Evenementenmanagement minor is me ook afgeraden door mijn SLB-er omdat hij niet veel toevoegd t.o.v. het Evenementenmanagement in het B-cluster.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben nog niet echt op zoek gegaan naar minors maar als die bestaat in die richting lijkt t me zeker leuk
wat wil jij gaan doen dan
Iets met Europa, is dat niet de tegenhanger van de dollar?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iets met Europa, is dat niet de tegenhanger van de dollar?
Oh crap, je zit 100.000 procedures te schrijven, en te checken of ze echt zo werken. Zhe horror.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef AMDB het volgende:
![]()
CE staat voor Conformité Europieénne en het is een minimum veiligheidseis voor heel erg veel producten. Moet sowieso op elke elektrisch product staan. Ook op je TV
Oh, ze zetten er vaart achter danquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef IrishBastard het volgende:
Piet, de Wave invite is al binnenNogmaals bedankt!
Nee hoor dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh crap, je zit 100.000 procedures te schrijven, en te checken of ze echt zo werken. Zhe horror.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |