quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
Je vriend verkeerd gemikt vannacht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:43 schreef SLP_ het volgende:
aaah verdomme, er zit iets in mn oog en het doet pijn maar ik kan niet zien wat het is
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.quote:
Hebben je buren geen wifi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Dat is wel een goede planningquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de burenquote:
Net alsof ze dat kunnen tracerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de buren.
Ik heb gister m'n 42inch bakbeest besteldquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Heb ik de afgelopen dagen constant websites lopen checken op beschikbaarheid van m'n tv, stond ie er constant op. Kijk ik net, is ineens overal de voorraad op. Drie keer raden wanneer ik 'm wilde gaan halen.
Ach, waar spaar je anders voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef IrishBastard het volgende:
42 inch, en een maisonette gekochtGeld over Piet?
Iemand trouwens al ervaring met Wave? Ben wel benieuwd
Dude, 42", wtf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n 42inch bakbeest besteld.
Truequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, waar spaar je anders voor.
Ja ik, het is nog in de developersfase en dat is te merken. Het is redelijk traag, en er is pas meerwaarde als 'iedereen' 't gebruikt. Bij veel mensen tegelijk wordt 't onoverzichtelijk.
Ik heb nu nog zo'n gewone, niet eens een platte tv, van 35 cm of zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:07 schreef Mikkie het volgende:
Dude, 42", wtf!.
Al moet ik zeggen dat ik stiekem wel toch al naar een 37" of 42" heb zitten kijken...
Briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef Dj_unkie het volgende:
haha toen ik bij mijn ouders woonde had 5 flinke JBL xti speakers en een bijpassende sub + een pioneer receiver en dvd speler...werkelijk de hele kamer stond vol met geluidsapparatuur. Ik had geen ruimte meer voor een grote tv![]()
Omdat ik toch een tv moest hebben heb ik toen een 37 cm tv gehaald (die nu dienst doet op mijn slaapkamer). Het zag er echt belachelijk uit. de subwoofer was groter dan de hele tv
Bwehehehe, vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog zo'n gewone, niet eens een platte tv, van 35 cm of zo? Altijd al zo'n enorm ding willen hebben, nu moest 't er maar eens van komen
.
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolbyquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Bwehehehe, vet. Ik heb nu al een breeldbeeld van 70cm dus ja. Ik vind het ergens ook wel weer matig om dan nagenoeg hetzelfde formaat terug te kopen. Eigenlijk moet het wel weer groter
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolby. Zit al jaren naar mono geluid te luisteren uit m'n kekke setje.
Epicquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb al 3 jaar een 5.1 setje. Maar mijn laptop en tv ondersteunen beide geen dolby. Zit al jaren naar mono geluid te luisteren uit m'n kekke setje.
Nee nee, niet onderschatten. Vergelijkbaar met tafeldiploma, vanaf 7.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt in dezelfde categorie als je strikdiploma?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Dat valt in dezelfde categorie als je strikdiploma?
Vraag bier, speciaalbier ofzo als mensen gewoon bier niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:54 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, nog best lastig dit. We doen met een paar mensen een soort-van Sinterklaasavond en nu moet ik een lijstje inleveren van cadeautjes van ongeveer 6 à 7 euro die ik zou willen hebben. Het idee is leuk, maar alles wat ik in die prijscategorie wil hebben koop ik zonder er bij na te denken... ik kan echt geen cadeau verzinnen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee nee, niet onderschatten. Vergelijkbaar met tafeldiploma, vanaf 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |