Logischquote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er een vrije trap ingebracht wordt, moet je springen.
dat was Cruijff Logica.....Cruijffquote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Want als je niet springt, dan ben je een ???
Logisch dattie niet sprong![]()
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kanquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Anniebab het volgende:
Ze zullen toch nog wel scoren dat laatste kwartier????........
Staat dat in het draaiboek?quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef Anniebab het volgende:
Ze zullen toch nog wel scoren dat laatste kwartier????........
RENNIS DOMEDAHL ROMMELT DE BAL HET NET INquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kan
voor mijn part brama die hem 2x achter boschker koptquote:Op zondag 8 november 2009 18:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
RENNIS DOMEDAHL ROMMELT DE BAL HET NET IN
quote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoop t en dan meteen 2x als t ff kan
quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Leuk Topic, ik schenk ff koffievoor jullie in en deel een stukje taart uit.
[IMG]http://i36.tinypic.com/nn5ymb.jpg[/
quote:
Hoeft niet in de oven hoor, dat lusten we wel rauw vanmiddag.quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet in de oven hoor, dat lusten we wel rauw vanmiddag.
Markquote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef markvanrinsum het volgende:
afgelopen 2e nederlaag dit seizoen
hopeloos tochquote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
Die statistiek voor ajax.
Schoten op doel: 0
Wanneer moet Twente tegen PSV? Dat wordt echt een kampioenswedstrijd.
20/03/2010 19:45 competitie: PSV - FC Twentequote:Op zondag 8 november 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
Die statistiek voor ajax.
Schoten op doel: 0
Wanneer moet Twente tegen PSV? Dat wordt echt een kampioenswedstrijd.
Gefeli, Parijs is nog verquote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
Omdat ik het anders ECHT nooit doe:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is nog wel een eindje. Ik link het nog niet aan voetbal maar dat hoor ik vast tegen die tijd wel.quote:
Ik doe met je meequote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
Het kampioenschap is nog ver weg, pas nu komt de druk van 'het kandidaat zijn'quote:
Hoeveel rondjes hebben ze door 't huis gerendquote:Jammer voor je, Pieter maar denk maar zo: Beter één traan in Amsterdam dan 109.532 hier.
Zijn ze helemaal blij en gelukkig?quote:Op zondag 8 november 2009 18:28 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boeren!!!
![]()
![]()
![]()
De eerst helft heeft er één 3 kwartier palalalalalala la bamba op me liggen zingen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het kampioenschap is nog ver weg, pas nu komt de druk van 'het kandidaat zijn'.
[..]
Hoeveel rondjes hebben ze door 't huis gerend![]()
Aww!quote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
maar wil dat PSV kampioen wordt. Voor MenYou.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:42 schreef Noek het volgende:
en op het laatst vlogen ze elkaar in de armen (doen ze ánders nooit!) en deden ze een vreugdedansje.
![]()
Mijn hart brak toen. Voor jou, Pietje. Voor jou!
Ja toch?quote:
Jeeejj!quote:Op zondag 8 november 2009 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn ze helemaal blij en gelukkig?
Dát wordt de hele wedstrijd nóg eens kijken!![]()
Dat is wel lief en de kans is ook nog eens behoorlijk groot. Komt vast goed.quote:Op zondag 8 november 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
maar wil dat PSV kampioen wordt. Voor MenYou.
Ja het zou leuk zijn als psv dit jaar zou winnen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch?
Wat ben je vroeg met je kerstava. Je lijkt de Gamma, Intratuin enz wel.
Bij Noek is het one big happy family.![]()
![]()
Ik heb er ook een hekel aan hoor hondjes, altijd al gehadquote:Op zondag 8 november 2009 20:18 schreef hondjes het volgende:
Je schopt gewoon tegen vorig jaar aan, en je kan niet wachten op een nieuwe leuke Kerst...Liesje
Laat dus je Ava maar lekker staan,
Ik heb een hekel aan Kerst, trouwens aan alle feestdagen, zomaar, waarom,,geen idee, net als Manu
Die had er ook zo een hekel aan...
Laat PSV maaer winnen,,, dit jaar.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je een hekel aan feestdagen hebt, dan vier je ze toch niet
Ok, je voelt je dan af en toe wel ietwat "lost" als je er niet aan mee doet, maar je weet tegelijkertijd dat van hen die het wel vieren er ontzettend veel het als een verplichting zien en er ook geen fuck aan vinden.
Gewoon tig dvd's in huis slepen, lekker eten en dan kom 't helemaal goed
Juist, andere mensen plakken een stempel op je en dat voelt wat ongemakkelijk zo af en toe. Maar daar leer je wel mee omgaan na verloop van tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is ook en vorig jaar heb ik er weinig aan gedaan en ik vond dat wel prettig. Wél had ik moeite met het idee dat mensen je dan kennenlijk zielig vinden als je bijv op je wer verteld wat je met kerst gedaan hebt.
Tenminste zo heb ik het ervaren.
PM Pietje, jeweetz, illegale shit en en zoquote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wanneer begint Lost eigenlijk weer?
Wind en regenquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan hoor hondjes, altijd al gehad
Verjaardag, oud en nieuw, kerst....ik word er sentimenteel van en gespannen.
Ben altijd lblij als het weer januari is en ik kan aftellen naar het voorjaar. Ik ben zo een mens van de warmte en zon!
Over warmte en zon gesproken, hoe is het daar?
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al jaren niet thuis met kerst, we gaan dan altijd lekker een weekje weg en dat bevalt zo goed![]()
Dit jaar blijven we weer eens thuis omdat Donald in de laatste week nog geopereerd gaat worden.
Het is hier nu al 25 gradenquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wind en regen![]()
Maar woensdag wordt het weer 23c![]()
Ja, heerlijk , de zon, de lente,,gauw de winter voorbij,
Dat denk ik ook wel, ik ben nu al een ander mens dan een jaar geledenquote:Op zondag 8 november 2009 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist, andere mensen plakken een stempel op je en dat voelt wat ongemakkelijk zo af en toe. Maar daar leer je wel mee omgaan na verloop van tijd.
Toch niks ernstigs hoop ik?quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dit jaar blijven we weer eens thuis omdat Donald in de laatste week nog geopereerd gaat worden.
Ah lekker, goed vooruitzicht hondjes! En dat alles nog zo mooi in bloei staat enzo, heerlijk!quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wind en regen![]()
Ach Liesje ik zit 1e kerstdag ook alleen en vind het heerlijk, ga lekker film kijken , wat lekkers te eten en wat te drinken ik vermaak me welquote:Op zondag 8 november 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.
Gewoon een weekje naar de zon, koffer boeken mee. best eng in mijn eentje, maar dat durf ik wel
Stoerquote:Op zondag 8 november 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook doen als ik fincieel wat ruimer zit.
Gewoon een weekje naar de zon, koffer boeken mee. best eng in mijn eentje, maar dat durf ik wel
Uhm ja!quote:Op zondag 8 november 2009 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ik ben nu al een ander mens dan een jaar geleden
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach Liesje ik zit 1e kerstdag ook alleen en vind het heerlijk, ga lekker film kijken , wat lekkers te eten en wat te drinken ik vermaak me welen als iemand anders me dan zielig vind
Geniet er nog maar even van.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |