Dat is niet uit te leggen, dat moet je zienquote:
Ze is zo schattig..8 maanden nu,,,dus het is kijken en genieten.......quote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van.![]()
Alles goed met de kids en kleinkid?
EN TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet uit te leggen, dat moet je zien
quote:
quote:
truie, maar laysa kwam alleen met bier, gelukkig kwam kally daarna ook weer met tieten!!!!!!!!!!!quote:
ohquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
truie, maar laysa kwam alleen met bier, gelukkig kwam kally daarna ook weer met tieten!!!!!!!!!!!
Wat zei je dan?quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef Laysa het volgende:
Phew....zo....dat is ook maar weer gezegd
Als het een kéuze is om het niet te vieren met anderen, is het natuurlijk ook niet zielig.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is ook en vorig jaar heb ik er weinig aan gedaan en ik vond dat wel prettig. Wél had ik moeite met het idee dat mensen je dan kennenlijk zielig vinden als je bijv op je wer verteld wat je met kerst gedaan hebt.
Tenminste zo heb ik het ervaren.
Altijd welkom hoor Lies dat weet je!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zien me aankomen!
Maar nee joh, komt ook wel goed.
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neequote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
Wie is die mooiboy uiterst rechts aan de tafel bij So You Think You Can Dance dan? Wat een eng "kijk mij eens mooi zijn" hoofd.![]()
Kan die ook wat?
de kwaliteitsbladen zie ikquote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neeik kijk geen goede tijden maar lees wel tijdschriften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |