Logischquote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er een vrije trap ingebracht wordt, moet je springen.
dat was Cruijff Logica.....Cruijffquote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Want als je niet springt, dan ben je een ???
Logisch dattie niet sprong![]()
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kanquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Anniebab het volgende:
Ze zullen toch nog wel scoren dat laatste kwartier????........
Staat dat in het draaiboek?quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Anniebab het volgende:
Ze zullen toch nog wel scoren dat laatste kwartier????........
RENNIS DOMEDAHL ROMMELT DE BAL HET NET INquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kan
voor mijn part brama die hem 2x achter boschker koptquote:Op zondag 8 november 2009 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
RENNIS DOMEDAHL ROMMELT DE BAL HET NET IN
quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kan
quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Leuk Topic, ik schenk ff koffievoor jullie in en deel een stukje taart uit.
[IMG]http://i36.tinypic.com/nn5ymb.jpg[/
quote:
Hoeft niet in de oven hoor, dat lusten we wel rauw vanmiddag.quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet in de oven hoor, dat lusten we wel rauw vanmiddag.
Markquote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef markvanrinsum het volgende:
afgelopen 2e nederlaag dit seizoen
hopeloos tochquote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
Die statistiek voor ajax.
Schoten op doel: 0
Wanneer moet Twente tegen PSV? Dat wordt echt een kampioenswedstrijd.
20/03/2010 19:45 competitie: PSV - FC Twentequote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
Die statistiek voor ajax.
Schoten op doel: 0
Wanneer moet Twente tegen PSV? Dat wordt echt een kampioenswedstrijd.
Gefeli, Parijs is nog verquote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
Omdat ik het anders ECHT nooit doe:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is nog wel een eindje. Ik link het nog niet aan voetbal maar dat hoor ik vast tegen die tijd wel.quote:
Ik doe met je meequote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
Het kampioenschap is nog ver weg, pas nu komt de druk van 'het kandidaat zijn'quote:
Hoeveel rondjes hebben ze door 't huis gerendquote:Jammer voor je, Pieter maar denk maar zo: Beter één traan in Amsterdam dan 109.532 hier.
Zijn ze helemaal blij en gelukkig?quote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
De eerst helft heeft er één 3 kwartier palalalalalala la bamba op me liggen zingen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het kampioenschap is nog ver weg, pas nu komt de druk van 'het kandidaat zijn'.
[..]
Hoeveel rondjes hebben ze door 't huis gerend![]()
Aww!quote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
maar wil dat PSV kampioen wordt. Voor MenYou.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:42 schreef Noek het volgende:
en op het laatst vlogen ze elkaar in de armen (doen ze ánders nooit!) en deden ze een vreugdedansje.
![]()
Mijn hart brak toen. Voor jou, Pietje. Voor jou!
Ja toch?quote:
Jeeejj!quote:Op zondag 8 november 2009 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal blij en gelukkig?
Dát wordt de hele wedstrijd nóg eens kijken!![]()
Dat is wel lief en de kans is ook nog eens behoorlijk groot. Komt vast goed.quote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
maar wil dat PSV kampioen wordt. Voor MenYou.
Ja het zou leuk zijn als psv dit jaar zou winnen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch?
Wat ben je vroeg met je kerstava. Je lijkt de Gamma, Intratuin enz wel.
Bij Noek is het one big happy family.![]()
![]()
Ik heb er ook een hekel aan hoor hondjes, altijd al gehadquote:Op zondag 8 november 2009 20:18 schreef hondjes het volgende:
Je schopt gewoon tegen vorig jaar aan, en je kan niet wachten op een nieuwe leuke Kerst...Liesje
Laat dus je Ava maar lekker staan,
Ik heb een hekel aan Kerst, trouwens aan alle feestdagen, zomaar, waarom,,geen idee, net als Manu
Die had er ook zo een hekel aan...
Laat PSV maaer winnen,,, dit jaar.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een hekel aan feestdagen hebt, dan vier je ze toch niet
Ok, je voelt je dan af en toe wel ietwat "lost" als je er niet aan mee doet, maar je weet tegelijkertijd dat van hen die het wel vieren er ontzettend veel het als een verplichting zien en er ook geen fuck aan vinden.
Gewoon tig dvd's in huis slepen, lekker eten en dan kom 't helemaal goed
Juist, andere mensen plakken een stempel op je en dat voelt wat ongemakkelijk zo af en toe. Maar daar leer je wel mee omgaan na verloop van tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is ook en vorig jaar heb ik er weinig aan gedaan en ik vond dat wel prettig. Wél had ik moeite met het idee dat mensen je dan kennenlijk zielig vinden als je bijv op je wer verteld wat je met kerst gedaan hebt.
Tenminste zo heb ik het ervaren.
PM Pietje, jeweetz, illegale shit en en zoquote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wanneer begint Lost eigenlijk weer?
Wind en regenquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan hoor hondjes, altijd al gehad
Verjaardag, oud en nieuw, kerst....ik word er sentimenteel van en gespannen.
Ben altijd lblij als het weer januari is en ik kan aftellen naar het voorjaar. Ik ben zo een mens van de warmte en zon!
Over warmte en zon gesproken, hoe is het daar?
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al jaren niet thuis met kerst, we gaan dan altijd lekker een weekje weg en dat bevalt zo goed![]()
Dit jaar blijven we weer eens thuis omdat Donald in de laatste week nog geopereerd gaat worden.
Het is hier nu al 25 gradenquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wind en regen![]()
Maar woensdag wordt het weer 23c![]()
Ja, heerlijk , de zon, de lente,,gauw de winter voorbij,
Dat denk ik ook wel, ik ben nu al een ander mens dan een jaar geledenquote:Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, andere mensen plakken een stempel op je en dat voelt wat ongemakkelijk zo af en toe. Maar daar leer je wel mee omgaan na verloop van tijd.
Toch niks ernstigs hoop ik?quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dit jaar blijven we weer eens thuis omdat Donald in de laatste week nog geopereerd gaat worden.
Ah lekker, goed vooruitzicht hondjes! En dat alles nog zo mooi in bloei staat enzo, heerlijk!quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wind en regen![]()
Ach Liesje ik zit 1e kerstdag ook alleen en vind het heerlijk, ga lekker film kijken , wat lekkers te eten en wat te drinken ik vermaak me welquote:Op zondag 8 november 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.
Gewoon een weekje naar de zon, koffer boeken mee. best eng in mijn eentje, maar dat durf ik wel
Stoerquote:Op zondag 8 november 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.
Gewoon een weekje naar de zon, koffer boeken mee. best eng in mijn eentje, maar dat durf ik wel
Uhm ja!quote:Op zondag 8 november 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ik ben nu al een ander mens dan een jaar geleden
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Liesje ik zit 1e kerstdag ook alleen en vind het heerlijk, ga lekker film kijken , wat lekkers te eten en wat te drinken ik vermaak me welen als iemand anders me dan zielig vind
Geniet er nog maar even van.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
nah geloof ik niet, jij sjoenkelt elk weekend volgens mijquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das echt lang geleden dat ik dat heb gehoord (gelezen)
En dat gaat je helemaal lukken, en als we ons vervelen kletsen wij de topics wel volquote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.
heul niequote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nah geloof ik niet, jij sjoenkelt elk weekend volgens mij
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezelligquote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat gaat je helemaal lukken, en als we ons vervelen kletsen wij de topics wel vol
Ja dat geloof ikquote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezellig
Kom op, je gaat een borrel halen bij Gert en een joint roken met Coos en de dagen zijn weer voorbijquote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.
Van je vriendinnen moet je het hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou je bijna geloven en toen zag ik dit.
je vriendin gaf je weg
[..]
ja.....echt he....quote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou je bijna geloven en toen zag ik dit.
je vriendin gaf je weg
[..]
precies, daar kun je pas echt op bouwenquote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van je vriendinnen moet je het hebben
Ze zien me aankomen!quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, je gaat een borrel halen bij Gert en een joint roken met Coos en de dagen zijn weer voorbij
quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, daar kun je pas echt op bouwen
quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft eerlijkheid gewoon hoog in t vaandel staan
Ze draait je een rad voor ogenquote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft eerlijkheid gewoon hoog in t vaandel staan
quote:
Oh okquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
limburgs gedoe met muziek. inhaken en heen en weer ofzo
jij kwam al inhakend binnenquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oh ok
Als daar behoefte aan is doe ik wel mee hoor
en dat is?quote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
heul niet, alleen wij doen de moderne versie
Jijquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oh ok
Als daar behoefte aan is doe ik wel mee hoor
Dat is niet uit te leggen, dat moet je zienquote:
Ze is zo schattig..8 maanden nu,,,dus het is kijken en genieten.......quote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van.![]()
Alles goed met de kids en kleinkid?
EN TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet uit te leggen, dat moet je zien
quote:
quote:
truie, maar laysa kwam alleen met bier, gelukkig kwam kally daarna ook weer met tieten!!!!!!!!!!!quote:
ohquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
truie, maar laysa kwam alleen met bier, gelukkig kwam kally daarna ook weer met tieten!!!!!!!!!!!
Wat zei je dan?quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Laysa het volgende:
Phew....zo....dat is ook maar weer gezegd
Als het een kéuze is om het niet te vieren met anderen, is het natuurlijk ook niet zielig.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is ook en vorig jaar heb ik er weinig aan gedaan en ik vond dat wel prettig. Wél had ik moeite met het idee dat mensen je dan kennenlijk zielig vinden als je bijv op je wer verteld wat je met kerst gedaan hebt.
Tenminste zo heb ik het ervaren.
Altijd welkom hoor Lies dat weet je!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen!
Maar nee joh, komt ook wel goed.
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neequote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
Wie is die mooiboy uiterst rechts aan de tafel bij So You Think You Can Dance dan? Wat een eng "kijk mij eens mooi zijn" hoofd.![]()
Kan die ook wat?
de kwaliteitsbladen zie ikquote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neeik kijk geen goede tijden maar lees wel tijdschriften
Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd welkom hoor Lies dat weet je!!
Ik doe ook niet aan die ongein.
Nou dit stond in de Beau Monde, prive e.d. lees ik dan weer nietquote:
Ik zal eens kijken of ik een plaatje van 'm kan vinden. Rrrril.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neeik kijk geen goede tijden maar lees wel tijdschriften
zei toch kwaliteitquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dit stond in de Beau Monde, prive e.d. lees ik dan weer niet
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.
Dat wordt echt op prijs gesteld, we zitten elkaar niet voor de gek te houden.
Maar om nou te zeggen dat ik me er op verhéug... nee.
Verder vind ik de kerstvakantie wel een leuk sfeertje hebben, en oud&nieuw vind ik ook altijd gezellig. Altijd met vrienden. beetje nassen, beetje drinken, en dan lekker met een zak(je) vuurwerk naar buiten.
en hoeveel uur sta je dan in de keuken?quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaar
quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaar
ik zou echt bij god niet weten wie t zou zijn als t er niet bij had gestaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Dit is z' n hiefus! http://jan-kooijman.hyves.net/
Nee, niet m'n typ.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoeveel uur sta je dan in de keuken?
of nodig je laysa daarvoor uit?
Och...ik zou hem gevenquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Nee, niet m'n typ.
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minderquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.
Dat wordt echt op prijs gesteld, we zitten elkaar niet voor de gek te houden.
Maar om nou te zeggen dat ik me er op verhéug... nee.
Verder vind ik de kerstvakantie wel een leuk sfeertje hebben, en oud&nieuw vind ik ook altijd gezellig. Altijd met vrienden. beetje nassen, beetje drinken, en dan lekker met een zak(je) vuurwerk naar buiten.
Ik ook. Een mooi litteken van rechtsboven naar linksonder.quote:
Gourmetten gaat er altijd wel inquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ben van de gezelligheid, ik hou van koken maar vind het gezelliger lekker met zijn allen te kletsen, wijntje erbij dus ik ga maar gourmetten, en dat vinden de kinderen ook heel leuk dus ach
Ja die bedoelde ik, nee ben er ook niet kapot van, iets te glad voor mijn smaakquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Nee, niet m'n typ.
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slimquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ben van de gezelligheid, ik hou van koken maar vind het gezelliger lekker met zijn allen te kletsen, wijntje erbij dus ik ga maar gourmetten, en dat vinden de kinderen ook heel leuk dus ach
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelostquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minder
quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
zo, boer wietse is ook onder de pannen, goedenavond all
quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Een mooi litteken van rechtsboven naar linksonder.
Geen last meer vanquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minder
Nee hoor, het Friese ijzerwerk moet uit de poot gehaald wordenquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niks ernstigs hoop ik?
Ik heb ook een stinkhekel aan kerst.
Nou ja ze komen natuurlijk in de middag al en dan vind ik het niet leuk als ik in de keuken sta en ach met meerdere mensen vind ik het wel gezellig tafelen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slim
ik doe niet aan schoonouders.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelost![]()
Dat was een bonus?quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelost![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, het Friese ijzerwerk moet uit de poot gehaald worden
Volgens mij heb jij met eten sowieso geen moeitequote:
gezellig vind ik t ook altijd wel, maar aan in de keuken staan doe ik eigenlijk liever nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ze komen natuurlijk in de middag al en dan vind ik het niet leuk als ik in de keuken sta en ach met meerdere mensen vind ik het wel gezellig tafelen hoor
Nou daar staat eigenlijk iedereen bij mij en dat maakt het koken er niet makkelijker opquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
gezellig vind ik t ook altijd wel, maar aan in de keuken staan doe ik eigenlijk liever niet
Niet bij mij, maar bij Donald, dus zo erg is het nietquote:
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slim
Nah ik moet eerlijk zijn mijn ex-schoonmoeder is een schatje, alleen de rest van de familiequote:
Niks kant en klaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.
Maar een 5-gangendiner voor een volle tafel is nog veel méér werk, da's waar.
beetje cheft schopt ze de keuken uit hequote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar staat eigenlijk iedereen bij mij en dat maakt het koken er niet makkelijker op
haha.....nou dat scheeltquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar bij Donald, dus zo erg is het niet![]()
En deze keer gebeurt het niet in Heerenveen, maar gewoon in Rotterdam.
Haha schaam je maar niet hoor, ik denk dat er veel meer op 'm soppen.quote:
ik kan voor geen meter koken enzo.water wil nog net lukken, mar daar ligt de gerns wel zo een beetjequote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.
Maar een 5-gangendiner voor een volle tafel is nog veel méér werk, da's waar.
Ja maar ik ben geen chef, meer plezierkokquote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje cheft schopt ze de keuken uit he
ah in dat geval schopt een beetje chef ze natuurlijk nooit de keuken uit. die weet ook wat delegeren isquote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks kant en klaarmaar goed ik geef iedereen een mes en snijden maar
quote:
Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met haar hoor. Ik kan het altijd goed vinden met schoonmoedersquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik moet eerlijk zijn mijn ex-schoonmoeder is een schatje, alleen de rest van de familie
Van tevoren mag ik hopen? Of kwak je gewoon een hele ossehaas en een geplukte kip op tafel, en zagen maar?quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks kant en klaarmaar goed ik geef iedereen een mes en snijden maar
Dom noem ik dat ...quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan voor geen meter koken enzo.water wil nog net lukken, mar daar ligt de gerns wel zo een beetje
klonk me iets minder arbeidsintensief
Ja ik ook welquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met haar hoor. Ik kan het altijd goed vinden met schoonmoeders
Hey, muisquote:
Je brengt me op een ideequote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van tevoren mag ik hopen? Of kwak je gewoon een hele ossehaas en een geplukte kip op tafel, en zagen maar?
Een ander het werk laten doen, of te dom om water te kokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik noem t een betere indeling maken van mijn tijd
zelf geen tijd besteden aan koken.quote:Op zondag 8 november 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ander het werk laten doen, of te dom om water te koken
Nog leuker is dan om een koe en een kip door de kamer te laten lopenquote:
hehe, yeah hele kerstdinersquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
jezus, het gaat hier echt al over Kerst hè,ze zijn er nog eerder bij als de commercie
quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
jezus, het gaat hier echt al over Kerst hè,ze zijn er nog eerder bij als de commercie
Dat had ik ff gemist.quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
zelf geen tijd besteden aan koken.
heb er de interesse niet voor en zou niet weten waarom ik daar dan mijn tijd aan zou moeten verdoen.
en water koken lukt nog wel zoals ik al schreef
Welnee, wij schoppen er ook tegenaan, behalve Bommie die is zijn huis al aan het kerstversierenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
en iedereen met een stroomstok achter de beesten aan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog leuker is dan om een koe en een kip door de kamer te laten lopen
dat wordt dan wel een hele apparte kerstquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ik zie het ineens voor me heel de kinderboerderij hier, maar dat word dan niet eten want mijn kinderen zijn dol op dierenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niet zelfs dan ben je een eikel qua kokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
niet goed gelezen? ik zou dat dom kunnen noemen
j/k
trusten liesje btw
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaasquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
wanneer was jij voor het laatst in de winkels
Jij was dus een jaar of 30 geleden voor het laatst in de winkelsquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaas
quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Is er ook een tijd voor slecht bier?quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor goed bier.
Nou, heb al genoeg ballen e.d. zien liggen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.quote:
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienquote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was dus een jaar of 30 geleden voor het laatst in de winkels
quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.
Suc6 morgen en trustenquote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.
Tis keidood daarquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
Even iets heel anders: is JV al met programma's begonnen?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
dat zul je me ook niet horen ontkennenquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zelfs dan ben je een eikel qua koken
Allang johquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
Je kan er niet om heen, zelfs niet met je zonnebril opquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienIk heb zo'n hekel aan dingen die me door de strot geduwd worden
Nee dus. Want de pepernoten liggen ook al sinds september weer in de winkel, daar is iedereen nu wel op uitgekauwd. Stelletje malloten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Doei Suuryquote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
je kunt niet meer ontlopen. winkelstraat vlak bij me heeft al sinds oktober de feestverlichting inde straat hangen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienIk heb zo'n hekel aan dingen die me door de strot geduwd worden
Met witte chocoladequote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kruidnoten lagen ook al in september in de winkels
nee hehe die lust ik ook welquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Met witte chocolade, dat vind ik dan weer niet erg
ook dat moet je dan erg vindenquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik echt niet lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een ander internet dan de andere dames
nah er mag altijd een uitzondering zijn die de regel bevestigdquote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook dat moet je dan erg vindenvind ik....
en dat al sinds september?quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
Gatver ik ben verplicht tot 5 december die pepernoten en kruidnoten in huis te halen en chocoladeletters, wat erg
Nee zegquote:
driekoningen moet ook nog wel kunnen. of jij wil t perse weg voor de kerstbomenjacht en t oudjaarsvuur?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden. Geen Kersttroep in de winkels voor 10 december !. Mensen mogen ook pas zo'n oerlelijk kaarsenstandaardje voor het raam zetten op Kerstavond en het moet weg voor 31 december
De advent begint toch 4 weken voor kerst?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden. Geen Kersttroep in de winkels voor 10 december !. Mensen mogen ook pas zo'n oerlelijk kaarsenstandaardje voor het raam zetten op Kerstavond en het moet weg voor 31 december
quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Nouja, dan kun je ondertussen ook hier posten hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....want nu bufferen mn streams niet....tis wel een beetje alleenig in de sjat
hoe oud is die jongste?quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zegik begin volgende week dan komt hij aan, ik zit er nog middenin, alhoewel dat zingen bij de schoen wel schattig is vooral de jongste die doet nog echt zijn best
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staanquote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
driekoningen moet ook nog wel kunnen. of jij wil t perse weg voor de kerstbomenjacht en t oudjaarsvuur?
Ja, en ?quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
De advent begint toch 4 weken voor kerst?
dan krijgt de eigenaar een ereplekje in t vuur van t jaar erop?quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staan
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mondquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is die jongste?
mijn neefje begint t nu allemaal al te wantrouwen. volgend jar zal hij zeker niet meer geloven gok ik
quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staan
Alle drie de overburen hier hebben er één, ik verwacht de 1e zo half november voor het raam, de rest volgt dan binnen enkele uren.quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga los met de lichtjes maar die nou net niet
hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Nee ik altijd een week na de sint, eerst bijkomen van het ene dan door naar het anderequote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle drie de overburen hier hebben er één, ik verwacht de 1e zo half november voor het raam, de rest volgt dan binnen enkele uren.
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met gelovenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangen
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Doei Gomiquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
quote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, jaquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vanaf dan begint het aftellen naar de kerst, en daar mogen wat 'spulletjes' bij
Ik 8 maar zei mooi niks (ik was de jongste en anders kregen we niks, fluisterde mijn broer me lief in)quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met geloven
En voor mensen zonder wollen sokken en schoorstenen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
Was ik niet grof genoegquote:
Tja, ik was de oudste, dus ik heb het zelf uit moeten vogelen hoe ze 'het' dedenquote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 8 maar zei mooi niks (ik was de jongste en anders kregen we niks, fluisterde mijn broer me lief in)
Wel kerst willen vieren, maar geen schoorsteen of wollen sokken hebben... Kijk dat zijn de typische nepvierders, daar heb ik geen medelijden meequote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
En voor mensen zonder wollen sokken en schoorstenen?
Je was vanavond iets minder dan gisteravond, dus ik dacht ik probeer er nog iets uit te halenquote:
Eén zei ikquote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
1 sok ach gosh doe er dan 2 alleen is ook maar alleen
Ach goshquote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Sommige kindjes zijn zo verdrietig als ze beseffen dat Sinterklaas niet bestaat en dat ze al 8 jaar in de zeik worden genomen.
Mijn nichtje van 6 was hier laatst en toen viel haar tand eruit, dus zei ik dat ze die onder haar kussen moest leggen, omdat de tandfee misschien langskwam.
Nou, volgens mijn nichtje bestaat de tandenfee helemaal niet en de paashaas en de kerstman ook niet. "En Sinterklaas bestaat ook niet", zei ze heel stoer en ze had het net gezegd toen zakte haar onderlip en begon zei heel hard en verdrietig te huilen
Hahahahaha zuuuriequote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was vanavond iets minder dan gisteravond, dus ik dacht ik probeer er nog iets uit te halen
okequote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik was de oudste, dus ik heb het zelf uit moeten vogelen hoe ze 'het' deden
Sinterklaas is zo leuk voor kinderen. Ik deed het ook altijd heel uitgebreid vieren met familie, toen hadden wij nog veel gelovigen dus kwam er ook altijd een Sinterklaas.quote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach goshhier geloven ze in alles maar heb wel even de kerstman eruit gepraat blijft geen feest, maar betaal me nu gek aan die tanden ook, haha de een na de ander eruit en ik moet eerlijk zeggen ik doe net zo erg mee met sinterklaas hoor vind die koppies altijd zo leuk als er "geklopt" word
Ow, dat moet je snel wegdeppen met een zacht doekje ......... of was het een grapjequote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha zuuurieIk lag slap van het lachen. Echt waar koffie over mijn scherm
Het was de bedoeling niet dat je moest lachenquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha zuuurieIk lag slap van het lachen. Echt waar koffie over mijn scherm
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorstquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is die jongste?
mijn neefje begint t nu allemaal al te wantrouwen. volgend jar zal hij zeker niet meer geloven gok ik
Ja heerlijk vind ik het heb ook een keer mijn hele kamer overhoop gehaald en zei dat rommelpiet was geweest dat was dan weer engquote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinterklaas is zo leuk voor kinderen. Ik deed het ook altijd heel uitgebreid vieren met familie, toen hadden wij nog veel gelovigen dus kwam er ook altijd een Sinterklaas.
En wat een briefjes ik geschreven heb voor in de schoenen, zo leuk.
Dat is wel stoer, want jij bent toch weer degene die het op moet ruimenquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk vind ik het heb ook een keer mijn hele kamer overhoop gehaald en zei dat rommelpiet was geweest dat was dan weer eng
Wie heeft haar wereldbeeld al zo vroeg verstoord?quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Sommige kindjes zijn zo verdrietig als ze beseffen dat Sinterklaas niet bestaat en dat ze al 8 jaar in de zeik worden genomen.
Mijn nichtje van 6 was hier laatst en toen viel haar tand eruit, dus zei ik dat ze die onder haar kussen moest leggen, omdat de tandenfee misschien langskwam.
Nou, volgens mijn nichtje bestaat de tandenfee helemaal niet en de paashaas en de kerstman ook niet. "En Sinterklaas bestaat ook niet", zei ze heel stoer en ze had het net gezegd toen zakte haar onderlip en begon zei heel hard en verdrietig te huilen
Ja, maar...quote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel kerst willen vieren, maar geen schoorsteen of wollen sokken hebben... Kijk dat zijn de typische nepvierders, daar heb ik geen medelijden mee
Flikker dan op met je flauwe grapjes.. En nu ga ik huilen . Na een broodje enzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling niet dat je moest lachen
Andere heidense kindjes op schoolquote:Op zondag 8 november 2009 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wie heeft haar wereldbeeld al zo vroeg verstoord?
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 8 november 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker dan op met je flauwe grapjes.. En nu ga ik huilen . Na een broodje enzo
Toch voor de zekerheid maar geloven he, anders loop je dadelijk cadeautjes misquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Ging meteen een goed rondje schoonmaken vandaar dat het konquote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, want jij bent toch weer degene die het op moet ruimen
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorryquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Aaawhquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Ik zie je voor mequote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Er is zo'n tussenfase waarbij je het zekere voor het onzekere neemt hè.quote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, wat schattigquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, ik heb een meisje van net 9 onder de eettafel zien wegvluchten toen bleek dat Sinterklaas ineens echt voor de deur stondquote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is zo'n tussenfase waarbij je het zekere voor het onzekere neemt hè.
Dat eerste ja onderschat nooit de intelligentie van een kind, en dat tweede zou ook mijn reactie zijn als iemand het al verteld dan wel zijn oudersquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
Maar over Sinterklaas gesproken... mijn vader was op zijn werk altijd Sinterklaas, en dan mochten de kinderen van het personeel ook komen, en in dit geval de kleinkinderen ook...
De kid was net 3, komen we binnen, staat mijn vader daar in vol ornaat zo'n 20 meter verderop op de lift te wachten, zegt Jr.: hee, opa
Hij heeft hem de hele middag afwisselend opa en Sinterklaas genoemd.
Ik gok dat hij zijn opa aan zijn houding herkende, want aan de outfit of schmink kon het niet liggen.
En dan een minder leuk Sinterklaas verhaal.... hij was zeven, het gesprek komt op een of andere manier op Sinterklaas, en hij vertelt dat hij weet dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik nieuwsgierig, hoe dan....
"Heeft oma me verteld"
Ik heb direct m'n moeder gebeld en heb haar toch helemaal stijf gescholden... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat eerste ja onderschat nooit de intelligentie van een kind, en dat tweede zou ook mijn reactie zijn als iemand het al verteld dan wel zijn ouders
Niet als je van kadootjes houdtquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof ook nog steeds in Sinterklaas, is dat dom?
Nee hoor, zet jij maar fijn je schoen in voor je kachel, en zing er maar een liedje bijquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welneequote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is ook aan de ouders om je kind officieel van het geloof af te helpen, ik zou daar ook pisnijdig van geworden zijnquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
Maar over Sinterklaas gesproken... mijn vader was op zijn werk altijd Sinterklaas, en dan mochten de kinderen van het personeel ook komen, en in dit geval de kleinkinderen ook...
De kid was net 3, komen we binnen, staat mijn vader daar in vol ornaat zo'n 20 meter verderop op de lift te wachten, zegt Jr.: hee, opa
Hij heeft hem de hele middag afwisselend opa en Sinterklaas genoemd.
Ik gok dat hij zijn opa aan zijn houding herkende, want aan de outfit of schmink kon het niet liggen.
En dan een minder leuk Sinterklaas verhaal.... hij was zeven, het gesprek komt op een of andere manier op Sinterklaas, en hij vertelt dat hij weet dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik nieuwsgierig, hoe dan....
"Heeft oma me verteld"
Ik heb direct m'n moeder gebeld en heb haar toch helemaal stijf gescholden... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
eensquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
Jij hebbertquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee ben het helemaal met je eens, zou ook flink tekeer gaanquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.
Een volwassene waar een kind een vertrouwensband mee heeft, hoort dat gewoon niet te vertellen als het niet zijn/haar kind is.
Neuhquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfdequote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezellig
En als 't dan zover is, is 't aan mamma om dat over te brengenquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Leandra het volgende:
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.
Een volwassene waar een kind een vertrouwensband mee heeft, hoort dat gewoon niet te vertellen als het niet zijn/haar kind is.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfde
Sint FTWquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Grijnz......ik heb echt, zo mijn prille jeugd overziend, de mooiste herinneringen aan Sint. Gewoon mega leuk en dat komt echt als eerste bovendrijven als ik aan vroeger denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |