quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, het Friese ijzerwerk moet uit de poot gehaald worden
Volgens mij heb jij met eten sowieso geen moeitequote:
gezellig vind ik t ook altijd wel, maar aan in de keuken staan doe ik eigenlijk liever nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ze komen natuurlijk in de middag al en dan vind ik het niet leuk als ik in de keuken sta en ach met meerdere mensen vind ik het wel gezellig tafelen hoor
Nou daar staat eigenlijk iedereen bij mij en dat maakt het koken er niet makkelijker opquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
gezellig vind ik t ook altijd wel, maar aan in de keuken staan doe ik eigenlijk liever niet
Niet bij mij, maar bij Donald, dus zo erg is het nietquote:
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slim
Nah ik moet eerlijk zijn mijn ex-schoonmoeder is een schatje, alleen de rest van de familiequote:
Niks kant en klaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.
Maar een 5-gangendiner voor een volle tafel is nog veel méér werk, da's waar.
beetje cheft schopt ze de keuken uit hequote:Op zondag 8 november 2009 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou daar staat eigenlijk iedereen bij mij en dat maakt het koken er niet makkelijker op
haha.....nou dat scheeltquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet bij mij, maar bij Donald, dus zo erg is het niet![]()
En deze keer gebeurt het niet in Heerenveen, maar gewoon in Rotterdam.
Haha schaam je maar niet hoor, ik denk dat er veel meer op 'm soppen.quote:
ik kan voor geen meter koken enzo.water wil nog net lukken, mar daar ligt de gerns wel zo een beetjequote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Gourmet voorbereiden is ook best nog een werk. Of je moet kant- en klare paketten kopen.
Maar een 5-gangendiner voor een volle tafel is nog veel méér werk, da's waar.
Ja maar ik ben geen chef, meer plezierkokquote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje cheft schopt ze de keuken uit he
ah in dat geval schopt een beetje chef ze natuurlijk nooit de keuken uit. die weet ook wat delegeren isquote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks kant en klaarmaar goed ik geef iedereen een mes en snijden maar
quote:
Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met haar hoor. Ik kan het altijd goed vinden met schoonmoedersquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik moet eerlijk zijn mijn ex-schoonmoeder is een schatje, alleen de rest van de familie
Van tevoren mag ik hopen? Of kwak je gewoon een hele ossehaas en een geplukte kip op tafel, en zagen maar?quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks kant en klaarmaar goed ik geef iedereen een mes en snijden maar
Dom noem ik dat ...quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kan voor geen meter koken enzo.water wil nog net lukken, mar daar ligt de gerns wel zo een beetje
klonk me iets minder arbeidsintensief
Ja ik ook welquote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met haar hoor. Ik kan het altijd goed vinden met schoonmoeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |