quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik ook...denk alleen dat Heksje zelf er een beetje nerveus van zal worden
heb lieve buren he, en scheeld de ene kans=t is nooit thuis en de andere kant is stokdoofquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat vinden de buren ook vast heel fijn
zit je nou al aan de wijn pppffttt waar moet het toch heen met jouquote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
oh.....misschien heb ik nu wel genoeg wijn op
quote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef Toverheks het volgende:
luister, hij is nu volwassen he, vroeger zat ik in Ajaxshirt mee te kijken hadden we zo een toetertje pppfftt en nu heeft hij zo een KPN kastje en hoor af en toe ajjjjj of oohh en als ie echt fel wordt die jongen van me roept ie ook wel eens keihard klootzak, maar waar is de sfeer van vroeger lekker met je mama op de bank pppfftttt ik mis het wel hoor.
ook met nederlands elftal, versierde ik alles met oranje slingers zelf in de keuken, nou zat de afgelopen keer ook zielig en in mijn uppie te juichen want Meneer gaat nu met zijn vrienden naar de Kroeg *gezellg*
Had speciaal een rode Ajaxbank hier staan met allemaal van die karakterpoppen erop met allemaal gebreide Ajaxtruitjes, nou de poppen liggen in een doos op zolder en moeders zit nu helemaal alleen steeds....als ik het zo opschrijf kan ik wel janken hahahaa heb ik daarom zo mijn best gedaan met Opvoeden????
Heb je een linkje?quote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
KPN abo is wel nice, zit hier een wazige illegale stream te kijken. Maar nu ie er wel is, waarom kijk je dan niet mee
?
ja hij had speciaal voor het voetballen zo een kastje genomen, en nee hele tijd ongemakelijk op zijn bed erbij gezellig zitten vind ik ook niks, want ik mag geen kommentaar leveren zelf niet ff zuchten hahaha dan stuurd ie me weer naar benedenquote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
KPN abo is wel nice, zit hier een wazige illegale stream te kijken. Maar nu ie er wel is, waarom kijk je dan niet mee
?
PM, illegale shit enzulks.quote:
Vertel mij wat, hout halen buiten in enkel een ochtendjas, maakt 'm wel heel klein. Hoe moet dat als het écht gaat vriezen.quote:
Prop je hem in de kachel.quote:Op zondag 8 november 2009 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel mij wat, hout halen buiten in enkel een ochtendjas, maakt 'm wel heel klein. Hoe moet dat als het écht gaat vriezen.
Hout sprokkelen?quote:Op zondag 8 november 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doe jij voor spelletjes met Juud lately?
Niet te geloven ja..... sorry Bommiequote:Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Prettige wedstrijd
Bommie gecondoleerd met de wederopstanding der Friezen.
tweede helft zijn perez en janssen moe en dan loop je erzow door heenquote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef gomi het volgende:
[..]
we gaan ze pakken. middenveld gabri, enoh en de zeeuw tegen brama, jannsen en perez. die laatste 2 worde overlopen in de omschakeling,
hoop ik
graafschapsupportersquote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hooligans in Coevorden, waar moet 't heen?
En nu gaat Twente ruimte krijgen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
vd Wiel, schele kip, spring dan....
Wa?quote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
idd. halve zool staat erbij en kijkt ernaarquote:Op zondag 8 november 2009 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er een vrije trap ingebracht wordt, moet je springen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |