Vetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektWat ik overigens toch wel 1 vd leukste dingen vind die ik gekregen heb met Sinterklaas:
in mijn speelgoedverzameling bevonden zich ook alle 5 modellen vd ThunderbirdsAlleen dat eiland had ik nie, en een vriendje van me wel
![]()
Dus ik wilde van Sinterklaas dat eiland
! Maar dat was wel heel erg prijzig destijds...
![]()
Op een dag kreeg ik te horen dat mijn kastdeur even weg moestHad een ingebouwde kledingkast in de muur
Nouja goedgelovig als ik was, prima. Weken heb ik zonder die deur geleefd
Met sinterklaas kreeg ik hem terug
! Hij was helemaal beschilderd als het eiland
! Met onderaan een watergedeelte, dan het eiland, de lanceerbasis van #3, gevolgd door een luchtgedeelte en daarna, de ruimte met #5
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ook stukjes waar ik de vliegtuigen op kon zetten![]()
Vroegah
Succesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben moe.. maar ga mezelf nu naar college slepen
ik heb er nog twee over: een met pindakaas en een met appelstroopquote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Dj_unkie het volgende:
Heb verdomme te weinig bammetjes mee![]()
heb nog hongerrrrrrrr
Ik lust geen appelstroom...en mag geen pindakaasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er nog twee over: een met pindakaas en een met appelstroop
Als je oldskool definieert als kansloze kutopmerking dan wel jaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:00 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik lust geen appelstroom...en mag geen pindakaas![]()
De "in Afrika hebben ze pas honger" opmerking is wel erg oldskool
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je oldskool definieert als kansloze kutopmerking dan wel ja
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens wel ironisch dat het eerste hongerbuik-negertje dat ik vond, staat te eten op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |