quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
Je vriend verkeerd gemikt vannacht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:43 schreef SLP_ het volgende:
aaah verdomme, er zit iets in mn oog en het doet pijn maar ik kan niet zien wat het is
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.quote:
Hebben je buren geen wifi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Dat is wel een goede planningquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n internetverbinding wordt komende week al opgeleverd. Zhe horror als ik een dag zonder zou zitten.
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de burenquote:
Net alsof ze dat kunnen tracerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar je buurman z'n verbinding platgooien met je tientallen gigabytes aan downloads is niet erg goed voor de verstandhouding met de buren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |