Geniet er nog maar even van.quote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
Maar woensdag wordt het weer 23c![]()
Ja, heerlijk , de zon, de lente,,gauw de winter voorbij,
nah geloof ik niet, jij sjoenkelt elk weekend volgens mijquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das echt lang geleden dat ik dat heb gehoord (gelezen)
En dat gaat je helemaal lukken, en als we ons vervelen kletsen wij de topics wel volquote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.
heul niequote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nah geloof ik niet, jij sjoenkelt elk weekend volgens mij
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezelligquote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat gaat je helemaal lukken, en als we ons vervelen kletsen wij de topics wel vol
Ja dat geloof ikquote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezellig
Kom op, je gaat een borrel halen bij Gert en een joint roken met Coos en de dagen zijn weer voorbijquote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb wat meer moeite los te laten wat andere mensen van mij vinden. Maar dit is dan ook mijn eerste kerst echt alleen.
Van je vriendinnen moet je het hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou je bijna geloven en toen zag ik dit.
je vriendin gaf je weg
[..]
ja.....echt he....quote:Op zondag 8 november 2009 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou je bijna geloven en toen zag ik dit.
je vriendin gaf je weg
[..]
precies, daar kun je pas echt op bouwenquote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Van je vriendinnen moet je het hebben
Ze zien me aankomen!quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, je gaat een borrel halen bij Gert en een joint roken met Coos en de dagen zijn weer voorbij
quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, daar kun je pas echt op bouwen
quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft eerlijkheid gewoon hoog in t vaandel staan
Ze draait je een rad voor ogenquote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ze heeft eerlijkheid gewoon hoog in t vaandel staan
quote:
Oh okquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
limburgs gedoe met muziek. inhaken en heen en weer ofzo
jij kwam al inhakend binnenquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oh ok
Als daar behoefte aan is doe ik wel mee hoor
en dat is?quote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
heul niet, alleen wij doen de moderne versie
Jijquote:Op zondag 8 november 2009 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oh ok
Als daar behoefte aan is doe ik wel mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|