Een schop tegen een franse auto en ie is total lossquote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
gewoon even op zn Frans tegen vloeken en schoppen....MERDE!!!!
Dat rijden is nog wel te doen! Een auto rijdende houden is pas duur!quote:
kan je nagaan dat het rijden zelf mij ook al genoeg kostquote:Op donderdag 12 november 2009 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat rijden is nog wel te doen! Een auto rijdende houden is pas duur!
Fransen kicken ook als een sissyquote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een schop tegen een franse auto en ie is total loss
Toch is het verdomde handig voor boodschappen/werk ect. Als je met zn tweeën een auto hebt die nog zuinig is ook en hem goed onderhoud heb je er niet zo snel onvoorziene kosten aan...of je moet een Franse auto kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je nagaan dat het rijden zelf mij ook al genoeg kost
Ja, mijn oude japanner reed jarenlang voor een paar tientjes onderhoud per jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:14 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Toch is het verdomde handig voor boodschappen/werk ect. Als je met zn tweeën een auto hebt die nog zuinig is ook en hem goed onderhoud heb je er niet zo snel onvoorziene kosten aan...of je moet een Franse auto kopen
Dat was inderdaad zo'n modelletje onverwoestbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, mijn oude japanner reed jarenlang voor een paar tientjes onderhoud per jaar
Is het al zo erg dat je naar de Primafoon moet....pff die service daarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
je vriendin rijdt al jarenlang gratis?
ik ga eens ff naar de stad over mn kpn abo's onderhandelen
Die had een nieuwe koppeling, nieuwe remblokken en remschijven et cetera nodig en de onderdelen werden steeds schaarser!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat was inderdaad zo'n modelletje onverwoestbaarWaarom is ie eigenlijk weg gegaan?
Ah, dan wordt het een dure grap iddquote:Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die had een nieuwe koppeling, nieuwe remblokken en remschijven et cetera nodig en de onderdelen werden steeds schaarser!
We verwachten morgen een recensie.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Dupje het volgende:
Vanavond eten met mijn klas bij Dizzy, nieuw studenten eetcafé. En daarna stappen!
Dat dus! Waar zit het eigenlijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
We verwachten morgen een recensie.
Euhm, een recensie van 1 zin, prima, foto's, ik denk t nietquote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
We verwachten morgen een recensie.
En foto's van het stappen!
In het straatje van de Mint dacht ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus! Waar zit het eigenlijk?
Die naam alleen alquote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Dupje het volgende:
Vanavond eten met mijn klas bij Dizzy, nieuw studenten eetcafé. En daarna stappen!
Ik ben dan ook erg benieuwd! Maar dat is weer even wat anders dan de Riva.quote:
nogmaals: waar zit hetquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
In het straatje van de Mint dacht ik.
wie heeft t over primafoonquote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Is het al zo erg dat je naar de Primafoon moet....pff die service daar
Weet ik nog niet. Ga met klasgenoten. Ik gok Dollars, Merleyn of Underground. Ofja, ik hoop er voornamelijk op.quote:
Hoe moet ik je dan spotten? Ik ga vanavond misschien ook wel een paar inwendige hechtingen laten barsten!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ga met klasgenoten. Ik gok Dollars, Merleyn of Underground. Ofja, ik hoop er voornamelijk op.
Dat klinkt vies D_K!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan spotten? Ik ga vanavond misschien ook wel een paar inwendige hechtingen laten barsten!
Je bent zelf een laffe kutquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat een laffe kut aflevering van southpark
beter dan een harig stinkende tostie kutquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Historische tweets
Nu al een best wel goed topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |